Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
1.8 ADZ ciepły ciężko pali
Autor Wiadomość
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2012-06-11, 21:53   1.8 ADZ ciepły ciężko pali

jak w temacie ciepły bardzo cięzko pali, nie wazne czy benzyna czy gaz. Na benzynie czuć że go zalewa. Nie ma możliwosci zeby z gazu przejsc na benzyne bo go zaleje od razu i zgasnie potem ciezko pali . Na gaz na ciepłym jak od razu nie załapie to trzeba go "hehłać" aż złapie i też czuć ze jest zalany :/ świece nowe filtr gazu tez filtr powietrza równiez kopułka palec tak samo zostały przewody ngk po 20 tys km. świece wykręciłem wszystkie miały czarny nalot na sobie. Zimny pali od kopa.
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-06-11, 22:09   

zapłon coś grzebałeś????
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2012-06-11, 22:46   

sprawdź sondę lambda
zapłon jak nie był przestawiany to mało prawdopodobne żeby się sam przestawił
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-06-12, 07:42   

i może być nawet czujnik temperatury cieczy chłodzącej. podłącz VAGA
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2012-06-12, 08:23   

Raziel500 napisał/a:
może być nawet czujnik temperatury cieczy chłodzącej. podłącz VAGA


wtedy by miał problemy zapalić na zimnym
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2012-06-12, 20:33   

zapłon nie grzebany. czujnik sprawdzony rezystancja ok.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2012-06-12, 22:03   

Odpinałeś przewód gazowy od reduktora i sprawdzałeś ?? Może reduktor już puszcza ??
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2012-06-13, 21:19   

no włąsnie chyba masz racje . wczoraj właśnie wymieniłem reduktor i zobaczymy, juz kilka miesiecy temu gazownik mowił ze to jego ostatnia regulacja i nastepnym razem musimy sie spotkac na wymiane reduktora. ojezdze to sprawdze narazie vento po raz 3 stoi na poprawce u lakiernika
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-06-14, 14:02   

ale to by ciężko palił na gazie a nie na benzynie i na gazie. może czujnik Halla, albo brak ciśnienia sprężania.??
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-06-14, 15:28   

Ale jeśli zapalany jest na benzynie i dostaje dodatkowo gazu z nieszczelnego reduktora to może się tak robić.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-06-14, 18:58   

to by cały czas przecież nie odpalał i podczas jazdy na benzynie też by przerywał i nierówno chodził.
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2012-06-18, 11:02   

problem rozwiązany :) przyczyna parownik- stwierdzam to po tym ze został on wymieniony oprócz tego nic innego nie robiłem i vento pali od kopa na ciepłym na zimnym , nawet raz nie miałem problemu z odpaleniem od wymiany parownika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 12