Silnik: 1.8 90 km
Dołączył: 14 Mar 2010 Posty: 11 Skąd: zielona gora
Wysłany: 2010-12-21, 09:30 kulejacy zimny silnik
witam panowie mam taki typowy problem z kulejacym silnikiem jak jest zimny... szuklalem na forum ale nic w sumie nie znalazlem... wymienilem kable moze nie na takie z wyzszej polki ale takie srednie i dalej jak odpale to troche kuleje wykrecilem jedna swiece i jest bardzo czarna czy tak powino byc??? myslalem tez o kopolce ale znajomy mi powiedzial ze to napewno nie bo jak sie nagrzeje to jest ok. moze ktos napisze o tych swiecach czy kwalifikuja sie do wymiany? z gory dzieki
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-12-21, 09:48
Sama wymiana kabli nie ma sensu...powinno sie to robić razem ze świecami, a skoro sa czarne to kwalifikuja się do wymiany....swieca powinno być koloru kawy z mlekiem
tonski4 napisał/a:
myslalem tez o kopolce ale znajomy mi powiedzial ze to napewno nie bo jak sie nagrzeje to jest ok.
Nie zgodzę się, u mnie też na zimnym motor nie chodził jak powinien...było czuć lekkie szarpanie i przy obrotach, tak tuz przed 2 tys obrotów, motor wpadał w wibracje, i to tylko w krótkim czasie po odpaleniu. Samo czyszczenie palca i kopułki pomogło, nie mówiąc o ich wymianie.
Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-21, 22:03
pablomed napisał/a:
tonski4, poszukaj na forum jak sprawdzić czujniki temperatury płynu i powietrza, bo wyglada że "ssanie" szwankuje
w jego silniku to moze byc czujnik temperatury ssania ale zabarwienie swiec na czarno wskazuje ze ma nadmiar paliwa i nie przepala mieszanki wiec czujnik ssania odpada na moje palec i kopolka powinna zalatwic sprawe bez kabli i swiec powinno pomoc
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-31, 12:31
pablomed napisał/a:
BANDERAS_RR napisał/a:
ma nadmiar paliwa i nie przepala mieszanki wiec czujnik ssania
niezły wniosek , przecież zepsuty czujnik może powodować właśnie przebogacenie mieszanki.
wlasnie dlatego pisze ze czujnik odpada poniewaz auto zapala zimne czyli ssanie dziala prawidlowo jesli czujnik ssania walnie to auto zimne chodzi dobrze za to po rozgrzaniu sie zalewa bo dostaje bogata mieszanke wtedy rozgrzany sie trzesie i gasnie na wolnych obrotach przynajmniej ja takie mialem objawy i u mnie padl czujnik temperatury
a u kolegi ssanie dziala i autko ma za bogaty sklad mieszanki o czym swiadczy zabarwienie swiecy wiec wnioskuje ze ma problem z iskra czyli nalezy pomyslec o wymianie palca i kopolki i swiec ale moge sie mylic nie jestem wszystko wiedzacy
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-01-01, 23:28
może może proponowałem tylko sprawdzić czujnik bo wystarczy omomierz. Zapala ale kuleje na zimnym więc nie pisz że ssanie działa prawidłowo bo tego nie wiadomo, może przebogaca mieszankę za bardzo a może na odwrót
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum