Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Nierowne obroty 1.9 D
Autor Wiadomość
premyslaw 
Autostopowicz
premyslaw


Silnik: 1.9 D
Wiek: 41
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-14, 13:22   Nierowne obroty 1.9 D

Mam Ventylka 1.9 D. Kiedys na rozgrzanym silniku obroty byly zawsze rowne, czyli 1000 obr. Teraz na rozgrzanym silniku mam 1050. Jak postoje w korku, to spadaja do 950, lekko drza i wskakuja na 1050. Slychac przy tym roznice w pracy silnika. Jesli sie zatrzymam tylko na chwile, np. na swiatlach, to mam te 1050 caly czas. No i nie mam komputera, czyli ciezko jest sprawdzic o co chodzi. Ktos moze zna przyczyne? Z gory dzieki za pomoc.
 
 
Brutal 
Zapalony Ventkarz
Driver



Silnik: 1yz ?
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2011-01-14, 21:58   

a może coś z linką od kąta wtrysku? albo pedał się gazu coś zawiesza ?
tak samo od siebie jak rozne oborty to dziwne
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-01-15, 07:09   

ale obroty ci falują czy równo stoją?????
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
premyslaw 
Autostopowicz
premyslaw


Silnik: 1.9 D
Wiek: 41
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-15, 11:13   

Stoja rowno. Chyba ze dlugo stoje w korku, wowczas jak sie przyjze, to leciutka wskazowka sie rusza.
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-01-15, 13:00   

pompa do regulacji, ale bym tego nie ruszał bo tylko problem się z tego zrobi
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
adbaca 
Zapalony Ventkarz
94r.



Silnik: 1.9TD, 75KM
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 274
Skąd: Radomska
Wysłany: 2011-01-15, 13:51   

ja to bym pompy nie ruszał, byłaby to ostateczność. może przetestuj to tak że na rozgrzanym silniku ponieś maskę sprawdź czy linka od gazu się nie zawiesza gdzieś, sprawdź linkę od "ssania"
_________________

 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-02-04, 09:07   

No ja przyłacze sie do tematu..Problem mam taki ze jak odpale silnik to obroty mam na granicy 500-600 po jakichś 2-3 minutach w zależności od temperatury zewnętrznej słychać mały stuk i obroty mają około 930 ...Czy to jest normane ze obroty na początku mają 500-600 a nie powinny być równe???
_________________

 
 
rino125 
Kierowca eLki
rino125


Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 2011-02-05, 10:33   

obroty powinny wynosić 903rpm, z danych widełki to od 875-950rpm. obroty po odpaleniu muszą być równe, czyli 903rpm, w granicach 950-1000 na ssaniu
 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-02-06, 18:30   

To co moze byc przyczyna tych obrotow 500-600 na zimnym silniku a potem jest normalnie
_________________

Ostatnio zmieniony przez Paco75 2011-02-06, 18:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-02-07, 05:30   

Paco75, pod kierownicą masz taką rączke,którą wyciągasz aby odpalenie było lepsze. tak przyspiesza Cikąt wtrysku i zwiększa dawke paliwa. po tym "pyknięciu" o którym mówisz wpychasz rączke z powrotem i jest git
_________________

 
 
mateusz_vento 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 341
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-02-07, 10:33   

Wvojtek napisał/a:
Paco75, pod kierownicą masz taką rączke,którą wyciągasz aby odpalenie było lepsze. tak przyspiesza Cikąt wtrysku i zwiększa dawke paliwa. po tym "pyknięciu" o którym mówisz wpychasz rączke z powrotem i jest git


Dokładnie :) Jak się nie mylę to jakiś przekaźnik pyka :) Przed pyknięciem jest trochę większy pobór prądu ( może świece jeszcze się dogrzewają ) ale mogę być w błędzie.
_________________

 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-02-07, 10:47   

Moze i jestwiększy pobór prądu ,ale zeby sie 2 minuty świece dogrzewały ?? raczej by sie zjarały do tego czasu..To musi być coś innego...
_________________

 
 
mateusz_vento 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 341
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-02-07, 10:55   

Paco75 napisał/a:
Moze i jestwiększy pobór prądu ,ale zeby sie 2 minuty świece dogrzewały ?? raczej by sie zjarały do tego czasu..To musi być coś innego...


No w sumie prawda, ale czas tego pyknięcia u mnie jest różny jak jest silnik ciepły albo cieplej to szybko pyka a im zimniej tym wolniej.
_________________

 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-02-07, 11:51   

To czyli to normalne??
_________________

Ostatnio zmieniony przez Paco75 2011-02-07, 11:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mateusz_vento 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 341
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-02-07, 20:42   

Paco75 napisał/a:
To czyli to normalne??


raczej tak
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 8