Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-28, 16:40 nie dochodzące paliwo do filtra paliwa
od tygodnia mam taki problem że nie dociera mi paliwo do filtra paliwa, ale jak zaleję filtr paliwa ropą i odpale to silnik chodzi do czasu do puki nie wyciągnie całego paliwa z filtra potem gaśnie i nie da się go uruchomić, a mam zatankowany cały zbiornik ropy i dolane nawet 250 ml nafty oraz dodatek do paliwa żeby nie wytrącała sie parafina bo przed świętami były większe mrozy
jak ktoś wię co może być nie tak to podpowiedzcie gdzie jest problem lub gdzie szukać przyczyny bo jak tak dalej będzie to mnie szlak trafi
jest nie szczelność między filtrem a zbiornikiem,dlatego pompa nie ciągnie paliwa przez filtr ze zbiornika.Musisz przejrzeć całe zasilanie od filtra do zbiornika np.przetarty przewód zasilający.
_________________ Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-28, 18:18
no nie wiem bo właśnie teraz wróciłem paliłem przez kable od drugiego diesla i tak na kablach przez 30 minut obydwa auta chodziły i jak by nie było paliwa to mój by zgasł tylko ale przejrzeć przewody nie zaszkodzi tylko najpierw trzeba się gdzieś na kanał dostać
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-28, 21:31
tak mam pompowtryski
wiec jak to mozliwe że przez 30min. po odpaleniu przez kable z podłączonymi kablami silnik pracował jutro ściągnę przewody doprowadzające paliwo ze zbiornika do filtra i okaże się czy paliwo się leje po zapłonie no chyba że to wina aku. bo cos mi zjada notorycznie prąd albo moze dał alternator i nie ładuje i z aku . wyciąga wszystko a nie ładuje go podczas uruchomionego silnika
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-29, 11:20
podłączałem ale jest jakis problem bo nie chciał sie wogóle połaczyć z niczym i w dodatku pali mi się kontrolka od ABS-u i miga kontrolka od ręcznego albo zamiast tych dwóch kontrolek świeci się kontrolka od ASR i hu.. wie o co chodzi same problemy z tym pasztetem
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-29, 17:39
niestety ale żadnych kabli nie urwałem nic nie naruszyłem wyciągnołem ssak ze zbiornika i go wyczyściłem z syfu bo był czymś oblepiony złożyłem wszystko do kupy i odpaliłem na przewody pochodził kilka minut i to samo już nie wiem gdzie szukać przyczyny zobaczę jeszcze w poniedziałek czy coś da się z tym zrobić
napięcie spoczynkowe w pelni naładowanego akumulatora powinno wynosić +\- 12,65- 12,8V przy tem.otoczenia +20C*to takie książkowe dane
obciążona instalacja (czyli na włączonym silniku) 14,1- 14,5V
pawelvw, - a ty jak sprawdzałeś ten akumulator
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2012-12-30, 11:38, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-30, 12:16
przyłożyłem z miernika te końcówki do aku. tylko że klema minusowa była odłączona i zrobiłem pomiar
adi1987, ten pomiar był robiony na nie uruchomionym silniku
pawelvw, - masz konkretnie niedoładowany akumulator , doładuj go i sprawdź co się będzie działo wtedy może to dlatego kontrolki wariują wiesz dobrze ze diesel potrzebuje prądu na rozruch i to dożo więcej jak benzyna
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-30, 15:15
qbas190, raczej jak by był dodatkowy filtr paliwa za zbiornikiem to jak dmuchałem od strony silnika w przewód zasilający to bym nie przedmuchał przez ten filtr a nawet jak robiłem samochód i byłem w kanale to nigdzie nie widziałem za zbiornikiem dodatkowego filtra paliwa
Silnik: 2,0 Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1008 Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-31, 08:31
pompka potrzebuje napięcie 12v jeżeli masz mniejsze to nie pójdzie według mnie aku do wymiany i będzie grało.
Przecież jak mu dasz napięcie dobre z 2 auta to chodzi no to co tylko aku.
_________________ Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
Silnik: 2,0 Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1008 Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-31, 08:31
pompka potrzebuje napięcie 12v jeżeli masz mniejsze to nie pójdzie według mnie aku do wymiany i będzie grało.
Przecież jak mu dasz napięcie dobre z 2 auta to chodzi no to co tylko aku.
na odłączonej klemie 11v to sobie pomyśl jakie jest napięcie jak właczysz zapłon i obudzisz wszystkie sterowniki to spada do 10 albo i mniej, na słabym aku masz prąd rozruhowy (czyli przy odpalaniu) 9V to już ma problem, zobacz sobie tym miernikiem nim idzie wszystko sprawdzić, z dąt też kontrolki i brak połaczenia z testerem diagnostycznym za małe napięcie.
_________________ Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
Ostatnio zmieniony przez Raziel500 2012-12-31, 08:37, w całości zmieniany 1 raz
pomyśl jakie jest napięcie jak właczysz zapłon i obudzisz wszystkie sterowniki to spada do 10 albo i mniej, na słabym aku masz prąd rozruhowy (czyli przy odpalaniu) 9V to już ma problem,
już to mówiłem ze akumulator za slaby by zbudzić bestie ...u mnie w praszczurze przy -4C* po doładowaniu akumulatora na klemach mam 13,8V a jak włączam zapłon świece sie grzeją prod spada do 10,56V taki jest pobór u mnie wiec u ciebie jest to samo a jak u ciebie bateria ma 11,72V to przy rozruchu spada poniżej 9V to i pompka sie nie włącza kontrolki wariują . doładuj baterie i sprawdź czy będzie to samo wtedy zaczniesz szukać innych przyczyn
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-31, 10:36
tylko że w tamtym roku nie było tego problemu jak paliłem nawet na kable od drugiego auta a w tym roku odpaliłem na kable od drugiego auta i zostawiłem na połaczonych kablach 2 uruchomione auta i tak chodził mój 30 min. i zgasł muszę na krótko podłączyć bańkę z paliwem zaraz za filtrem i sprawdzić czy gogóle zaciągnie z bańki paliwo bo jak nie zaciągnie z bańki paliwa to wtedy będę sprawdzał pompę vacum bo to podobno ona wytwarza ciśnienie i zaciąga ze zbiornika paliwo
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-31, 14:49
pawelvw, nie wiem jak jest w przypadku pompowtrysków w Twoim pasku ale wiem że w 2.0 TDI w passacie B6, jest elektryczna pompa paliwa w zbiorniku, która daje wstępne ciśnienie paliwa. A w 1.9TDI na pompie wtryskowej to paliwo zasysa sama pompa wtryskowa ze zbiornika i vacum pompa nie ma nic do paliwa.
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-31, 16:41
w zbiorniku nie mam żadnej pompki podłączyłem dziś na krótko tzn. wypiołem przewód z filtra paliwa co idzie do pompy vacum i ten przewód wsadziłem bezpośrednio do butelki z ropą i po odpaleniu chwila moment ropy nie było w butelce więc pompa vacum jest ok ssak w zbiorniku jest oczyszczony bo sprawdzałem jak auto było uruchomione to przewodem zasilającym ropa szła a po 30 - 35 minutach silnik zgasł więc dałem sobie spokuj i nie denerwowałałem się wyjołem aku. do naładowania i po jutrze się okaże jak wsadzę naładowany aku. jak pochodzi z 30 min. i będzie to samo to albo alternator daje dupy i nie ładuje albo co innego jeszcze wymienię wszystkie baterie w pilocie i takim ustrojstwie co mam i zobaczymy co będzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum