kurcze mam problem mam vento z wspomaganiem i kurcze ścina mi bieżnik prawego koła od zewnątrz i kurcze mam problem z diagnozą czy to jest wina zbierzności czy zawieszenia to znaczy amorów dzisiaj wymieniałem opony i koleś który mnie wprowadzał na kanał mówił mi że te koło jest troszkę pochylone na bok jak można to naprawić
dołączę się do tematu, jak powinny być ustawione kąty? Na 0 czy jakiś wychył może być, bo ja ostatnio robiłem i gość powiedział że lepiej się prowadzi ja jest delikatnie na + czyli koła są tak:
/ \
ale delikatnie oczywiście
_________________
Ostatnio zmieniony przez piotrek_inf 2010-07-08, 18:41, w całości zmieniany 1 raz
piotrek_inf, tak jak ja robiłem na stacji to ustawialismy na 0.1 jak ktos miał cos z tym wspulnego to wie o co chodzi.chełm kat pochylenia to granica 40-60 zł.
_________________
Ostatnio zmieniony przez FWD350 2010-07-08, 19:58, w całości zmieniany 1 raz
sory ze odkopuje ale nic nowszego nie mogę znaleźć
Po wymianie drążków kierowniczych oprócz zachowania stałej długości lewego drążka względem przekładni kierowniczej (L=435,5 +\-1 mm) i ustawieniu zbieżności kół trzeba jeszcze o czymś pamiętać
czy pochylenie kol tez trzeba skorygować
jakie drążki polecacie by służyły przez długie lata
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-03-06, 13:06
krzeszak napisał/a:
Paweł J., - a jak to zrobiłeś
Mniej więcej....na oko....i nawet jeden drążek mieścił się w granicach poprawnej zbieżności. Katów nie ruszałem bo przy wymianie drążka amortyzatora się nie rusza.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-06, 13:39
nie kupuj tylko moog'a bo to shit, u mnie 3 tys km wytrzymaly i juz jest taki luz ze masakra. Po wymianie drazkow i koncowek robisz tylko zbierznosc.
Drazki polecam TRW. ;
a mówisz o oryginalnych fabrycznych końcówkach montowanych 20 lat temu ... nic im nie dorówna u mnie one tez siedzą jeszcze orginal ale przyszedł czas na nich
kupiłem Lamfordera zobaczymy jak się będzie sprawować
czyli ustawiać tylko zbierznosc i ja się reguluje zmieniając długość prawego dróżka
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-03-07, 17:04
krzeszak napisał/a:
a mówisz o oryginalnych fabrycznych końcówkach montowanych 20 lat temu ... nic im nie dorówna u mnie one tez siedzą jeszcze orginal ale przyszedł czas na nich
Tak dokladnie...oryginały.....180 kilka tys km za granicą plus prawie 100 tys km u mnie na naszych drogach. W sumie jakos się nie wytłukły na maxa....guma sparciała ze starosci i syfu sie do środka dostało.
krzeszak napisał/a:
kupiłem Lamfordera
Najlepszy wybór
krzeszak napisał/a:
czyli ustawiać tylko zbierznosc i ja się reguluje zmieniając długość prawego dróżka
Teorytycznie tak.....ale nie wiem czy idealnie lewy ustawisz....ja ustawiłem lewy na oko....mieścił sie w granicach normy, ale idealny nie był i na zbieżności fachowcy zrobili go na ideał, a potem dopiero prawy.
Teorytycznie tak.....ale nie wiem czy idealnie lewy ustawisz....ja ustawiłem lewy na oko....mieścił sie w granicach normy, ale idealny nie był i na zbieżności fachowcy zrobili go na ideał, a potem dopiero prawy.
czyli tak czy siak bez warsztatu się nie obędzie
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum