Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
PORADA jak zamontowa sterowanie centralnego zamka z pilota
Autor Wiadomość
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-09-14, 21:47   

markus, jest przegródka ale chińczyki złe wyliczyli i zrobili za duża :] i trochę lata po kluczyku a jak wypadnie to mogę zapomnieć o odpaleniu trzeba rozebrać i z powrotem go wkładać
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2011-09-14, 22:02   

myślę że jak byś złapał na "kropelkę" to by się nic z immo nie stało. Ale pewności nie mam.
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-09-14, 22:11   

właśnie wpadłem na lepszy pomysł przyklejenie na taśmę bezbarwną :D w sumie najprostsze rozwiązania przychodzą ostatnie :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-13, 19:38   

A ja mam pytanko odnośnie zamontowania jakiegoś "dzwoneczka bip bip" jak się wł/wył auto.
Dodam iż wychodzi mi jeden przewód na kierunki i oprócz sparatora na 2 kierunki jaki muszę dokupić co mam dokupić aby mi dzwoniło.
Podłączamy to pod przewód od kierunków??
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2011-12-14, 01:39   

michascz, od sygnału zamykania otwierania powinieneś mieć tez odpowiedni przewód wychodzący z centralki :) do tego potrzebna jest oczywiście jakaś syrena :) oczywiście da to radę po kierunki ale wtedy sygnał może być za długi bo np centralka jest tak skonstruowana że kierunki migają wolną i nie będzie tego bip bip :)

osobiście taki bajer często drażni jak za każdym razem piszczy ale to już Twoja wola :)
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-14, 19:51   

A co jakbym podłączył pod kierunki dodatokowo światła mijania i czy moze mi ktos powiedziećk tóry to przewod?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2011-12-14, 20:10   

michascz, mijania to za duze obciazenie dla centralki ;) co najwyzej pozycje, a żeby to podpiac to dodatkowo seperator z diód ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-14, 22:09   

Jescze jedna rzecz koledzy, a może zamiast podłączać centralkę pod kierunki to może od razu pod awaryjne?
Podpowie ktoś który by to przewód?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-12-16, 10:28   

Nie wiem czy jest sens do awaryjnych skoro przewody od kierunkow sa bardzo dobrze dostepne. zielono-czarny i bialo-czarny. Widac je dobrze w wiazce idacego do licznika bo reszta przewodow jest biala.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-18, 23:20   

U mnie w uniwersalnym sterowniku pozostaje jeszcze przewód do otwierania bagaznika można go podłączyć pod światła mijania?? oczywiście oprócz prawidłowego podłączenia innego przewodu pod kierunki?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2011-12-19, 13:03   

michascz napisał/a:
A co jakbym podłączył pod kierunki dodatokowo światła mijania i czy moze mi ktos powiedziećk tóry to przewod?


Możnabyłoby takie coś zrobić. Zamiast podpinać bezpośrednio światła mijania pod centralkę co faktycznie byłoby dużym obciązeniem dla niej można zastosować przekaźnik.

A może ktoś ma pomysł jak zrobić taki bajer żeby po odblokowaniu samochodu pilotem zapalało się światełko wewnątrz?? :)
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2011-12-19, 16:43   

michascz napisał/a:
U mnie w uniwersalnym sterowniku pozostaje jeszcze przewód do otwierania bagaznika można go podłączyć pod światła mijania?? oczywiście oprócz prawidłowego podłączenia innego przewodu pod kierunki?


w sumie przez przekaźnik można tylko w jakim celu :P

ten przewód służy do otwierania bagażnika z pilota, jakbyś sobie zamontował dodatkowo siłownik w klapie ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-19, 18:05   

To mijania odpadają.:P
Podpowie ktoś gdzie się znajdują przewody od pozycji??6
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-20, 22:55   

Przepraszam Panowie że tak męcze :mur:
Powiedzcie mi który to przewód od świateł poycyjnych??
Nie moge tego nigdzie znaleźć.
Najlepiej jakbyście mi powiedzieli gdzie on wychodzi ze skrzynki.:D
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-20, 22:55   

Przepraszam Panowie że tak męcze :mur:
Powiedzcie mi który to przewód od świateł poycyjnych??
Nie moge tego nigdzie znaleźć.
Najlepiej jakbyście mi powiedzieli gdzie on wychodzi ze skrzynki.:D
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2011-12-20, 23:23   

michascz, zobacz jakie kolory przewodów masz od pozycji przy lampach i takich szukaj w skrzynce ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2011-12-21, 20:51   

Dzięki!:)
Bardzo dobry pomysł.:)
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2011-12-22, 11:52   

ja mam małe pytanie bo będę zakładał sterownik praktycznie taki sam tylko w passacie b3
i mam taki schemacik:

http://obrazki.elektroda...._1324500265.jpg

masę i plus podłączyć standardowo gdzieś tam przy skrzynce bezpieczników kierunki mam już w standardzie odseparowane ale co dalej ze sterowaniem ? który u mnie będzie otwierał a który zamykał? niby człowiek wie mniej więcej ale jak spojrzę na te schematy to gubię sens tego :P
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2011-12-22, 21:55   

devill4, najprawdopodobniej jest tak jak vento czyli na przemian plusem ;) ten schemacik po prawej na gorze, ale musisz sprawdzić dokładnie na autku ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2011-12-22, 22:17   

dzięki za odp :) podłączył już wcześniej właśnie według tego schematu bo musiałem się uwinąć póki widno było i w miarę ciepło(praca w plenerze) no i działa:) ale się trochę zastanawiałem bo zmylił mnie ten schemat zamka pneumatycznego po prawej na dole :)
wszystko podłączone i działa aż miło :D
teraz kolej na paska b5 :P
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-01-02, 23:34   

Odezwe się jak mi poszło.:D

Podłączyłem pod same kierunki (na razie) i wszystko działa.
Oczywiście musiałem zastosować diody prostownicze.
Wszystko dało się zrobić gładko i przyjemnie,
Mogę się delikatnie polecić. Jakby ktoś potrzebował pomocy przy montażu centralki to mogę pomóc.:D
Jedyne ale to mam do sprzedawców gdyż mogliby dołożyć te diodki do kompletu gdyż kosztuję grosze i nie trzeba jeździć i szukać.:D
Serdeczenie podziękowania dla autorów za otwarcie takiego tematu.:D
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
Rafal_K 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 AAM
Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 34
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2012-06-17, 20:26   

Witajcie.

Odgrzeje troche temat.
Także zakupiłem taki zestaw do sterowanie z pilota.
Wszystko podłączyłem i działa bez problemów.

Ale mam pytanie.

Z centralki wychodzą mi 2 przewody do kierunkowskazów.
Musze przy podłączeniu ich do instalacji zastosować jeszcze diody prostownicze??

Pytam o to gdyż znalazłem kable od kierunków przy stacyjce, podłączyłem dle testu kontrolke (zwykła żaróweczka) i przy zamykaniu i otwieranie mruga tak jak powinna.
Więc podłączyłem odpowiednio kable i przy zamykaniu i otwieraniu kierunkowskazy nie mrugają. A żaróweczka mrugała.
Po włączeniu np awaryjnych odrazu pali bezpiecznik który jest na kablu zasilającym centralke.

Wie ktoś co może być przyczyną??
Może pod złe kable sie wpinam??
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2012-06-17, 21:55   

Rafal_K, nie musisz nowsze sterowniki mają już odseparowane kierunki tak jak u Ciebie właśnie.
Musiałeś się źle wpiąć to chyba jedyne wyjaśnienie skoro po podłączeniu Ci nie świecą.
Wpinałeś się w kable od kierunków z tyłu skrzynki bezpieczników?
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
Rafal_K 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 AAM
Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 34
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2012-06-18, 06:44   

devill4 napisał/a:
Rafal_K, Wpinałeś się w kable od kierunków z tyłu skrzynki bezpieczników?


Nie, wpiąłem sie w kable przy stacyjce.
Przy skrzynce bezpieczników nie wiek, które to kable.
Zdjęcie z pierwszego postu tego tematu akurat nie działa.

Ale to dziwne, bo jak podłączyłem kontrolke z żaróweczką to mrugała, więc tak samo podłączyłem na gotowo i nie działa... ;/
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2012-06-18, 16:13   

może zdjęcie nie działa ale kolory kabli podane są :) ktoś nawet wspomniał że z tego samego złącza wychodzą kable do licznika do kontrolek bodajże
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-09-19, 17:44   

Witam Pany mam problem dzisiaj zabrałem się za podłączenie kierunków pod centralny zam. znalazłem kable ładnie polutowałem ale kiedy np. zamykam auto to kierunki bardzo słabo świecą tak jak by był zbyt krótki czas podania prądu na nie ale np. jak otwieram i pierwsze mrugnięcie jest słabe a drugie już normalnie świecą. Co to może być?
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2014-02-26, 18:40   

Panowie w końcu się wkurzyłem i chciałem zrobić te kierunki bo mam tak jak wyżej pisałem że pierwsze mrugnięcie jest bardzo słabe a drugie takie jak powinno być,co to może być?bo w dzień gdy zamykam wogóle ich nie widać.już kombinowałem żeby wpiąć się pod awaryjne ale to nic nie dało,czy zastosowanie jakiegoś przekażnika czy coś podobnego rozwiąże problem?
edit: dodam że jest to trochę pilne to mam rozbebeszone auto a jutro rano jest mi potrzebne w nie chce dwa razy rozbierać :]
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
Ostatnio zmieniony przez hrubek18 2014-02-26, 18:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-02-26, 18:54   

hrubek18, skąd złapałeś plus do centralki???a masa gdzie podłączona??
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-02-26, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2014-02-26, 19:00   

Plus od centralki podłączony pod aku a masę złapałem z budy,siłowniki działają poprawnie od około 2 lat tylko od początku problem z tymi kierunkami
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-02-26, 19:06   

dokładnie masę skąd z budy?? a kabel plusowy ciągnęłeś z aku do środka do centralki??
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-02-26, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2014-02-26, 19:10   

koło zbiornika spryskiwaczy ktoś przyspawał śrubę i nakrętke żeby z tamtąd łapac maskę pod halogeny i tam się podłączyłem,to może być to że byle jaka masa jest?
edit: tak spod aku do centralki ciągnąłem ale centralkę mam nad bezpiecznikami wiec daleko nie miałem bo puściłem po ori przewodach i przez przegrodę
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
Ostatnio zmieniony przez hrubek18 2014-02-26, 19:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-02-26, 19:20   

masę najlepiej złap ze środka nad skrzynką bezpieczników po lewej stronie troszkę u góry masz taką plastikową brązową okrągłą wtyczkę masy,ma dużo wyprowadzeń męskich na wtyczki, do kabla masy centralki dorób wsuwkę żeńską i tam się wepnij jest to najbardziej pewne dojście masy bo z tamtąd masa idzie na wszystko, jeszcze jedno z centralki na kierunki ile masz kabli jeden czy dwa i czy posiadają one diody???w sumie ich nie będziesz widział tylko będą takie zgrubienia na kablu, no i jak podłączyłeś się pod kable kierunków lutowałeś czy na skrętke zapodałęś czy zastosowałeś konektorki???
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2014-02-26, 19:23   

tak mam dwa osobne kable na kierunki,a kable nie posiadają żadnych diód bo nie są kable zgrubione,a pod kierunki sie wlutowałem bo od kierunków są cieniutkie przewody,a zastosowanie tych diód załatwi sprawę że będą kierunki świeciły jednakowo nie zalażnie ile razy mrugną?
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-02-26, 19:27   

wszystko może być że słabo świecą, począwszy od masy skończywszy na diodach podaj jaką masz centralkę, ale najpierw załatw sprawę z masą a jak to nie zadziała to powiem Ci co dalej zrobić
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2014-02-26, 19:57   

Probowalem pidlaczyc mase tam gdzie mowiles i dalej tak samo juz mi rece opadajs, pozniej napisze jaka mam centralke bo teraz pisze z fona
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 9