Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento bieg 3 nie wchodzi przy redukcji!
Autor Wiadomość
maroo 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 SDI
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 3
Skąd: Polska
  Wysłany: 2013-03-19, 21:09   Vento bieg 3 nie wchodzi przy redukcji!

Witam, problem tkwi w tym, że od dłuższego czasu przy redukcji z 4 lub 5 na 3 nie chce wejść 3 bieg! Żeby włączyć 3 muszę dać najpierw 2 a potem 3. Wczoraj ściągnąłem skrzynie żeby wymienić tarcze i przy okazji zobaczyć co jest grane z ta 3. Po ściągnięciu skrzyni sprawdzałem to wszystkie biegi ładnie lekko wchodzą, co może być przyczyną? zużyty synchronizator 3 biegu?? Dodam, że w skrzyni nic nie zgrzyta!
 
 
areczek0000000 
Kierowca eLki



Silnik: TDI
Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 44
Skąd: FG
Wysłany: 2013-03-25, 19:42   

Wyreguluj wybieranie biegów przy skrzyni biegów.
_________________
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
 
 
shranz 
Ventofan
Wariat



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 158
Skąd: Wyszkow Marki
Wysłany: 2013-03-25, 19:53   

I ogólnie przywitaj sie w odpowiednim temacie ;) to wiecej Ci osób pomoże.
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-26, 23:09   

U mnie jest problem z jedynka, inni maja problem z dwójka, ty masz z trójka. Niestety, te skrzynie tak maja, musisz przywyknąć. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-04-04, 21:35   

Ja mam problem z jedynką ale sie przyzwyczaiłem :P
Zawsze można zaczynać od dwójki :faja:
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-04-04, 22:00   

U mnie jest tak, że z każdego biegu wbijając "jedynkę" muszę zatrzymać auto. Inaczej jest zgrzyt. To nie problem. Przełożenie jest przyjemne, bo dieselowski Vencisz na "dwójce" bez gazu pokonuje każdy pagórek i spokojnie po dziurawym przejeździe kolejowym się przetoczy.
Bardziej problematyczny jest fakt, że przy starcie ze świateł z "byle Astrą 1.8", trzymając elegancko dwie rączki na kierze, wbijam dwójkę "przez zęby" i jak to mawia Pan Cejrowski - to mnie wkurza.
Rozumiem fakt istnienia i zasadę działania synchronizatorów, ale autem, które posiadam, nie da się najzwyczajniej w świecie jeździć dynamicznie. Szybkie włożenie dwójki (z jedynki) charakteryzuje się przykrym dźwiękiem i mało przyjemnym odczuciu na lewarku, natomiast zachowując się jak na street racera przystało zdarza się, że dwójka wyskakuje i palę sfuj imicz :P Jedynka aligancko, szbko dwa i mi gałka w ręku zostaje (187864378 razy już sklejana). Najpierw poszła naowa gałka, później taniej wyszedł poxipol, póxniej się na cyjanopan przerzuciłem, a teraz już tylko taśmę izlolacyjną wożę.
Ja rozumiem, że latam 60 konnym dieselem, ale biegi powinny wskakiwać. Po roku mnie to irytowało. Teraz pogodziłem się z myślą, że to tylko 60km i się tym nie ścigam (może czasem).
Moja wypowiedź nie wniosła w sumie nic do tematu, ale na pocieszenie dodam, że nigdy nie jest tak żle, by nie mogło być gorzej. Ciesz się, że nie jesteś kierowcą KRAZa. Ten to ma przewalone i to się nazywa szarpanina.
Pozdrawiam i polecam filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=RfFOLHyPpVQ
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
Ostatnio zmieniony przez Luqua 2013-04-04, 22:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
maroo 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 SDI
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-04-10, 00:11   

Uporałem się już kupiłem nową skrzynie, zmontowałem, wyregulowałem biegi i teraz wchodzą jak w masełko ;) lecz jest kolejny problem: hamulce.... jak nie urok to sraczka...
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-10, 10:07   

moze zapowietrzyłes jak odpiąłeś przewód od sprzęgła?
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-08, 22:51   

Żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj.
Dzisiaj podczas dynamicznego przyspieszania przy wbijaniu biegu numer 2 było słychać zgrzyt. Próba kolejna-znów zgrzyt. Przy spokojnym ruszaniu wszystko w porządku. Inne biegi, nawet przy dynamicznym ruszaniu, żadnego zgrzytu nie wydają.
Czy to synchronizator? Oby nie...chociaż nie wiem, czy tu jest jakaś inna opcja ;)
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2013-06-08, 23:11   

geckon, ja też tak mam że przy wbijaniu 2 biegu mam zgrzyt i to nie zależnie czy wbijam szybko czy wolno,czasami uda się wrzucić bez zgrzytu ale np. jadę dojeżdżam do krzyżówki i wcześniej wrzucę na luz i trzymam na sprzęgle ciągle i pożniej uda się wrzucić normalnie albo jak bardzo powoli wkładam 2,ale ktoś kiedyś pisał na forum że ten typ tak ma ale nie dam sobie uciąć za to ręki :]
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-09, 21:29   

ja tak miałem z jedynką i regulacja wybieraka pomogła + wymiana oleju. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
maroo 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 SDI
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-08-18, 14:02   

Na szczęście nie mam tego problemu z 2 :) a co do hamulców to ciekło mi z korektora siły hamowania dlatego hamulce były słabe a pedał miękki...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 8