Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zwiększanie gazu w TDI
Autor Wiadomość
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2010-08-19, 22:01   Zwiększanie gazu w TDI

Z racji na to, że w TDI gaz sterowany jest elektronicznie, nie ma linki gazu, to w jaki sposób można dodawać, zwiększać gaz w komorze silnika, jak to ma miejsce w benzynie, gdzie po prostu przy silniku krokowym złapałem za cycek, pociągam i się zwiększa gaz? Znajduje się w ogóle takie ustrojstwo w TDI żeby w środku w kabinie nie dodawać gazu tylko bezpośrednio w komorze silnika? Koło turbiny jest tam taka gruszka z jakimś wysięgnikiem, ale jak pociągnę za ten wysięgnik to coś się zamyka, bo słychać i silnik gaśnie - myślałem że to może od tego, ale chyba raczej nie, więc dlatego pytam... I jeszcze jedno, co odpowiada za pracę silnika na biegu jałowym? Jest tam też silnik krokowy czy wszystko regulowane jest pompą VP?
_________________
Zielony borowik...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-08-19, 22:22   

Nie ma takiej mozliwosci.
I wszystko regulowane jest pompa a raczej komputer podaje odpowiednia dawke paliwa, ktora pompa ma wtloczyc zeby utrzymac obroty.

Za pomoca kompa mozna zgasic silnik przy uzyciu testu wykonawczego elektrozaworu w pompie ;) A to za co ciagniesz to klapa gaszaca i sluzy to lagodniejszego zgaszenia silnika bez telepania.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2010-08-20, 15:47   

No to trochę lipa, ale trudno...
bradley napisał/a:
A to za co ciagniesz to klapa gaszaca i sluzy to lagodniejszego zgaszenia silnika bez telepania.
Ale za to przy starcie w momencie samego rozruchu potrafi zatelepać. I po zgaszeniu silnika, po około 2-3 sekundach jakieś pyknięcie dochodzi z tego zaworu, czyli to, co się zamyka. czyli już wszystko wiem.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 8