Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
jak wyregulować pompę wtryskowa??
Autor Wiadomość
papus114 
Autostopowicz


Silnik: TDI
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 10
Skąd: Krynica Zdrój
Wysłany: 2012-07-30, 20:30   jak wyregulować pompę wtryskowa??

mam taki problem ze z moim ventylu poniżej 2000obr/min odczuwam lekkie kangurki oraz jak odpalam to ma za niskie obroty i chodzi jak czolg ruski dopuki nie złapie temperatury czego to wina??
 
 
Pablo_170 
Autostopowicz



Silnik: 1,9TD AAZ
Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 13
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2012-09-19, 21:28   

Możesz mieć przestawiony kąt wtrysku (zbyt wczesny, albo zbyt późny, miałem to samo). Wtedy trzeba popuścić pompę na śrubach i odpowiednio przestawić względem głowicy, najlepiej stosując zegar kata wtrysku do pompy.
Najszybszą opcją jest zwiększenie obrotów długą śruba umieszczoną za pompą wtryskową, na pewno pomoże przy starcie, jednak potem, jak się nagrzeje, może mieć trochę za wysokie obroty.

Pozdrawiam!
_________________
Vento 1,9TD AAZ, po kapitalce, Boost Pin z 1,6TD >> jest Power ;)
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-09-19, 21:31   

Pablo_170 napisał/a:
Możesz mieć przestawiony kąt wtrysku (zbyt wczesny, albo zbyt późny, miałem to samo). Wtedy trzeba popuścić pompę na śrubach i odpowiednio przestawić względem głowicy, najlepiej stosując zegar kata wtrysku do pompy.
Najszybszą opcją jest zwiększenie obrotów długą śruba umieszczoną za pompą wtryskową, na pewno pomoże przy starcie, jednak potem, jak się nagrzeje, może mieć trochę za wysokie obroty.

I tu sie z kolegą nie zgodze, bo kolega ma silnik TDI, a nie TD, a tam jest pompa elektroniczna. Mozesz miec brudny nastawnik, ale najlepiej bd podpiac sie pod kompa, albo poczekać aż ktos bardziej doswiadczony zajrzy do tematu. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Pablo_170 
Autostopowicz



Silnik: 1,9TD AAZ
Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 13
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2012-09-19, 21:40   

A fakt, zgadzam się, na szybkiego nie popatrzyłem w dane użytkownika i uznałem, że kolega @papus114 ma silnik jeszcze z mechaniczną pompą wtryskową, tak jak u mnie w AAZ, TDI mają już pompy elektroniczne z nastawnikiem, który nieraz daje o sobie znać... przychylam sie do rady @Kruchego69 ;p
_________________
Vento 1,9TD AAZ, po kapitalce, Boost Pin z 1,6TD >> jest Power ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 8