Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
nie dochodzące paliwo do filtra paliwa
Autor Wiadomość
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-28, 16:40   nie dochodzące paliwo do filtra paliwa

od tygodnia mam taki problem że nie dociera mi paliwo do filtra paliwa, ale jak zaleję filtr paliwa ropą i odpale to silnik chodzi do czasu do puki nie wyciągnie całego paliwa z filtra potem gaśnie i nie da się go uruchomić, a mam zatankowany cały zbiornik ropy i dolane nawet 250 ml nafty oraz dodatek do paliwa żeby nie wytrącała sie parafina bo przed świętami były większe mrozy
jak ktoś wię co może być nie tak to podpowiedzcie gdzie jest problem lub gdzie szukać przyczyny bo jak tak dalej będzie to mnie szlak trafi
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
areczek0000000 
Kierowca eLki



Silnik: TDI
Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 44
Skąd: FG
Wysłany: 2012-12-28, 17:27   

jest nie szczelność między filtrem a zbiornikiem,dlatego pompa nie ciągnie paliwa przez filtr ze zbiornika.Musisz przejrzeć całe zasilanie od filtra do zbiornika np.przetarty przewód zasilający. :)
_________________
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-28, 18:18   

no nie wiem bo właśnie teraz wróciłem paliłem przez kable od drugiego diesla i tak na kablach przez 30 minut obydwa auta chodziły i jak by nie było paliwa to mój by zgasł tylko ale przejrzeć przewody nie zaszkodzi tylko najpierw trzeba się gdzieś na kanał dostać
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-28, 20:27   

masz pompowtrsk czy stary diesel na pompie??
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-28, 20:33   

masz pompowtrysk. :P
to pompka paliwowa w zbiorniku nie podaje paliwa.
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-12-28, 20:36   

Paweł,nie jestem pewien,ale chyba masz w zbiorniku pompę i może tam leży problem z podawaniem paliwa.
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-28, 21:31   

tak mam pompowtryski
wiec jak to mozliwe że przez 30min. po odpaleniu przez kable z podłączonymi kablami silnik pracował jutro ściągnę przewody doprowadzające paliwo ze zbiornika do filtra i okaże się czy paliwo się leje po zapłonie no chyba że to wina aku. bo cos mi zjada notorycznie prąd albo moze dał :dupa: alternator i nie ładuje i z aku . wyciąga wszystko a nie ładuje go podczas uruchomionego silnika
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-28, 22:00   

a podłączałeś vag??
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-29, 11:20   

podłączałem ale jest jakis problem bo nie chciał sie wogóle połaczyć z niczym i w dodatku pali mi się kontrolka od ABS-u i miga kontrolka od ręcznego albo zamiast tych dwóch kontrolek świeci się kontrolka od ASR i hu.. wie o co chodzi same problemy z tym pasztetem
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-12-29, 16:32   

pawelvw, - chopie a jak majstrowałeś przy IC-ku to nie naruszyłeś dzies czegoś ?? kabli kostek ?? może coś przez przypadek sie poluzowała ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-29, 16:35   

albo zwarło. coś tam nie gra i to grubo
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-29, 17:39   

niestety ale żadnych kabli nie urwałem nic nie naruszyłem wyciągnołem ssak ze zbiornika i go wyczyściłem z syfu bo był czymś oblepiony złożyłem wszystko do kupy i odpaliłem na przewody pochodził kilka minut i to samo już nie wiem gdzie szukać przyczyny zobaczę jeszcze w poniedziałek czy coś da się z tym zrobić
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-29, 18:19   

czyli jak dajesz na kable z aku do aku z innego samochodu to chodzi a bez nie??
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-29, 18:28   

wczoraj tak chodził 30min.
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-29, 21:37   

a zamień akumulatory, może jest zwarcie między celami, może jakiś kabelek przy klemie luźny weź no tam wszystko zobacz
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-30, 11:03   

wczoraj na aku. sprawdzałem napięcie i miał 11,72 więc chyba raczej nie jest najgorzej ale powinien mieć około 14
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
adi1987 
Niedzielny kierowca
adu87


Silnik: 1.8 75km
Wiek: 37
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 65
Skąd: mazury
Wysłany: 2012-12-30, 11:17   

na odalonym powinien miec okolo 14 a jak u ciebie ma te 11,72 na odpalonym to masz złe
ładowanie
_________________
vento 1.8 75km
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-12-30, 11:29   

napięcie spoczynkowe w pelni naładowanego akumulatora powinno wynosić +\- 12,65- 12,8V przy tem.otoczenia +20C*to takie książkowe dane
obciążona instalacja (czyli na włączonym silniku) 14,1- 14,5V
pawelvw, - a ty jak sprawdzałeś ten akumulator ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2012-12-30, 11:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-30, 12:16   

przyłożyłem z miernika te końcówki do aku. tylko że klema minusowa była odłączona i zrobiłem pomiar
adi1987, ten pomiar był robiony na nie uruchomionym silniku
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
Ostatnio zmieniony przez pawelvw 2012-12-30, 12:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adi1987 
Niedzielny kierowca
adu87


Silnik: 1.8 75km
Wiek: 37
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 65
Skąd: mazury
Wysłany: 2012-12-30, 12:20   

a na odpalonym ile ma
_________________
vento 1.8 75km
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-12-30, 12:22   

pawelvw, - masz konkretnie niedoładowany akumulator , doładuj go i sprawdź co się będzie działo wtedy może to dlatego kontrolki wariują wiesz dobrze ze diesel potrzebuje prądu na rozruch i to dożo więcej jak benzyna
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-30, 12:25   

na odpalonym nie sprawdzałem
aku. to inny problem ważniejsze jet to że paliwo nie dociera do filtra
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
qbas190 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.9 D
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 64
Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2012-12-30, 15:05   

kolega miał kiedyś dodatkowy filtr paliwa zaraz za bakiem może u ciebie tez ktoś wstawił teraz się zapchał i są jaja
_________________
byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-30, 15:15   

qbas190, raczej jak by był dodatkowy filtr paliwa za zbiornikiem to jak dmuchałem od strony silnika w przewód zasilający to bym nie przedmuchał przez ten filtr a nawet jak robiłem samochód i byłem w kanale to nigdzie nie widziałem za zbiornikiem dodatkowego filtra paliwa
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-31, 08:31   

pompka potrzebuje napięcie 12v jeżeli masz mniejsze to nie pójdzie według mnie aku do wymiany i będzie grało.
Przecież jak mu dasz napięcie dobre z 2 auta to chodzi no to co tylko aku.
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-31, 08:31   

pompka potrzebuje napięcie 12v jeżeli masz mniejsze to nie pójdzie według mnie aku do wymiany i będzie grało.
Przecież jak mu dasz napięcie dobre z 2 auta to chodzi no to co tylko aku.
na odłączonej klemie 11v to sobie pomyśl jakie jest napięcie jak właczysz zapłon i obudzisz wszystkie sterowniki to spada do 10 albo i mniej, na słabym aku masz prąd rozruhowy (czyli przy odpalaniu) 9V to już ma problem, zobacz sobie tym miernikiem nim idzie wszystko sprawdzić, z dąt też kontrolki i brak połaczenia z testerem diagnostycznym za małe napięcie.
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
Ostatnio zmieniony przez Raziel500 2012-12-31, 08:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-12-31, 10:27   

Raziel500 napisał/a:
pomyśl jakie jest napięcie jak właczysz zapłon i obudzisz wszystkie sterowniki to spada do 10 albo i mniej, na słabym aku masz prąd rozruhowy (czyli przy odpalaniu) 9V to już ma problem,

już to mówiłem ze akumulator za slaby by zbudzić bestie ...u mnie w praszczurze przy -4C* po doładowaniu akumulatora na klemach mam 13,8V a jak włączam zapłon świece sie grzeją prod spada do 10,56V taki jest pobór u mnie wiec u ciebie jest to samo a jak u ciebie bateria ma 11,72V to przy rozruchu spada poniżej 9V to i pompka sie nie włącza kontrolki wariują . doładuj baterie i sprawdź czy będzie to samo wtedy zaczniesz szukać innych przyczyn ;)
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-31, 10:36   

tylko że w tamtym roku nie było tego problemu jak paliłem nawet na kable od drugiego auta a w tym roku odpaliłem na kable od drugiego auta i zostawiłem na połaczonych kablach 2 uruchomione auta i tak chodził mój 30 min. i zgasł muszę na krótko podłączyć bańkę z paliwem zaraz za filtrem i sprawdzić czy gogóle zaciągnie z bańki paliwo bo jak nie zaciągnie z bańki paliwa to wtedy będę sprawdzał pompę vacum bo to podobno ona wytwarza ciśnienie i zaciąga ze zbiornika paliwo
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-31, 14:49   

pawelvw, nie wiem jak jest w przypadku pompowtrysków w Twoim pasku ale wiem że w 2.0 TDI w passacie B6, jest elektryczna pompa paliwa w zbiorniku, która daje wstępne ciśnienie paliwa. A w 1.9TDI na pompie wtryskowej to paliwo zasysa sama pompa wtryskowa ze zbiornika i vacum pompa nie ma nic do paliwa.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-12-31, 15:10   

Paweł już ci pisałem że masz pompkę paliwową w zbiorniku elektryczną i jak podłączysz od baniaczka przewody to nie wciągnie ci tego paliwa
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-12-31, 16:41   

w zbiorniku nie mam żadnej pompki podłączyłem dziś na krótko tzn. wypiołem przewód z filtra paliwa co idzie do pompy vacum i ten przewód wsadziłem bezpośrednio do butelki z ropą i po odpaleniu chwila moment ropy nie było w butelce więc pompa vacum jest ok ssak w zbiorniku jest oczyszczony bo sprawdzałem jak auto było uruchomione to przewodem zasilającym ropa szła a po 30 - 35 minutach silnik zgasł więc dałem sobie spokuj i nie denerwowałałem się wyjołem aku. do naładowania i po jutrze się okaże jak wsadzę naładowany aku. jak pochodzi z 30 min. i będzie to samo to albo alternator daje dupy i nie ładuje albo co innego jeszcze wymienię wszystkie baterie w pilocie i takim ustrojstwie co mam i zobaczymy co będzie
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2013-01-02, 10:07   

pompowtrysk bez pompki :bezradny:
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-03, 00:25   

Pierwsze slysze ze w vento byly pompowtryski.. i pompa zasilajaca w baku??

przedmuchiwales przewody paliwowe sprezarka?
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2013-01-03, 00:50   

sajmon91,
kolega nie ma Vento a passata B5 :)
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 8