Witam. Prosiliście w powitalni o prezentację autka więc oto jest! Venton jest z początku 93r z wyposażenia to on ma:
el. lusterka,
centralny zamek,
wspomaganie,
thermotronic,
hak oryginalny,
trochę więcej światełek w środku,
welurowe siedzonka
Vento do mnie przyszlo kompletnie seryjne, ma 182000 przebiegu i jest to orygianlny przebieg (może mało wiarygodne ale to po prostu widać), założone zostało LPG. Niestety nie mam fot jak był oryginał ale teraz wiele się nie różni.
Co już zdążyłem zrobić:
przyczerwienione lampy tył(na foto tylko jedna warstwa folii więc trochę przebija ale teraz doszła druga więc jest czerwono, a kierunki nadal w miarę pomarańczowe)
przyciemnione kierunki w błotnikach i w zderzak,
usunięcie znaczka VENTO GL z klapy,
czarny znaczek VW na tyle,
głośniczki Magnata w tylną półkę,
ramki pod tablicę w czarny mat
skrócony lewarek biegów i gałka od A4(dobrze mieć wujka który ma mały szrot na podwórku xD), jednak muszę ją dopracować bo trochę mi nie wyszła na początku.
Mam zamiar:
wałek od ABS,
komputer od ABS
kit -40
ładne kółko 15"
zdemontować hak(tata się stawia ale sobie z nim poradzę )
inny zderzak tył(dziura po haku i po LPG (mądrala co zakładał miał polecenie dać go pod klapkę ale" mu się nie chciało")
może szeroki hokej z Golfa(na forum wyczytałem że podejdzie z cordoby SX a takowa stoi mi w garażu na handel to może ją obiorę , miała być dla mnie ale AFN 110km i sztabowy ztwierdził że za mocny, tak to już z nim bywa)
grill starego typu bez znaczka (muszę jakiś kupić bo ten jest w super stanie i szkoda mi go psuć)
smoked lamp przód lub Angel Eyes Black,
strumienica,
jakaś końcówka wydechu nie za duża,
może progi GT
Z rzeczy mechanicznych to do zrobienia mam uszczelkę pod kolektorem wydechowym, guma na przegub wewnętrzny, uszczelka pod czujnikiem temp bo płacze, noi coś na benzynie zacznyna szwankować( na wolnych obrotach trochę telepocze budą), jednak to jak zwolni się ogrzewany garaż. No i na wiosnę tylne łuczki bo zaczynają wychodzić małe rdzewki więc nie chcę żeby się rozprzestrzeniły bo zpustoszą mi auto
Więcej już nie gadam tylko wklejam fotki
Alu na foto to niestety tylko 14", dodał mi je poprzedni właściciel więc przygarnęłem
Ostatnio zmieniony przez wojtas83 2015-10-29, 09:12, w całości zmieniany 2 razy
Pierwsze pytanie auto jest twoje czy taty? A tak na poważnie to baza jest odpowiednia na kolejne przeróbki Lepsze kółko czyli coś w 16" a nie tam 14 czy 15, gleba na poziomie -80 i jest wożonko Powodzenia!
Nie no to jest moje ( tylko muszę motocykl sprzedać i spłacić ojca ) początkowo celowałem w 16 ale zrezygnowałem ze względu na polskie drogi, do tego mieszkam na wsi więc jeszcze pogorszyła by się sprawa. Będzie 195/50 lub 55 15. Co do wałka to teraz trochu poczytałem i powiem że muszę się poważnie zastanowić. http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=15&t=314318 znalazłem ciekway temat, ale moje plany się nie zmieniły nie chcę za dużo grzebać.
No baza jako taka jest, zapał jest, kasa będzie jak moto sprzedam więc tylko czas jeszcze potrzebny Co do gwintu to też rozmyślałem, i jak trafie jakąś dobrą używkę w dobrej kasie to się skuszę bo tak to trochu jednak kasy jest a ja jak narazie startuje w zarabianu więc różowo nie jest, wczoraj poskładałem ventona do kupy, wyczyściłem w środku. Jutro postaram się dorzucić foty bo po złożeniu lamp i ciemnego znaczka po prostu zakochałem się w tym tyłeczku :p
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2013-01-19, 00:02
majkel00230 napisał/a:
i takie myślenie mi się podoba ! trzeba brać pod uwagę to że auta nie będzie się woziło na zloty na lawecie tylko masz jeszcze służyć na co dzień!
wiesz majkel00230, ja wolno nie jeżdżę, drogi mamy jak ser szwajcarski, a jednak na codzień na 17" zasuwam latem i to w obydwu vw które posiadam więc dużo zależy od umiejętności
wojtas83, ale ja to mówiłem odnośnie zawieszenia ;> a jeśli chodzi o drogi to chyba nie wiesz jakie konsekwencja ma dla zawieszenia jazda na dużych rozmiarach o niskim profilu po naszych drogach ;> ja wiem bo drugie auto jakie jeździ u mnie to mercedes S klasa na 18'' o profilu 35, i wiem co ile trzeba prostować i jak dostaje całe zawieszenie
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Dlaczego 15 16 z oponą 195/45 można śmiało jeździć. Ja miałem taki setup u siebie i pół Polski zjechałem po naszych pięknych drogach i nie narzekam! Twój samochód twoja decyzja ja tylko podpowiadam! Zrobisz jak chcesz! Powodzenia!
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-01-19, 12:04
Widzę, że kolejne vento trafiło w dobre ręce....miło, że przy nim działasz.
Co do kół i opon oraz ich rozmiarów to według mnie kwestia indywidualna i każdy ma inne oczekiwania co do auta. Jedno jest pewne i chyba logiczne, że im niższy profil opony tym bardziej leci zawias. Ja też śmigałem na ciutkę niższym profilu chodź to tylko 195/50 i także mówiłem, że jest ok bo przecież auto jeździło, ale w pewnym czasie zaczynał mi popukiwać drążek.....po zmianie na zimówki (185/65) pukanie prawie całkowicie ustało-wniosek? Grubsza opona więcej amortyzuje przez co zawias i układ kierowniczy wytrzymają więcej. Jak ktoś ciągle grzebie i modzi przy aucie to wymiana jednej tulejki czy drążka nie robi różnicy, a co innego gdy ktoś oczekuje aby auto przewiozło z punktu A do punktu B.
Więc modyfikacji autka ciąg dalszy:
smoked lamp przednich:
oraz końcowy efekt lamp z tyłu:
mam już sterownik wtrysku od ABS też już leży w garażu. Miałbym i wałek ale będę szukał od 2e jak doradziliście:
Oraz kilka fotek
Dorwałem też nakładki progów od GT, jutro jadę na szrot po wałek i teraz mam pytanko , wałek ma być od dwu litrowego silnika vw taki jak w GT. Są jakieś różne rodzaje 2l silników? Bo np w Audi są ABT na monowtryski i ABK na wielopuncie. Więc od jakiego silnika potrzebuję wałek? Mówiąc językiem taki żeby gość na szrocie mnie zrozumiał bo nie powiem mu że od 2e potrzebuję. Trochę pogmatwałem ale mam nadzieję że zrozumiecie.
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2013-01-20, 21:37
tom cio, ni jestem mocny w benzynie ale jedno o co chodzi to od 92 do (chyba końcówki 95)
silnik 2.0 był o o znaczeniu 2E później 2.0 oznaczali jako AGG tyle ode
mnie (jeśli chodzi o vento)
Smoked
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
A no na czerwono świecą. Wiem że ryzykuję dowód ale w razie co powiem że zedre przy nich. Tyle że ja mam dwie warstwy folii żeby lampa była cała czerwona, jak była jedna warstwa lampa przebijała trochę na pomarańczowo ale i na taki kolor świeciła. Z nowości to dorwałem grill starego typu muszę tylko przerobić, nakładki proów gt i doszły alu 15" RH BX. Foty wrzucę na dniach, aktualnie słabo z czasem.
No temacik trochu ucichł a przy autku trochę się zrobiło: wymieniona guma przegubu, venton dostał pokrywę pod silnik od cordoby sx, wycięty kat, nowa końcówka wydechu( ale nie podoba mi się muszę zmienić), wymieniony termostat i nowy płyn chłodniczy, grill bez znaczka(trochu nie wyszedł ale jak będzie więcej czasu to poprawię, obiecuję!), no i znaczek vento o vw z tyłu w carbon. Aktualnie zamówiłem diody do podświetlenia deski rozdzielczej, czekam na mojego elektryka to podłączę centralkę z pilota, zakupiłem też oponki 195/50 r15 i założone na felgi (fota jeszcze na starych oponch), w rekolekcje biorę się za blacharkę( reperaturki błotników i trzy bąble do zrobienia oraz konserwacja podwozia. Na wiosnę szukam gwintu lub kitu, i lampy tył clear, fotek mało bo nie ma czasu zabardzo kiedy pisać i robić fotki W dalszej przyszłości lepsze heble, i gładki zderzak przód mi się marzy.
A więc temacik znów ucichł a vento dalej się modzi. Zmienione podświetlenie deski rozdzielczej na niebieskie (deska niebieska to i podświetlenie), zegary też już podświetlone i wskazówki na czerwono, zamontowałem lift maski (jakby ktoś chciał to służę radą), dostało mu się centralkę z pilota i 4x stop z tyłu. Jak widać ja jednym z fot pasowałem progi z cordoby sx ale raczej zrezygnuję (chodź wygląd nawet) bo jak zobaczyłem co się dzieje pod nakładkami to o kurna... Roztopy u mnie się zaczęły co widać po jednym ze zdjęć Mechanicznie zmieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów. I mam do was koledzy pytanie: walczę z benzyną już drugi tydzień. Jak odpali to załapie na benzie na 2s i zgaśnie, jeśli "pompuję" pedałem gazu to powiedzmy trzyma 1500obr, jak wcisnę zgaśnie, jak nie ruszam też zgaśnie, wymieniłem silniczek krokowy, cały wtrysk, filtr paliwa. Pompka paliwa chodzi, chyba że to przez nią? Za małe ciśnienie?
Witam, w temacie znów cisza a vento się robi. Zakupiłem kit mts -60/-40, sierpy z MK2 GTI. Trochę gratów się nazbierało i czekają na wiosnę. Dziś nie wytrzymała klejona już kiedyś zaślepka bloku silnika i narobiło się trochę problemu, ale nic trzeba zakupić, wymienić i powinno trzymać. Zrobiłem sobie blendę US tylko mej uwadze umknęła ważna rzecz, mianowicie grubość dolnej poprzeczki. No ale cieszę się że w ogóle coś sam zrobiłem. Dziś jeszcze zdjąłem grill bez znaczka do poprawki a założyłem drugi ze świeżo pomalowanym. Kupione też fotele z GT czekają na wypranie. Co do planów to aż się roi w głowie mam nadzieję że zapału nie zabraknie chociaż dziś już się zdenerwowałem bo cały czas jest coś nie tak z tym ukł, chłodzenia. Więcej nie gadam bzdur tylko wklejam foty, na dole galerii.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum