Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
vento TDi 1Z wymiana uszczelki pod glowica
Autor Wiadomość
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-11, 23:35   vento TDi 1Z wymiana uszczelki pod glowica

Witam czeka mnie jednak wymiana uszczelki pod glowica(raz grzeje raz nie i tak duze cisnienie w ukladzie ze jak odkrecam korek to plyn wywala i w plynie czuc rope) co trzeba demontowac?? mam nadzieje ze pompy wtryskowej nie trzeba??
Jakie czesci potrzeba do wymiany??
napewno
-nowa uszcelka pod glowice
-zapewne nowy rozrzad
-uszczelka kol. dolotowego
-uszczelke pod pokrywe zaworow
-nowy plyn chlodniczy
-jeszcze cos??
czytalem tez z emogla glowica peknac jak to mozna spradwzic??plynu m inie ubywa i do oleju tez nie poszedl...
Z gory dziekuje wszytskim za pomo, napewno kazda wskazowka sie przyda
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Brutal 
Zapalony Ventkarz
Driver



Silnik: 1yz ?
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2011-01-12, 22:49   

Głowice dajesz do planowania i ewentualnie możesz sobie wziąśc opcje żeby ci sprawdzili komputerowo głowice czy niema Mirko pęknięć
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-12, 22:59   

kurde nie mam czasu teraz tego robic mysle ze prezjezdze jeszzce z tydzien dwa bo narazie tropch eroboty mam... jaki laczny koszt wymiany?? oczywscie bede robil sam tylko planowanie zlece koledze
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Brutal 
Zapalony Ventkarz
Driver



Silnik: 1yz ?
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2011-01-13, 03:09   

Mi się wydaje ze z 500 stówek
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2011-01-13, 03:43   

lukasz17 napisał/a:
oczywscie bede robil sam tylko planowanie zlece koledze

ja polecam Nowaka w Kalinowicach
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-13, 12:41   

kurde narazie nie mam czasu tego robic:/ co trzeba wymienic jescz eprzy wymianie uszczelki?? moz ektos sie wypowie co ma tdika :P
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
driver1811 
Autostopowicz


Silnik: Diesel
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 12
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-01-21, 02:36   

Olej,bo przy sciaganiu czapki płyn moze sie przelac do kanałów olejowych,oczywiscie przy tym filter :p co do mikro pękniec to w VW powstaja juz przy 120 tyś km wiec napewno beda,wazne zeby głowica nie pekła co mało kiedy sie zdarza w VW,ale jak oddasz głowice do planowania to niech sprawdza szczelnosc płaszcza wodnego,planowanie ze sprawdzeniam ok 120zl
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-21, 09:28   

narazie jeszcze jezdze plyn nie poszedl do oleju a narazie nie ma kiedy robic moze w nastepnym tygodniu bedzie troche czasu wolnego
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-01, 21:29   

no i problem... dzisiaj wyminialismy uszczelke i ukrec il sie gwint w bloku na srodkowej srubie.... wiec problem spory...dokrecalismy wedlug instrukcji...kluczem dynamometrycxznym... jutro sprobujemy dac dluzsza srube jak zlapie to sie ja wklei i na handel tak czy siak auto napewno juz idzie na sprzedaz tylko jakos trzeba to zlacac....
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-03, 15:05   

po zlozeniu wszytskiego do kupy wykakuje mi blad sporadyczny "cisnienie w kolektorze ssacym" co jest nie tak nieszczelnosc tego wezyka co idzie od kolektora do ecu??
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-03, 15:40   

Numer bledu zapodaj.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-03, 15:47   

575
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-03, 16:01   

A to jest 110tka czy 90tka?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-03, 16:03   

Tak czy inaczej musisz sprawdzic szczelnosc oraz poprawnosc zamontowania wezykow od turbo do n75.
Rowniez nieszczelny waz od kolektora do komputera spowoduje taki blad.
Po logach 11 grupy bedzie widac czy n75 czy dziurawy waz.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-03, 16:21   

bradley napisał/a:
A to jest 110tka czy 90tka?

90...
postaram sie zroibc logi
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 8