Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
ubytek płynu chłodzącego+ubytek oleju
Autor Wiadomość
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
  Wysłany: 2011-04-12, 19:34   ubytek płynu chłodzącego+ubytek oleju

Po zakupieniu autka, jak przystało na porządnego kierowce, wymieniłem olej, filtr i takie tam. wszystko pięknie przez pierwsze 2000 km nic nie cieknie nic nie ubywa. przejeździłem kolejne paręset km a tu mi łypie kontrolka od płynu chłodzącego, więc zajeżdżam do garażu i go uzupełniam na max. następnego dnia rano zaglądam pod maskę a tam płynu chłodzącego pod kreską minimum, wyciągam bagnet a tam ubytek oleju :mur: , choć jeszcze kilka dni temu było normalnie bez jakiegokolwiek ubytku. Co jest grane? czy jedno z drugim jest jakoś powiązane? Proszę o pomoc.
 
 
ventylmar 
Ventofan
nisko szeroko gładko



Silnik: 1,8
Wiek: 34
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2011-04-12, 19:42   

z ty plynem to zobacz czy nie masz gdzies jakiegos wycieku,
np dziurawa chłodnica, albo coś w tym stylu...
 
 
lukas4346 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD AAZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 49
Skąd: okolice Garwolina
Wysłany: 2011-04-12, 19:47   

jeśli nie ma nigdzie wycieków to możliwe, że to uszczelka pod głowicą...nie kopci ci z tłumika? nie czuć przepalonego oleju na zimnym silniku?
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-04-12, 20:08   

Jedno z drugim miałoby znaczenie, jeśli ubywa Ci płynu w zbiorniczku, a przybyło oleju w silniku, bądź na odwrót - olej dostanie się do zbiorniczka - wówczas ewidentnie uszczelka pod głowicą. Jednak możesz mieć gdzieś niewielki wyciek z układu chłodzenia, a tym samym silnik może Ci brać olej. Skoro piszesz, że przez 2000 km nic się nie działo, więc świadczyć może to, że na te 2000 km trochę tego oleju weźmie. Na pocieszenie powiem, że w zasadzie to każdy silnik bierze olej - czasami mniej, czasami więcej. Na ogół to normalne zjawisko, jeśli od wymiany do wymiany nie przekroczy to do około jednego litra. Mi kiedyś brał pół litra na 10000 km. Ale z biegiem czasu coś się musiało zamulić, i skończyło się na jakiś 300 ml. Jeśli mocno wciąga ten olej, to remont silnika raczej murowany... Natomiast co do chłodzenia to najlepiej, jak na dłuższy czas stania auta w garażu podstawisz pod spód auta jakieś czyste jasne gazety i obserwuj miejsce skąd może kapać. Może to być z chłodnicy, może z okolic zbiorniczka, lecz najczęstszą przyczyną jest miejsce w okolicy czujnika temperatury, czyli tzw. króciec (na forum wielokrotnie temat przerabiany). Towarzyszy temu najczęściej specyficzny nalot w okolicach przecieku.
_________________
Zielony borowik...
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2011-04-12, 20:14   

Z podłożeniem czegoś na postój jest dobrym pomysłem, lecz może się tak zdarzyć że widać nie będzie nic :( U mnie jak puszczała pompa, to tylko w czasie jazdy, a na postoju na początku nic nie miałem, dopiero później jakoś się tak dziwnie zaczęło lać na wysokości rozrządu.
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
lukas4346 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD AAZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 49
Skąd: okolice Garwolina
Wysłany: 2011-04-13, 20:38   

może ubywać i płynu i oleju przy awarii uszczelki pod głowicą...sam w poprzednim samochodzie tak miałem, olej to ubywał już sam z siebie, a płyn szedł do 4 cylindra i był przepalany razem z benzyną. A na sprawdzenie szczelności ukladu chłodzenia jest lepszy i pewniejszy sposób. Odczepiasz przewód (ten najcieńszy co jest u góry zbiorniczka)od zbiorniczka wyrównawczego zaślepiasz go, a do zbiorniczka pompujesz powietrze tak 1.5-2 bar i czekasz noc rano powinno być widać wyciek jeśli jest.
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-08-13, 13:05   

odkopie :) mam problem z olejem bo zaczęło mi go ubywać i zauważyłem ze jest plamka pod silnikiem z dokładniej z tylu silnika chyba mniej więcej z okolic turbo :( macie jakieś pomysły co padło i trzeba będzie wymienić? :( i może to być istotne jak mam oleju na miarce ponad polowe to kapie a jak dochodzi do min to przestaje może to być uszczelka głowicy?dodam że mój klekot nie dymi i nie ma problemów z odpalaniem tylko czasami przy 130 km/h wywala błąd w kolektorze dolotowym ale to też rzadko czy te problemy mogą być ze sobą powiązane i co mnie czeka do wymiany :( :(
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Migal1 
Ventofan



Silnik: 1,9TDIONEZET
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 193
Skąd: RZESZÓW
Wysłany: 2011-08-21, 10:36   

co do ubytku płynu to ja miałem taki problem że rozlazł sie wąż taki na tym trójniku koło filtra oleju pod pompom paliwowa i najpierw ubywalo tak około 1l na 1000km i nagle w ciągu dwóch dni przelałem przez niego jakieś 6 l
a co do oleju to popatrz na podstawe filtra oleju i na czujnik sie tam znajdujący czy z pod niego nie leje olej lub z filtra
_________________
http://forum.vwvento.org/...r=asc&start=105
 
 
arek07 
Pan i władca oktanów
ALF



Silnik: 1z+ 128KM
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Gdańsk / Warm-Maz
Wysłany: 2011-09-21, 19:13   

Zauważyłem dzisiaj wyciek z króćca płynu chłodniczego :(

Czy przy wymianie będe musiał dolać płyn chłodniczy?
Jakiej firmy polecacie?
Czy w silniku TDI 1z nr orginalnej części to 028 121 132A?
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-09-21, 19:23   

arek07 napisał/a:
Czy przy wymianie będe musiał dolać płyn chłodniczy?

Z tego co pamiętam to litr na bank wycieknie jak nie wiecej.

arek07 napisał/a:
Jakiej firmy polecacie?

Najlepiej oryginał, nie są wcale takie drogie w stosunku do zamiennika.....u mnie puki co siedzi od prawie dwóch lat Topran i tfu tfu, jeszcze się nie sypnął
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-09-21, 19:30   

arek07, jak kupisz to napisz ile taka przyjemność kosztuje bo mnie też czeka wymiana :(
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2011-09-21, 20:31   

Ja miałem ostatnio Topran to wytrzymał chyba 1,5 roku.... ale winna była inna usterka. Teraz siedzi Febi. Z zaślepką zapłaciłem coś ok 20zł :D
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-09-21, 22:02   

arek07, większość płynów można ze sobą mieszać więc strachu nie ma
ja nie tyle kupiłbym płyn co koncentrat i dolał nieco mocniejszego roztworu tak dla świętego spokoju...
a te króćce to standard. często lubią padać...
_________________

 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2011-09-22, 11:58   

mi podobnie jak koledze Migal1, ubywał płyn z tego trójnika. doraźnie zalepiłem to jakimś mocnym klejem do wszystkiego bodajże pateksem ale chyba ostatnio znowu zaczął puszczać. Wie ktoś jak to naprawić żeby dobrze było?! gość w sklepie powiedział mi ze nie ma w sprzedaży takich trójników, samemu miałem wielkie problemy z dostaniem się tam ręką żeby to zalepić. Jak to zrobić żeby było dobrze?!! przy wymianie pompy poprosić o wymianę wężów i trójnika?
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-09-22, 12:58   

zB3ig, u mnie taki trójnik kosztuje od 5 do 20zł max byłem dzisiaj w pobliżu sklepu to się zapytałem podobno jest ich kilka rodzai i trzeba albo numer znać albo wziąć ze sobą ;) lepiej wymienić niż bawić się w łatanie na pewno wyjdzie taniej i szybciej :)

zB3ig napisał/a:
przy wymianie pompy poprosić o wymianę wężów i trójnika?

jeżeli w żadnym sklepie nie dostaniesz to będzie chyba jedyne wyjście
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
Ostatnio zmieniony przez hrubek18 2011-09-22, 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arek07 
Pan i władca oktanów
ALF



Silnik: 1z+ 128KM
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Gdańsk / Warm-Maz
Wysłany: 2011-09-23, 21:02   

Wvojtek napisał/a:
większość płynów można ze sobą mieszać więc strachu nie ma

z tego co słyszałem to nie bardzo

króciec topran kosztuje około 16zł plus 1 oring bo jeden jest w zestawie
oryginał kosztuje coś około 60zł plus 2 oringi ale jak zwykle trzeba czekać :(
_________________

Ostatnio zmieniony przez arek07 2011-09-23, 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-09-24, 05:44   

No to z cenami się pomieszało.....swego czasu oryginal do benzyny chodził po 35zł a topran po 20, ale juz sie po fakcie dowiedziałem.
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2011-11-28, 18:38   

dziś moja żona była u mechanika by zapytać się o możliwość wymiany tego trójnika o którym mowa była. Zaśpiewał jej 70zł za trójnik :mur: +30zł robocizna. chyba gość oszalał, wie ktoś gdzie takie części można w Chełma dostać bo byłem już w jednym większym sklepie i mówili że nie mają? A kolega Migal1 wymieniał sam trójnik czy z wężami wszystkimi, no i ile dałaś za zrobienie tego?!
 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-11-28, 18:41   

Miałem tak u siebie wymień uszczelke pod głowicą + oringi pod krućcami i bedzie gitara
_________________

 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-11-28, 18:52   

zB3ig, przyjedz do Hrubieszowa i w pierwszym lepszym sklepie dostaniesz :D na pewno wyjdzie taniej niż płacić bagatela 100zł za 5min roboty takich to tylko :młotek: ostatnio robiłem to u siebie i dłużej wychodzi odpowietrzanie układu niż wymiana tego króćca ;)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2011-11-28, 18:58   

hrubek18 sam wymieniałeś ten trójnik?
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2011-11-28, 19:46   

i czy macie może jakiś nr tego trójnika, bądź schemat układu chłodzącego do 1Z?
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-11-28, 19:50   

zB3ig, tak sam wymieniałem :) najlepiej wyciągnąć z auta i jedziesz z nim do sklepu tak jest najlepiej ;) a numer króćca jest wybity z boku dobrze popatrz ;) jak byś był w hrubku to mogę Ci wymienić dla mnie to chwila roboty :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2011-12-01, 11:25   

wymieniłem dziś ten trójnik z pod pompy wtryskowej wraz z przewodami, nagimnastykowałem się przy tym troszkę bo do tej roboty to tylko chude, gibkie ręce złodzieja się nadają. przed rozpoczęciem prac spuściłem wodę z chłodnicy, celem jego wymiany, zdejmując wąż dolny chłodnicy wraz z kolankiem i teraz mam problem z jego ponownym założeniem :/ jak to zrobić?!?! próbowałem już wszystkiego, wciskałem na chama, obkręcałem, podbijałem młotkiem przez drewienko, smarowałem płynem do mycia naczyń żeby był poślizg i nic! zmarnowałem tylko kolejny oring... pomóżcie!
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-12-01, 11:49   

Wrzuć jakieś zdjęcie. Jak zdjąłeś to musisz założyć. Może spróbuj zamoczyć końcówkę węża we wrzątku.
_________________
Morfeusz142
 
 
shranz 
Ventofan
Wariat



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 158
Skąd: Wyszkow Marki
Wysłany: 2013-04-25, 23:36   

Nie zakładam nowego tematu zapytam tutaj zeby nie śmiecić...

Bardzo duże ubytki oleju i malutkie ubytki płynu chłodzącego.Samochód kopci na szaro-niebiesko prawie na kazdym biegu jak tylko da mu sie szybciej i wiecej gazu...Mam w planach wymiane uszczelniaczy zaworowych i oddałbym samochód do jakiegoś mechanika zeby to ogarnął...Uszczelke pod głowicą też koniecznie trzeba? i jaki mniej wiecej koszt tego zeby był wreszcie spokój z kopceniem i braniem duzej ilosci oleju ok, 1L na 250km. Ktoś miał juz taki remont silnika ? ile to kosztuje w 1.9 TD 75km?
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-26, 00:24   

musisz zemontowac głowice, zeby zmienic uszczelniacze. Uszczelka pod głowica to element jednorazowy, trzeba wymieniac za kazdym razem, tak samo obowiazkiem jest planowanie głowicy - szczególnie w dieslu. Do tego jesli rozrzad był dawno wymieniany to tez mozna by było przy okazji zrobic. A jestes pewien ze to wina uszczelniaczy? Moze masz rzeczywiscie turbo padniete, i to ono "pożera" olej? To by tłumaczyło ubytek oleju i kopcenie, bo turbo nie dmucha tak jak powinno, stad duze zadymienie spalin, bo jest za bogata mieszanka.
Poza tym ubytek oleju i ubytek płynu wiaze sie tylko i wyłacznei z padnieta uszczelka pod głowica. Ewentualnie moga to być uszczelniacze i do tego np, pekniety/przerdzewiały brok w bloku lub głowicy.
Jest prosty sposób na sprawdzenie. Odkrec korek od płyny chłodniczego wsadz nocha i powachaj czy smierdzi spalinami. Jesli tak, to uszczelka, jesli nie, to pewnie któryś krócic przepuszcza, bo to jest czestą usterka w tych autach.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
shranz 
Ventofan
Wariat



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 158
Skąd: Wyszkow Marki
Wysłany: 2013-04-26, 10:16   

Króciec czyli ?? Turbo jak sprawdzałem to suche było z dwóch stron, luzu nie było na wirniku wydawało sie wszystko ok. Po wymianie boost pina samochód ma odejscie ale i kopci tak samo ... Jaki mniej wiecej koszt u mechanika by był wymiany uszczelki,uszczelniaczy zaworowych, króćca? i jakiejs tam zwrotnicy? + planowanie głowicy? Ogółem razem
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-04-26, 19:43   

zB3ig zdejmując wąż dolny chłodnicy wraz z kolankiem ?? ?? z jakim kolankiem , tam waz nie nachodzi na koncowke w chlodnicy ?? ?
_________________

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-04-26, 21:53   

lesny1982 napisał/a:
zB3ig zdejmując wąż dolny chłodnicy wraz z kolankiem ?? ?? z jakim kolankiem , tam waz nie nachodzi na koncowke w chlodnicy ?? ?

ale odgrzałeś kotleta :diabełek: :diabełek: :diabełek: :diabełek: :diabełek: :diabełek:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
shranz 
Ventofan
Wariat



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 158
Skąd: Wyszkow Marki
Wysłany: 2013-04-26, 23:42   

Hahaha i to niezłego kotleta :d chodząc przy aucie zauważyłem lekkie kapanie z chłodnicy mam dobrego specyfika to się to ogarnie więc pewnie tylko dlatego trochę płynu ubylo z 3cm poniżej połowy tej banki pod maską :)
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-27, 00:02   

ja bym nie lał nic takiego do układu, bo nie raz słyszałem o zapychaniu sie kanałów w chłodnicy, albo nagrzewnicy, a nawet w głowicy. A koszt? Zabij nie wiem.cos koło 800 zł, a moze i wecej...
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
shranz 
Ventofan
Wariat



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 158
Skąd: Wyszkow Marki
Wysłany: 2013-04-27, 10:54   

Ojciec wlał a raczej wsypał kiedyś tego do Passata B4 2.0 benz i ładnie mu załatało dziury ze nawet kropelka nie poszla nigdzie, zobaczy sie spróbuje. Czyli tak jak myslałem koło tysiaka..oby OC dobrze zapłaciło hehe
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2013-04-27, 11:48   

Taki specifik powinno się dodać i jak zatka ten wyciek to wymienić płyn żeby sie nie osadzał tam gdzie nie trzeba.
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-04-27, 18:55   

slaw71 napisał/a:
lesny1982 napisał/a:
zB3ig zdejmując wąż dolny chłodnicy wraz z kolankiem ?? ?? z jakim kolankiem , tam waz nie nachodzi na koncowke w chlodnicy ?? ?

ale odgrzałeś kotleta :diabełek: :diabełek: :diabełek: :diabełek: :diabełek: :diabełek:


:mur: :P :P :P :P :P :rotfl: :rotfl:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 8