Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 13:31
spadające obroty raz jeszcze
Autor Wiadomość
mellow 
Kierowca eLki
mellowmania



Wiek: 50
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 26
Skąd: Soundtropolis
Wysłany: 2007-06-15, 19:44   spadające obroty raz jeszcze

witam
Pisze bo już nie mogę z tym autem do ładu dojść mam ochotę go ze skarpy zepchnąć i chyba tak zrobię jak go nie ujarzmię i jego humorów.Tyle co nerwów mi zjadł ale do rzeczy więc chodzi o to ze od jakiegoś czasu zaczęły mi falować obroty na początku było to tylko wyczówalne ale nie przeszkadzało bardzo ale teraz jest to nie do opanowania ponieważ auto dławi się i obroty spadają do 200 nawet chwilę podusi i wracają i jest to coraz częstsze dodam ze objawia sie to dopiero po nagrzaniu silnika na zimnym jest jakby oki pomijam fakt ze cholernie szybko mi się nagrzewa to auto i temperatura dochodzi nawet do 110 stopni (wentylator się dopiero włacza jest jednobiegowy) dodam ze to falowanie mam na gazie i na bęzynie jeden magik stwierdxił ze coś mi furczy w kolektorze wydechowym i od tego te obroty (ale dlaczego na zimnym nie falują) dodam jeszcze ze kable,świece,kopułka,palec nówki .Co wy na to trochę mi to wygląda na zapłon ale to chyba na zimnym też by kulał ?? Dajcie jakieś wskazówki bo pójde z nim do rzeki :beczy:
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-06-15, 20:14   

A jaki to silnik ?? ?? ??
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
mellow 
Kierowca eLki
mellowmania



Wiek: 50
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 26
Skąd: Soundtropolis
Wysłany: 2007-06-15, 20:21   

1.8 AAM rok 1992
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2007-06-15, 23:58   

A na Vagu byłeś z nim? Jaka instalacja?
 
 
mellow 
Kierowca eLki
mellowmania



Wiek: 50
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 26
Skąd: Soundtropolis
Wysłany: 2007-06-16, 00:11   

instalacja BRC na śrubę a na Vagu nie byłem ale z tego co wiem to te roczniki nie za bardzo chcą gadać co ich boli ;/
_________________
VENTO 1.8 rok 1992 Pb/LPG
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-06-16, 00:18   

Naginaj na serwis gazu i sprawdź czy Sonda Lambda Ci jeszcze działa, jak nie to jej koszt z wymianą kosztuje około 180 zł u mnie na warsztacie. Na regulację zakładam że już zajechałeś, tak ?
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
mellow 
Kierowca eLki
mellowmania



Wiek: 50
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 26
Skąd: Soundtropolis
Wysłany: 2007-06-16, 00:28   

tak na regulacji byłem emisję spalin mi robili i poszło oki a z tego co wiem to na gazie chyba sonda nie działa (poprawcie mnie jak się mylę ) a on wariuje i na ciepłym na gazie i na benzynie .A żeby było śmieszniej to przed jakąś godzinką przegoniłem go po pustm miescie i pod domem mi nie głupiał na wolnych czyżby mu taka temperatura powietrza pasowała ?? :nerwus:
_________________
VENTO 1.8 rok 1992 Pb/LPG
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2007-06-16, 01:24   

Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłbym - diagnostyka przez VAG, może wywali konkretne błędy. Te samochody dobrze się łączą, nie wiem skąd ta opinia? Na moje to może być zła emulacja sondy (o ile w ogóle jest), albo styk biegu jałowego, no i jeszcze parę rzeczy... takich jak choćby przerwy na masie.
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-06-16, 07:27   

To ja jeszcze dodam że możesz mieć zasyfiony filtr powietrza, albo gdzieś tez łapie lewe powietrze przez co obroty mogą szaleć.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
mellow 
Kierowca eLki
mellowmania



Wiek: 50
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 26
Skąd: Soundtropolis
Wysłany: 2007-06-16, 10:19   

zgadzam się z wami co do tych możliwych przyczyn typu masa,emulacja ale czemu dopiero na rozgrzanym to się zaczyna a na zimnym i do 90 stopni jest spokój ??
_________________
VENTO 1.8 rok 1992 Pb/LPG
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-06-16, 16:45   

Sonda mogła pójść na spacer i czujniki temperatury tak samo (wody oraz na reduktorze). Co byś podjechał do mnie na warsztat to byś w parę minut wiedział, a tak to zgaduję :bezradny:
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2007-06-16, 22:29   

Bo sonda lambda w tym modelu nie jest podgrzewana, a co za tym idzie działa po osiągnięciu swojej temperatury roboczej - to może być przyczyną, ale także wiele innych rzeczy - daj zarobić fachowcom :tak:
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-06-16, 22:46   

Stopa napisał/a:
Bo sonda lambda w tym modelu nie jest podgrzewana

Wogóle w tych starych autkach jest to trochę głupio rozwiązane ale ciul się jeżdzi i żyje ;)

Stopa napisał/a:
daj zarobić fachowcom

No właśnie przyjedź do mnie i daj zarobić :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2007-06-16, 22:51   

theority - a Ty wiesz jaki kawał jest z Soundtropolis do Konina :hahaha:
 
 
mellow 
Kierowca eLki
mellowmania



Wiek: 50
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 26
Skąd: Soundtropolis
Wysłany: 2007-06-16, 22:54   

chętnie dałbym ci zarobić ale najpierw musiałbym zainwestować w koncern naftowy bo mam do ciebie ok 260 Km :[ a powiem jeszcze ze przejechałem przed chwilą ok 20 Km na samej Pb i obroty silnika ok oraz temp nie skakała tak drastycznie może to przypadek a może ..... HMM sam już nie wiem :boisię:
_________________
VENTO 1.8 rok 1992 Pb/LPG
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-06-17, 00:38   

theority napisał/a:
To ja jeszcze dodam że możesz mieć zasyfiony filtr powietrza, albo gdzieś tez łapie lewe powietrze przez co obroty mogą szaleć.

Dokładnie to przerabiałem w tamtym tygodniu, gasł na wolnych obrotach a przyczyna była taka że przy wymianie filtra zsuneła się rura doprowadzjąca powietrze z miksera. Jestem pod wrażeniem diagnozy theority. W serwisie w którym byłem troszke zajeło panom aby wpaść na to że taka może być przyczyna już chcieli mi reduktor wymieniać bo skręcili go na maxa i nie widzieli poprawy.
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-06-17, 08:16   

Poldi, żebyś widział jakie my mamy w warsztacie przypadki :hahaha:
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-06-18, 11:29   

theority napisał/a:
Sonda mogła pójść na space

przy instalacje na śrube sonda lambda nie ma znaczenia wogóle... U mnie nie działała przez 3 lata a ja nawet tego nie odczułem.

Też bym podjechał do VAG'a, tez mam 1992 rok produkcji i podłączałem pod kompa, szukaj dobrego warsztatu, który ma wtyczkę pod OBD pierwszej generacji... Lub znajdź jakikolwiek i samemu kup przejściówkę z OBD na OBD2 - koszt na Allegro to ok. 30 zł.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-06-18, 17:03   

mellow, chyba znalazło się rozwiązanie Twojego problemu ;)
Podjechał dzisiaj koleś Astrą I, i miała takie same przypadki co Twoja Ventka, więc się spytałem odrazu kumpla co poszło i co mogło pójść w Ventce. Otóż w tym oplu padł moduł a w Ventce mógł albo moduł albo czujnik Hala. Pozdrówka!
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2007-06-18, 23:23   

Moduł nie daje takich objawów, czujnik halla również - albo chodzi, albo nie zagada w ogóle. Albo ja już nic nie wiem...
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-06-19, 00:35   

Stopa, masz rację, coś mi się ostatnio tematy mylą oraz oznaczenia silnika, (wiesz o co chodzi) :gafa:
Ale podsumowując wszystkie wypowiedzi to i tak najlepiej jechać na serwis, podpiąć się pod Vag'a i na 99% będziesz wiedział co się staneło się :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2007-06-19, 21:01   

No, jasne - oj, theority, chyba brak alkoholu we krwi ??
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-06-19, 21:55   

Stopa napisał/a:
No, jasne - oj, theority, chyba brak alkoholu we krwi ??

Mozliwe ;)

mellow, coś już począłeś w tej sprawie ?
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 10