Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-11, 23:35 vento TDi 1Z wymiana uszczelki pod glowica
Witam czeka mnie jednak wymiana uszczelki pod glowica(raz grzeje raz nie i tak duze cisnienie w ukladzie ze jak odkrecam korek to plyn wywala i w plynie czuc rope) co trzeba demontowac?? mam nadzieje ze pompy wtryskowej nie trzeba??
Jakie czesci potrzeba do wymiany??
napewno
-nowa uszcelka pod glowice
-zapewne nowy rozrzad
-uszczelka kol. dolotowego
-uszczelke pod pokrywe zaworow
-nowy plyn chlodniczy
-jeszcze cos??
czytalem tez z emogla glowica peknac jak to mozna spradwzic??plynu m inie ubywa i do oleju tez nie poszedl...
Z gory dziekuje wszytskim za pomo, napewno kazda wskazowka sie przyda
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-12, 22:59
kurde nie mam czasu teraz tego robic mysle ze prezjezdze jeszzce z tydzien dwa bo narazie tropch eroboty mam... jaki laczny koszt wymiany?? oczywscie bede robil sam tylko planowanie zlece koledze
Olej,bo przy sciaganiu czapki płyn moze sie przelac do kanałów olejowych,oczywiscie przy tym filter :p co do mikro pękniec to w VW powstaja juz przy 120 tyś km wiec napewno beda,wazne zeby głowica nie pekła co mało kiedy sie zdarza w VW,ale jak oddasz głowice do planowania to niech sprawdza szczelnosc płaszcza wodnego,planowanie ze sprawdzeniam ok 120zl
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-01, 21:29
no i problem... dzisiaj wyminialismy uszczelke i ukrec il sie gwint w bloku na srodkowej srubie.... wiec problem spory...dokrecalismy wedlug instrukcji...kluczem dynamometrycxznym... jutro sprobujemy dac dluzsza srube jak zlapie to sie ja wklei i na handel tak czy siak auto napewno juz idzie na sprzedaz tylko jakos trzeba to zlacac....
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-03, 15:05
po zlozeniu wszytskiego do kupy wykakuje mi blad sporadyczny "cisnienie w kolektorze ssacym" co jest nie tak nieszczelnosc tego wezyka co idzie od kolektora do ecu??
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Tak czy inaczej musisz sprawdzic szczelnosc oraz poprawnosc zamontowania wezykow od turbo do n75.
Rowniez nieszczelny waz od kolektora do komputera spowoduje taki blad.
Po logach 11 grupy bedzie widac czy n75 czy dziurawy waz.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum