Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-11-07, 19:26
Dziś w aucie udało mi się ogarnąć klamki w przednich drzwiach, zostały rozebrane i dokładnie wyczyszczone, a następnie nasmarowane smarem litowym. Teraz obydwie strony zamykają i otwierają się z kluczyka
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-11-09, 21:38
Jak obiecywałem w samochodzie powolutku się dzieje, dziś przyszły do mnie dwie paczki, w jednej znajdowało się radio PIONEER DEH-P6000UB (już w samochodzie)
A w drugiej było koło pasowe wału z tłumikiem drgań firmy DAYCO
Przy okazji montażu radia i konieczności wyjęcia schowka z pod Airbaga w celu wycięcia otworu na kabel USB w owym schowku zmodzone (czyt. zainstalowane) zostało jeszcze oswietlenie na diodach Led
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-07, 16:41
Po ciągłej ganiance z tytułu braku czasu dopiero dziś znalazłem czas na wprowadzenie auta w setup zimowy, właśnie stoi w garage i idę brać się do pracy. Efekty mojej pracy napewno znajdą się w temacie
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-08, 20:27
Kilka fotek auta w setupie zimowym robionych na szybko w garage dlatego jakość licha.
tak będzie wyglądać do wiosny, a wiosną pewnie przyjdzie czas na małe zmiany i kolejną odsłonę
dziś powiem tyle że jedną z nich będzie takie coś, tu małe porównanie
a tu już przymiarka na sucho w samochodzie, chamulce G60 280mm z podwójnie wentylownymi tarczami Zimmermann
przy okazji wymiany zawiasu na serie i zmianie kół na zimowe, w samochodzie zostały rozruszane i nasmarowane dźwigienki tylnych zacisków aby nie stanęły zimą, wymienione zostało również koło pasowe wału aby nie drażniło piszcenie po odpaleniu zimnego silnika, ponadto wymieniony przedni zderzak na europę, gril i bixenon na Hella smoked.
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-16, 17:05
Dziś zorientowałem się, że nie grzeje mi prawe lusterko, a lewe jest cieplutkie, że aż miło. Po zdjęciu boczka i sprawdzeniu okazało się iż prąd na kostce od lusterka jest. I dalej na wsówkach od wkładu również więc napewno uszkodzony jest element grzejny. Teraz zastanawiam się czy kupić sam element, nowy wkład podgrzewany czy szukać grzejącej używki? Co radzicie?
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2012-12-16, 20:24
To nie pozostalo nic jak czekac na wiosnem a co do lusterka to szukac na allegro bo pelno tego i nie jest jakies strasznie drogie, nawet cale lusterko grzane
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-17, 15:43
Wiem że całe lustra nie są drogie tyle że zawsze można kupić takie co też już nie grzeje. Najpierw kupię samą matę i spróbóje wymienić, jak się nie uda to będe szukał wkładu.
kupuj maty uniwersalne, jak zakładałem do Vento to w zimie po kilku minutach było widać jak para schodziła, czy lód się roztapiał
a wymienić się da łatwo, trzeba Ci tylko opalarkę zeby podgrzać klej i rozkleić szkło od plastiku mocującego wkład w obudowie
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-17, 18:30
To innymi słowy, zwaliłem misje. :/ A jeszcze mam pytanie wojtas83. Co zmieniasz zeby zalożyc heble z G60? Zaciski zostaja te same+jakies adaptery, czy jak?
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-17, 20:49
Kruchy69, z tego co przymierzałem to zaciski moga zostać z 256mm ale wtedy trzeba kupować klocki, jak wcześniej, a ja zakładam ATE i ich koszt jest ok 250zł, a jak zmienie zaciski na te G60, to podejdą klocki o połowe tańsze, tzn z tarcz niewentylowanych, a poza tym potrzebne są tarcze i jarzma z G60, rzadnych adapterów nie potrzeba, chyba że masz 239mm to musisz wymienić i piasty bo jest inne mocowanie jarzma
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-19, 20:28
Mata w prawym lusterku została wymieniona, teraz obydwa są już cieplutkie. Śmiem twierdzić że to z nową matą rozgrzewa się dwa razy szybciej ni to z ori matą, ale obydwa osiągają podobną temperatórę. Tu jest fotka jak wyglądało wszystko w częściach (słaba bo z kalkulatora)
Żeby mata ładnie pasowała obróciłem konektory od podłączenia o 90stopni, tak aby końcówki skierowane były ku zewnętrznym stronom, wykonójąc tą czynność trzeba uważać aby nie wyrwać ich z płytki i następnie zagiąłem tak aby weszły w otwory we wkładzie. Widoczna po prawej stronie taśma dwustronna jest mniejsza niż mata grzewcza dlatego po przyklejeniu jej do maty wokół niej dokleiłem jeszcze po 10mm pasku innej taśmy dwustronnej, aby całą powierzchnią była przyklejona do plastikowej części wkładu. A następnie taką samą czynność wykonałem wokół maty na tej plastikowej części żeby i szkło trzymało się na jak największej powierzchni. Dodam jeszcze, że do rozklejenia wkładu użyłem opalarki i cała operacja zajęła mi ok 30 min.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum