markus, jest przegródka ale chińczyki złe wyliczyli i zrobili za duża i trochę lata po kluczyku a jak wypadnie to mogę zapomnieć o odpaleniu trzeba rozebrać i z powrotem go wkładać
Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 228 Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-13, 19:38
A ja mam pytanko odnośnie zamontowania jakiegoś "dzwoneczka bip bip" jak się wł/wył auto.
Dodam iż wychodzi mi jeden przewód na kierunki i oprócz sparatora na 2 kierunki jaki muszę dokupić co mam dokupić aby mi dzwoniło.
Podłączamy to pod przewód od kierunków??
michascz, od sygnału zamykania otwierania powinieneś mieć tez odpowiedni przewód wychodzący z centralki do tego potrzebna jest oczywiście jakaś syrena oczywiście da to radę po kierunki ale wtedy sygnał może być za długi bo np centralka jest tak skonstruowana że kierunki migają wolną i nie będzie tego bip bip
osobiście taki bajer często drażni jak za każdym razem piszczy ale to już Twoja wola
Nie wiem czy jest sens do awaryjnych skoro przewody od kierunkow sa bardzo dobrze dostepne. zielono-czarny i bialo-czarny. Widac je dobrze w wiazce idacego do licznika bo reszta przewodow jest biala.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 228 Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-18, 23:20
U mnie w uniwersalnym sterowniku pozostaje jeszcze przewód do otwierania bagaznika można go podłączyć pod światła mijania?? oczywiście oprócz prawidłowego podłączenia innego przewodu pod kierunki?
Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2011-12-19, 13:03
michascz napisał/a:
A co jakbym podłączył pod kierunki dodatokowo światła mijania i czy moze mi ktos powiedziećk tóry to przewod?
Możnabyłoby takie coś zrobić. Zamiast podpinać bezpośrednio światła mijania pod centralkę co faktycznie byłoby dużym obciązeniem dla niej można zastosować przekaźnik.
A może ktoś ma pomysł jak zrobić taki bajer żeby po odblokowaniu samochodu pilotem zapalało się światełko wewnątrz??
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2011-12-19, 16:43
michascz napisał/a:
U mnie w uniwersalnym sterowniku pozostaje jeszcze przewód do otwierania bagaznika można go podłączyć pod światła mijania?? oczywiście oprócz prawidłowego podłączenia innego przewodu pod kierunki?
w sumie przez przekaźnik można tylko w jakim celu
ten przewód służy do otwierania bagażnika z pilota, jakbyś sobie zamontował dodatkowo siłownik w klapie
Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 228 Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-20, 22:55
Przepraszam Panowie że tak męcze
Powiedzcie mi który to przewód od świateł poycyjnych??
Nie moge tego nigdzie znaleźć.
Najlepiej jakbyście mi powiedzieli gdzie on wychodzi ze skrzynki.:D
Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 228 Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-20, 22:55
Przepraszam Panowie że tak męcze
Powiedzcie mi który to przewód od świateł poycyjnych??
Nie moge tego nigdzie znaleźć.
Najlepiej jakbyście mi powiedzieli gdzie on wychodzi ze skrzynki.:D
masę i plus podłączyć standardowo gdzieś tam przy skrzynce bezpieczników kierunki mam już w standardzie odseparowane ale co dalej ze sterowaniem ? który u mnie będzie otwierał a który zamykał? niby człowiek wie mniej więcej ale jak spojrzę na te schematy to gubię sens tego
dzięki za odp podłączył już wcześniej właśnie według tego schematu bo musiałem się uwinąć póki widno było i w miarę ciepło(praca w plenerze) no i działa:) ale się trochę zastanawiałem bo zmylił mnie ten schemat zamka pneumatycznego po prawej na dole
wszystko podłączone i działa aż miło
teraz kolej na paska b5
Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 228 Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-01-02, 23:34
Odezwe się jak mi poszło.:D
Podłączyłem pod same kierunki (na razie) i wszystko działa.
Oczywiście musiałem zastosować diody prostownicze.
Wszystko dało się zrobić gładko i przyjemnie,
Mogę się delikatnie polecić. Jakby ktoś potrzebował pomocy przy montażu centralki to mogę pomóc.:D
Jedyne ale to mam do sprzedawców gdyż mogliby dołożyć te diodki do kompletu gdyż kosztuję grosze i nie trzeba jeździć i szukać.:D
Serdeczenie podziękowania dla autorów za otwarcie takiego tematu.:D
Odgrzeje troche temat.
Także zakupiłem taki zestaw do sterowanie z pilota.
Wszystko podłączyłem i działa bez problemów.
Ale mam pytanie.
Z centralki wychodzą mi 2 przewody do kierunkowskazów.
Musze przy podłączeniu ich do instalacji zastosować jeszcze diody prostownicze??
Pytam o to gdyż znalazłem kable od kierunków przy stacyjce, podłączyłem dle testu kontrolke (zwykła żaróweczka) i przy zamykaniu i otwieranie mruga tak jak powinna.
Więc podłączyłem odpowiednio kable i przy zamykaniu i otwieraniu kierunkowskazy nie mrugają. A żaróweczka mrugała.
Po włączeniu np awaryjnych odrazu pali bezpiecznik który jest na kablu zasilającym centralke.
Wie ktoś co może być przyczyną??
Może pod złe kable sie wpinam??
Rafal_K, nie musisz nowsze sterowniki mają już odseparowane kierunki tak jak u Ciebie właśnie.
Musiałeś się źle wpiąć to chyba jedyne wyjaśnienie skoro po podłączeniu Ci nie świecą.
Wpinałeś się w kable od kierunków z tyłu skrzynki bezpieczników?
Rafal_K, Wpinałeś się w kable od kierunków z tyłu skrzynki bezpieczników?
Nie, wpiąłem sie w kable przy stacyjce.
Przy skrzynce bezpieczników nie wiek, które to kable.
Zdjęcie z pierwszego postu tego tematu akurat nie działa.
Ale to dziwne, bo jak podłączyłem kontrolke z żaróweczką to mrugała, więc tak samo podłączyłem na gotowo i nie działa... ;/
Witam Pany mam problem dzisiaj zabrałem się za podłączenie kierunków pod centralny zam. znalazłem kable ładnie polutowałem ale kiedy np. zamykam auto to kierunki bardzo słabo świecą tak jak by był zbyt krótki czas podania prądu na nie ale np. jak otwieram i pierwsze mrugnięcie jest słabe a drugie już normalnie świecą. Co to może być?
Panowie w końcu się wkurzyłem i chciałem zrobić te kierunki bo mam tak jak wyżej pisałem że pierwsze mrugnięcie jest bardzo słabe a drugie takie jak powinno być,co to może być?bo w dzień gdy zamykam wogóle ich nie widać.już kombinowałem żeby wpiąć się pod awaryjne ale to nic nie dało,czy zastosowanie jakiegoś przekażnika czy coś podobnego rozwiąże problem?
edit: dodam że jest to trochę pilne to mam rozbebeszone auto a jutro rano jest mi potrzebne w nie chce dwa razy rozbierać
koło zbiornika spryskiwaczy ktoś przyspawał śrubę i nakrętke żeby z tamtąd łapac maskę pod halogeny i tam się podłączyłem,to może być to że byle jaka masa jest?
edit: tak spod aku do centralki ciągnąłem ale centralkę mam nad bezpiecznikami wiec daleko nie miałem bo puściłem po ori przewodach i przez przegrodę
masę najlepiej złap ze środka nad skrzynką bezpieczników po lewej stronie troszkę u góry masz taką plastikową brązową okrągłą wtyczkę masy,ma dużo wyprowadzeń męskich na wtyczki, do kabla masy centralki dorób wsuwkę żeńską i tam się wepnij jest to najbardziej pewne dojście masy bo z tamtąd masa idzie na wszystko, jeszcze jedno z centralki na kierunki ile masz kabli jeden czy dwa i czy posiadają one diody???w sumie ich nie będziesz widział tylko będą takie zgrubienia na kablu, no i jak podłączyłeś się pod kable kierunków lutowałeś czy na skrętke zapodałęś czy zastosowałeś konektorki???
tak mam dwa osobne kable na kierunki,a kable nie posiadają żadnych diód bo nie są kable zgrubione,a pod kierunki sie wlutowałem bo od kierunków są cieniutkie przewody,a zastosowanie tych diód załatwi sprawę że będą kierunki świeciły jednakowo nie zalażnie ile razy mrugną?
wszystko może być że słabo świecą, począwszy od masy skończywszy na diodach podaj jaką masz centralkę, ale najpierw załatw sprawę z masą a jak to nie zadziała to powiem Ci co dalej zrobić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum