Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Spalanie w 1.9D
Autor Wiadomość
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-03, 23:12   Spalanie w 1.9D

Siemanko Ventylomaniakom:) Mam pytanie. Ostatnio zalałem ventke ON. Wlałem jej 20 litrów i zrobilem na tym 340km.. Ale dla ciekawości powiem ze caly czas jazda praktycznie 2000obr/min nie całe 80km/h . miasta moze łacznie 40km tak to trasa.. Czy powinien mi tyle spalic??

A teraz drugie pytanie. Jak zmniejszyc spalanie??
Jezeli lece na 2500obr duzo wiecej mi spali??

Czy filtr paliwa sie czysci czy wymienia na nowy od razu.

Co moze byc przyczyna zbyt wysokiego spalania??

Z góry dzieki za pomoc..

Powiem wam ze na tym forum mozna sie wiele nauczyc:) :hejka:
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
sawik160284 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 44
Skąd: Olecko
Wysłany: 2010-07-04, 07:57   

Cytat:
Czy filtr paliwa sie czysci czy wymienia na nowy od razu.



wymieniasz na nowy
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-07-04, 08:06   

5.88 litra na setkę na klekota który nie jest TDI-kiem to w zasadzie ok, ale skoro to tylko po trasie no to sporawo....może to dlatego że śmigałeś tak wolno....fakt spalanie było małe biorąc pod uwagę spalanie na minutę ale zauważ że musiałeś dłużej śmigać by dojechać do celu a spalanie przecież liczyć w kilometrach a nie w litrach na godzinach ;)

Pośmigaj z prędkościami ok setki :D
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-04, 14:03   

No Pawełku do setki to obroty beda wyzsze i samochod bedzie brał wieksza dawke ON.

Dzis o 4 rano zalałem go 4.55l i lecialem 55km na trasie. Predkosc to do 100.. Nawet ponad 110 momentami.. I gdy wrocilem do domu stan paliwa byl taki jak przed tankowaniem. Czyli spalil mi ok.4.55L na 55km:(
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-07-04, 18:00   

dikus14 napisał/a:
No Pawełku do setki to obroty beda wyzsze i samochod bedzie brał wieksza dawke ON.

Wiesz...mówiłem na swoim przykładzie...u mnie własnie przy setce jest najlepiej tzn mało pali, obroty też ok (dokładnie 40 % skali obrotomierza) i moc pozwalająca na w miarę dynamiczne przyspieszenie.

dikus14 napisał/a:
Czyli spalil mi ok.4.55L na 55km:(

Dużo za dużo jak na klekota ;)

No nic...tylko namieszałem, przegoniłeś mocniej furaka i Ci więcej spalił-sorki za większe koszty :( a i tak nic do tematu nie wniosłem. Może fachowcy od diesel-i się wypowiedzą. :D
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-07-04, 18:31   

dikus14 napisał/a:
Czy filtr paliwa sie czysci czy wymienia na nowy od razu.

lepiej wymienić. Koszt nie jest wielkie a masz spokój na jakiś czas.
dikus14 napisał/a:
Co moze byc przyczyna zbyt wysokiego spalania??

sprawdzałeś może filtr powietrza?
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-07-04, 20:38   

mi tam pali 5 czasami zejdzie gdzies okolo 4.5 4.7 ale to jak staruszek jezdzi czyli idealne przelozenia predkosc maxymalna 90 km/h :diabełek: a tak to normalnie 5 lyknie ja sie tam nie przejmuje bo to i tak malo ale na 20 litrów ropy 340 km niewiem sprawdz filterki moze czas na wymiane ;)
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-04, 23:54   

Arcaj, A co ma filtr powietrza do spalania??;] Wiesz ja moge go wyczyscic czy co tam trzeba. Ale watpie zeby to cos dalo:)

Rafik, no powiem ci ze jakis czas temu bylem w Kazimierzu Dolnym.. Wlalem tylko 10litrów i zrobiłem 160km i zostalo jeszcze troszke ON. No ale jazda cały czas 80km/h przy 2000obr nie jest dla mnie satysfakcjonujaca.. bo wleke sie i wleke:)Nie dlugo jak odloze pieniedzy przesiadam sie na vento benzyniak z gazem.. ale póki co musze meczyc sie z kle kle kle:D

narazie musimy jakos wymysłec co moze byc przyczyna tak duzego spalania:)

Jakie obroty powinny byc na jałowym w 1.9 D??
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-07-05, 00:10   

dikus14 napisał/a:
Wlałem jej 20 litrów i zrobilem na tym 340km..

jest spoko
dikus14 napisał/a:
Dzis o 4 rano zalałem go 4.55l i lecialem 55km na trasie. Predkosc to do 100.. Nawet ponad 110 momentami.. I gdy wrocilem do domu stan paliwa byl taki jak przed tankowaniem. Czyli spalil mi ok.4.55L na 55km:(

musiałes go sstro dusic ale to tez nie weze zeby tyle spalił

dikus14 napisał/a:
Wlalem tylko 10litrów i zrobiłem 160km i zostalo jeszcze troszke ON

jest spoko.


dikus14 napisał/a:
Nie dlugo jak odloze pieniedzy przesiadam sie na vento benzyniak z gazem.. ale póki co musze meczyc sie z kle kle kle:D

Grzeszysz lepiej TDI docenisz go lepiej
mniej kłopotu z kopułkami przewodami swiecami przebiciami i innymi pierdołami parownikami itp.

mi sie wydaje ze wszystko jest tak jak być powinno
_________________

 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-05, 00:52   

Jakie powinny byc obroty na jałowym??

Czy jezeli bede jechal z obr 2500 duzo wiecej spali??;]
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
woytek 
Kierowca eLki
wolnossacy!


Silnik: 1.9D 64KM 1Y
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 22
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-05, 01:16   

witam!


moj spala w miescie jakies 6l/100km, na trasie ostatnio zaledwie 4,5l/100km.
Ja swojego krece do 3000, i tych obrotow staram sie nie przekraczac.

powod duzego spalania?

nie smiejecie sie, mialem to w zime. zaczal mi za duzo palic i zastanawialem sie co ejst grane.
W koncu postanowilem zmierzyc cisnienie w ogumieniu. w obu z tylu mialem 1,4 bara i wcale na oko nie bylo tego widac!!!
Alez sie z siebie smialem...

*woytek
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-05, 09:33   

to bardzo malutko ci pali jak na 3000 obr/min . Masz mozliwosc nagrania filmiku jak chodzi twoj silnik gdy stoi auto . chodzi mi o glos.. i podczas jazdy??
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
mateusz_vento 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 341
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-07-05, 09:35   

Mi po mieście też tak wychodzi ok 6 niecałe ( 6 nie ma szans przekroczyć ).
Cytat:
Arcaj, A co ma filtr powietrza do spalania??;] Wiesz ja moge go wyczyscic czy co tam trzeba. Ale watpie zeby to cos dalo:)

Od czystości filtra powietrza też zależy spalanie, jak jest zasyfiony to silnik musi się bardziej "nadwyrężyć" żeby zassać powietrze.
Na 120km w trasie i 20km w mieście ( razem 140km ) spalił mi niecałe 5l przy prędkości do 100km/h
_________________

 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-07-05, 09:53   

dikus14 musisz się dużo uczyć. mateusz_vento Ci wytłumaczył co ma filtr powietrza do spalania. woytek też ma racje ciśnienie w oponach też wpływa na spalanie
dikus14 napisał/a:
Czy jezeli bede jechal z obr 2500 duzo wiecej spali??;]

tak
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-05, 11:28   

woytek napisał/a:


moj spala w miescie jakies 6l/100km, na trasie ostatnio zaledwie 4,5l/100km.
Ja swojego krece do 3000, i tych obrotow staram sie nie przekraczac.



*woytek


I co na to powiecie:) Niby spali dużo więcej jak bede dawal 2500 obr a koledze przy 3000 spala ok 5
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
woytek 
Kierowca eLki
wolnossacy!


Silnik: 1.9D 64KM 1Y
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 22
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-05, 14:06   

Zeby byc dokladnym.

3000rpm to dla mnie obroty graniczne, przy ktorych zmieniam biegi do IV. IV i V zawsze wrzucam wczesniej, gdzies przy 2200rpm. no i I tylko do ruszania.

te 3000rpm, to V na trasie- predkosc ok 110km/h- dlatego podalem 3000, bo dane spalania z trasy.

Oczywiscie zauwazalna jest roznica w spalaniu jak jezdze spokojnie a jak jestem w pospiechu i paluje moj motorek...


optymalnie jest rzeczywiscie gdzies niewiele ponad 90km/h, czyli obroty ponizej 2500rpm.
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-05, 15:36   

Nagrasz mi filmik jak chodzi silnik ?? Tzn jak głosna jest jego praca.. podczas jazdy itp..
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-07-05, 16:33   

a wiec ta informacja sie tyczy do wszystkich od dzis co 3 dni czyscimy filtr powietrza bo silnik sie poci kiedy jest lekko przykużony i ma problem z zassaniem powietrza.głupota totalna głupota zmiencie dilera albo zapiszcie sie do a4club.pl bo tam tez niezłe durnoty pisza
nie wim jak musiał by być zawalony filtr powietrza zeby silnik nie dawał rady
_________________

 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-05, 19:18   

FWD350, Może lepiej zebys podpowiedzial jak mniejszyc spalanie lub co moze byc przyczyna wysokiego spalania a nie dogryzasz ze tol brednie i durnoty.. Chlopaki staraja sie pomoc..I jestem im stokrotnie wdzieczny.. Jutro wyczyszcze filtr powietrza a raczej zobacze jak sie tam sprawa w nim ma:) ;) :D :diabeł:
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-07-05, 20:26   

dawke paliwa na pompie mozesz zmniejszyc
_________________

 
 
mateusz_vento 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 341
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-07-05, 22:59   

FWD350 napisał/a:
a wiec ta informacja sie tyczy do wszystkich od dzis co 3 dni czyscimy filtr powietrza bo silnik sie poci kiedy jest lekko przykużony i ma problem z zassaniem powietrza.głupota totalna głupota zmiencie dilera albo zapiszcie sie do a4club.pl bo tam tez niezłe durnoty pisza
nie wim jak musiał by być zawalony filtr powietrza zeby silnik nie dawał rady


Nie w tym rzecz, żeby czyścić filtr codziennie, chyba Ty masz złego dilera.
Ale dikus14 nie wie w jakim stanie są filtry ( może nawet nie wie kiedy były wymieniane ) wiadomo, że przez filtr znowu nie podniesie Ci spalania tak bardzo, ale może złożyć się parę czynników na to.
_________________

 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-05, 23:17   

lesny1982, Jak sie zmniejsza dawke paliwa na pompe??

Czasem myśle ze mam dziurawy bak:PP bo tak szybko znika ze to dramat
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-07-06, 09:08   

dikus14, z tego co pisałeś to spalanie masz ok tylko jedno mi sie i podobało
dikus14 napisał/a:
Dzis o 4 rano zalałem go 4.55l i lecialem 55km na trasie. Predkosc to do 100.. Nawet ponad 110 momentami.. I gdy wrocilem do domu stan paliwa byl taki jak przed tankowaniem. Czyli spalil mi ok.4.55L na 55km:(
to musiał dostac ostre baty spalanie w 1.9D nigdy nie pokryje sie z TDI spalanie misci sie w granicach 6-7L przy takiem w miare dynamicznej jeździe a jak spokojnie to 5-6 to jest silnik wolno ssący on potrzebuje wiecej paliwa według mnie jest spoko.martwil bym sie jak by ci sapaleni wychodziło powuzej 8.
zmniejszysz dawke to juz całkiem nie bedzie jechał.
a filtru powietrza sie nie czysci tylko zakłada nowy,tak samo paliwa nie płucze tylko nowy
_________________

 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-06, 12:06   

Ostatnio spalil mi 10litrów na miescie na 100km:( Juz nie mam siły do niego..
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
woytek 
Kierowca eLki
wolnossacy!


Silnik: 1.9D 64KM 1Y
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 22
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-06, 12:35   

hej.

z tym filmikiem moze byc problem, bo nie mam kabelka tele->komp.

a sprawdzales szczelnosc ukladu paliwowego? moze gdzies Ci to paliwko ucieka?
mnie ostatnio lalo sie spod wtrysku ciurkiem...ale to byc zauwazyl.

A moze masz jakis 'opor jezdny' ze sie tak wyraze. Jak cisnienie ok ( u mnie to naprawde mialo duzy wplyw), to moze wrzuc go na luz i zobacz czy cos go nie hamuje?

a kopci bardzo?

popzdrowka
miej cierpliwosc do ventyla:)

*woytek
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-06, 13:23   

Za moment wrzuce filmik aby pokazac jak głosno chodzi moj silnik.. bo jak na diesla to i tak za bardzo klekocze.. Dzis sprawdziłem filtr powietrza.. Czysciutki.. w obudowie bylo troszke piachu to odkurzacz w dłoń i power:) wyczyscilem rure idącą z filtru powietrza do kolektora wydechowego podajrze.. bo tez sadzy bylo troche.. ale to wciaz nie to:(:( Mozliwe ze wina lezy po stronie "wezykow" w ktorym plynie paliwko??
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-06, 15:59   

Sorry za spoznieie z filmikiem..



Moim zdaniem moje klekotanie to wina poduszki silnika.. Ale przekazuje w wasze komputery film z ventylem:) I oceniajcie:) Sorry za jakosc:) :D
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2010-07-06, 16:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
woytek 
Kierowca eLki
wolnossacy!


Silnik: 1.9D 64KM 1Y
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 22
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-06, 18:49   

eeeeee jak na moj gust klekocze zupelnie jak moj...

kle kle kle:)

trudno cos ocenic tak poza tym z tego filmu...

*woytek
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-06, 19:06   

A czy mozliwe ze poduszka silnika poowoduje taki klekot??
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-07-06, 19:36   

Twardo chodzi jakby kat wtrysku byl nieco przyspieszony.
Albo juz tak popychacze wyklepane :D
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-06, 20:38   

bradley, co radzisz zrobic??;]
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-07-06, 22:31   

Zostawic, przynajmniej lepiej bedzie palil zima ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2010-07-06, 23:56   

A jak ten kąt wtrysku naprawic??;] zeby byl normalny??

Da sie te popychacze zrobic?;]
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
Whiskas 
Niedzielny kierowca
VW Maniak od 1987r


Silnik: 1,9TD
Pomógł: 1 raz
Wiek: 58
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-07-10, 18:40   

Witam
Podłączę się do dyskusji. Po wysłuchaniu silnika spokojnie mogę sie zgodzić z kol. bradley że coś nie tak jest z kątem wtrysku.
Z tego co czytam to raczej sam sobie nie poradzisz z ustawieniem kąta wtrysku. Nawet nie wszyscy mechanicy są w stanie to zrobić. W zależności w jakim stanie jest pompa wtryskowa można to jeszcze wstępnie podregulować.
Natomiast porządną regulację lub diagnostykę pompy można zrobić tylko na stole montażowym, który to mają tylko wyspecjalizowane zakłady naprawy i regulacji pomp wtryskowych.
Nie zgadzam się natomiast, że można to zostawić jeżeli zależy Tobie żeby jeszcze trochę pośmigać na tym silniku.
Źle ustawiona pompa wtryskowa to szybsze zużycie mechaniczne silnika no i oczywiście większe spalanie - nie ważne czy kąt zbyt wyprzedzający czy zbyt późny.
Najlepiej w Twoim wypadku podjechać do dobrego mechaniora od diesli. Niech on sie wypowie.
Na Twoim miejscu bym tego nie lekceważył
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :papa:
_________________
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 13