Dupy calosc nie urywa ale dobralem kolor motipa pod nadwozie i z daleka wyglada calkiem dobrze
Jak bezbarwny przeschnie to zostala jeszcze konserwacja blotnikow od srodka, poskladanie wszystkiego w kupe i polerka.
Teraz juz wiem dlaczego maluje sie cale elementy a nie tylko czesci. No i puszka sprayu to mozna pomalowac maly detalik najlepiej niewidoczny a nie 3/4 blotnika
A jako ze to dupowoz to wygladac slisznie nie musi, wazne ze jezdzi
P.S. Nastepne auto musze kupic chyba biale bo to najtanszy lakier i nie da sie go zepsuc
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Pisalem ze podloga zdrowa no i zdrowe... zabezpieczenie. A tam gdzie sie wyszczerbilo zabezpieczenie kolo korka zrywam dalej, dalej blacha w rdzy, az dobilem sie do wygluszenia. To dlatego od jakiegos czasu mialem mokro przy dywaniku....
No i latamy teraz podwozie...
Pocieszam sie faktem, ze jak wszystko zrobie to na 1-2lata spokoj.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ochrona katodowa dziala w przemysle i jest stosowana
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Problem polega na tym, ze protektor (anoda) po jakims czasie zuzywa sie i wypadaloby ja zmienic. Wiec jesli faktycznie pudeleczko by dzialalo to po pierwsze (zywot bateryjek, po drugie anody).
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum