Wysłany: 2012-06-04, 07:25 Koszt założenia instalacji LPG
Witam
mam pytanko do wam jaki jest mniej więcej koszt założenia instalacji LPG do VW Polo III(6n2) 1.4 MPI? czytałem gdzieś że jest tam plastikowy kolektor ale czy to prawda? i jaki gaz założyć do takiego auta?bo moim zdaniem to chyba trzeba juz brać sekwencje?
czyli 2000 zł trzeba sobie przeznaczyć na to a jakiej firmy polecacie pozakładać poszczególne elementy?jaki jest koszt utrzymania instalacji rocznie porucz wymiany filierka bo to można samemu zrobić i jakiej generacji założyć gaz?bo znając życie mechanik będzie chciał naciągnąć na tą droższą
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2012-06-04, 15:04
Znajomy założył niedawno do oplowskiego ecoteca 1.2 komplet brc sequent 24. Jest zadowoly spalanie z 6-6.5 wzrosło na ok 8 czyli tak jak Pan Bóg przykazał. Tam też jest plastikowy kolektor i nie ma z tym problemu. Po niespełna dwóch tygodniach padł komp,ale wymienili na drugi i jest ok. Co prawda listwa wtryskowa jest zamontowania w lekko niefortunnym miejscu, gdyż trafia na nią pęd powietrza i przy wiekszych mrozach typu -30 trochę poszarpuje przy przejściu na lpg, ponieważ wiatr zmraża wtryski. Ale to juz raczej nie wina instalacji a montażu. Do tego wtryski brc strasznie klepią-przynajmniej te-tyle minusów, reszta w superlatywach. Koszt tej instalacji 50km od lublina to 2400zł plus 80zl za ściaganie kolektora gdyz niestety tego trzeba dopilonować, okurat Ci fachowcy zdejmuja go do nawiertu tylko w tedy jak nie maja dojscia, a to wielki bląd.
Ponoć stag na wtryskiwaczach hany jest lepszy i stabilniejszy.....do tego hana to chyba najlepszy wybór pod wzgledem ceny do jakości.
A koszty?? Oprócz filterka za kilka-kilkanaście zł to nie co droższy przegląd, regeneracja/wymiana reduktora co 80 tys km koszt 150-300zł i wtryski, jak na poczatku przyoszczędzisz i załozysz badziew to i po 20 tys km potrafią polecieć i w tedy albo czyszczenie albo wymiana, a jak cos porządnego założysz to długo posmigasz, pewnie znacznie dłużej niż pompowtryskiwacze w diesel-u, a tu duze znaczenia ma jakośc gazu i częstotliwość wymiany filterków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum