Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Hamulce a ich siła
Autor Wiadomość
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-05-31, 14:49   Hamulce a ich siła

Dobry!
Może nie tyle co problem to bardziej dylemat, moje hamulce dość słabą siłe hamowania mają. muszę pedał dość mocno wcisnąć. Osobiście bym wolał je wzmocnić czy się jakoś da? Dodam że klocki, tarcze, szczęki, sprężynki, bębny, cylinderki, płyn jest wymienione. Przewody mam całe i sprawne, system nie jest zapowietrzony. Czy może wystarczy zmienić pompę na mocniejszą? jeśli tak to z której wersji, sama starczy czy coś jeszcze trzeba? silnik to AAM, jakie koszta tego by były? Ventol najczęściej jeździ po gdańsku. Lecz w sierpniu jedziemy nim do chorwacji i wolę mieć trochę mocniejsze.
Dodam że części nie kupowałem najtańszych bo nie lubię, zawsze stawiałem na jakość w odpowiedniej cenie. Więc części są ze "średniej pułki".

Jak już piszę to od razu o wszystkim.
Znacie jakiegoś dobrego gazownika w 3mieście? najlepiej w gdańsku. Bo mi pali średnio koło 15l/100 LPG
Następna sprawa... Wiecie gdzie dostanę dobrą w przystępnej cenie folię na szyby? Bo chcę trochę przyciemnić tylne. Zastanawiam się nad folią czarną lecz aby z zewnątrz była bardziej lustrzana żeby się tak nie odróżniało. (Widziałem taką w polówce w brzeźnie)

Ostatnia sprawa... Jaki koszt jest części rozrządu? i co potrzebuję? Oczywiście robota będzie robiona w warsztacie. wolę się przygotować na koszta. I wiedzieć co trzeba co nie trzeba.
Ostatnio zmieniony przez sztabson 2013-05-31, 15:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2013-05-31, 20:32   

z Tymi hamulcami, to chyba nie tylko w benzyniaku, bo u mnie też nie ma rewelacji ... przy małych prędkościach ok, ale ze 110 wyhamować do tych 60 już jest problem (trzeba mocno depnąć w pedał, żeby zblokować koła), a też wymieiniłem cylinderki tył w jednym kole (bo lały), przód w dobrej kondycji jeszcze, część przewodów wymieniona, wymieniony płyn, odpowietrzony... nadmienię, że jeździłem ostatnio autem kolegi z podobnego rocznika i staje dęba przy normalnym naciśnięciu

czy to norma?
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-05-31, 21:56   

Chłopaki biorąc po uwagę, że macie tarcze całe(pełne) 239mm szerokości najmniejsze w Ventce takie jak ja to auto nie grzeszy hamulcami. Ale nie narzekam. A jak pedały macie miekkie to czesto jak reczny jest slabo naciagniety to trzeba glebiej hamulec wciskac. Prosty i maly test zaciagnijcie rzeczny na kilka zabkow by nie blokowalo kol i rozpedzcie auto do 60km/h i zahamujcie noznym i wtedy bedzie wiadomo jak hamuje. I jak bedzie lepiej ustwacie samoregulatory z tylu w bebnach i naciagnijcie delkiatnie linki od recznego.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-05-31, 22:02   

muchomorek165, możliwe że są takie te tarcze ;) choć mówiłem w warsztacie jak mi zamawiali i wymieniali to żeby wstawili największe jakie mogą być tam montowane. Bo trochę jeżdżę, i w mieście i w trasie to wolę mieć mocne i niezawodne hamulce. Tym bardziej że w sierpniu jedziemy do Chorwacji to już muszę zacząć robić ten samochód aby był sprawny na wyjazd bardziej niż może być.

Uzupełnię pytanie o rozrząd... Jak podam dokładne informacje co potrzebuję to mi sklep motoryzacyjny przy warsztatowy sprowadzi te części i przyjemnej dla kieszeni cenach.
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-05-31, 22:30   

Tylko taki drobiazg innych tarczy nie zalozysz bo musisz wymienić kopyta i coś jeszcze. A to już trochę kosztuje. Najlepiej od TDI lub VR6 :) WENTYLOWANE 256MM . ale niech się wypowie ktoś kto przerabial. Bym zapomniał jak zalozysz większe jarzma i tarcze to R15 koła to minimum
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
Ostatnio zmieniony przez muchomorek165 2013-05-31, 22:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-05-31, 23:06   

muchomorek165 napisał/a:
Tylko taki drobiazg innych tarczy nie zalozysz bo musisz wymienić kopyta i coś jeszcze.

A no chyba że! ;) a to nie wiedziałem. Więc na 100% mam seryjne te małe.
 
 
bart_jawelin 
Ventomaniak
Ventyl 93r.



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 620
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-05-31, 23:10   

Zawsze można przy 239mm założyć wentylowane, albo nawiercane.

Polecam ATE lub MIKODA. Do tego jakieś dobre klocki i nie będzie tragedii ;) Jeśli komuś nie będą odpowiadać to tylko SWAP na większe 256mm.
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2013-06-01, 08:06   

jeżeli chodzi o siłę hamowania to większość zależy od wielkości serwa . im większe serwo tym większe podciśnienie
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-06-01, 10:09   

bart_jawelin

Cytat:
Zawsze można przy 239mm założyć wentylowane, albo nawiercane.


To znajdż mi w tym rozmiarze wentylowane tarcze lub nawiercane.
Bo uwierz szukałem i znalazłem tylko nacinane BREMBO i nic wiecej. :P
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2013-06-01, 10:33   

Przy tarczach 256 wentylowanych 14 calowe kola pasuja.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
bart_jawelin 
Ventomaniak
Ventyl 93r.



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 620
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-06-01, 10:52   

muchomorek165 napisał/a:
To znajdż mi w tym rozmiarze wentylowane tarcze lub nawiercane.


http://allegro.pl/vw-golf...3266132207.html

Proszę :)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-06-01, 12:08   

sztabson napisał/a:
Jaki koszt jest części rozrządu? i co potrzebuję? Oczywiście robota będzie robiona w warsztacie. wolę się przygotować na koszta. I wiedzieć co trzeba co nie trzeba.

Ok 90-100zł. Pasek i rolka. Rolki od ADZ różnią się od tych do ABS i AAM tym że napinaja rozrząd od środka na zewnątrz i siłą rzeczy rolka musi mieć ząbki takie jak koła pasowe np wałka rozrządu. Rolka od ABS i AAM są płaskie gdyż napinają pasek od zewnątrz do środka.
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-01, 15:02   

odnosnie hamulcow, to niestety, te najmniejsze sa lipne, nie przez to ze servo jest za male, tylko poprostu sie mocno grzeja, przez co plyn jesli ma duzo wody w sobie zaczyna sie gotowac, przez co pedal jest coraz twardszy, do tego przy wysokiej temperaturze, tarcze robia sie bardziej sliskie. Aby zmienic na wieksze bedziesz musial kupic inne zwrotnice, czy jak to mowia piasty. W VR6 i w TDI sa takie same piasty, ale jarzma sa juz inne, bo w TDI sa 4-srubowe 256mm, a w VR6 i GT sa 280, albo 288 (juz nie paimietam) i maja 5 srub, wiec tez i felgi trzeba by bylo zmieniac. Ewentualnie do piast z TDI pasuja jarzma i tarcze z golfa G60, ktore maja 280mm i sa na 4 szpilki. Jesli chcesz poprawic nieco skutecznosc hamulcow, mozesz sprobowac przestawic kolektor sily hamowania, ale tez nie mozna przesadzic, bo zacznie Ci tyl hamowac jako pierwszy a to moze byc niebezpieczne. Ja mailem zestaw 256 przod a tyl bebny i tez rewelacji przy 112KM nie wyrabialy, wiec zalozylem na tyl tarcze i odpowiednio ustawilem kolektor i hamuje idealnie. A koszt rozrzadu? Wyzej Ci chlopaki napisali. ;)
PS. Na tarcze 239 najmniejsza felga to 13stka, na 256 14stka, a na 280 i 288 15stka. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
Ostatnio zmieniony przez Kruchy69 2013-06-01, 15:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
  Wysłany: 2013-06-01, 16:56   

bart_jawelin

Opis z aukcji

Cytat:
Średnica tarczy 239mm, grubość 20mm, średnica piasty 65mm, ilość otw. 4


Taki drobiazg bo tarcze oryginalnie maja 12mm grubosci wiec jak je wcisnac?



Kruchy69

a jakie koszty przerobienia przodu na 256mm z TDI?
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
Ostatnio zmieniony przez muchomorek165 2013-06-01, 16:59, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2013-06-01, 23:00   

muchomorek165 napisał/a:

Taki drobiazg bo tarcze oryginalnie maja 12mm grubosci wiec jak je wcisnac?

Kupujac ciensze klocki ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
bart_jawelin 
Ventomaniak
Ventyl 93r.



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 620
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-06-02, 02:08   

bradley napisał/a:
muchomorek165 napisał/a:

Taki drobiazg bo tarcze oryginalnie maja 12mm grubosci wiec jak je wcisnac?

Kupujac ciensze klocki ;)


Mam te Mikody i każde klocki pasują ;) wchodza na styk nawet takie grubsze.
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-06-02, 16:14   

Dzięki Chłopaki za informacje! wszystko jest drogie jeśli chodzi o poprawę hamulców więc na chwilę obecną można powiedzieć że "są dobre". Jeszcze zostało tylko pytanie o gazownika. Czy nikt z mojej okolicy nic nie wie? :(
 
 
bart_jawelin 
Ventomaniak
Ventyl 93r.



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 620
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-06-02, 16:29   

Kumpel zakładał u gaziarzy na ul. Bitwy Oliwskiej 36 na żabiance. Chcialił sobie. Ja byłem u nich tylko na regulacji, więc nie mogę wiele powiedzieć. Z tego co słyszę to mają dobrą opinię, ale ja nie mogę potwierdzić w 100%.
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-06-02, 16:39   

bart_jawelin, właśnie chodzi mi o regulacje gazu. bo byłem "u dobrego i polecanego" gazownika na kruczkowskiego to ok ustawił mi spaliny prawidłowo ale spalanie podskoczyło mi z 12 do 16 minimum i to przy spokojniejszej jeździe więc nie do przyjęcia.
 
 
bart_jawelin 
Ventomaniak
Ventyl 93r.



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 620
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-06-02, 16:44   

a jaką masz instalacje?
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-06-02, 16:48   

BRC junior II z tego co mi wiadomo
 
 
bart_jawelin 
Ventomaniak
Ventyl 93r.



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 620
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-06-02, 16:49   

No to podjedz do nich, powiedz jaki masz problem i że byłeś już u innego gaziarza to powinni pomóc.
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-06-07, 17:40   

Witam
Więc byłem u gaziarza co prawda innego bo na przeróbce (po drodze miałem) i wyregulował mi na czujnik na lambdzie bo wcześniej miałem na spaliny co się okazało mam nie do końca szczelny wydech i dlatego musieli mi rozkręcić przez co więcej palił. Tzn czy to 100% prawdy że to przez to to nie wiem nigdy nie ufam w pełni mechanikom. Więc byłem w firmie gdzie robiłem pół wydechu i jedynie co chcieli mi zrobić to wstawić kata ;/ więc mówię żeby wymienili mi tą rurę starą to oni że to nie to, że to przez to że nie mam katalizator mi huczy przy pewnych obrotach.
Więc znowu muszę poszukać warsztat który robi wydech.
Czy ktoś z Was ma tą istalację co ja? BRC just junior II?? Jeśli tak to macie regulacje na "śrubkę" czy pod komputer?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-06-07, 17:55   

A jest junior 2 ??

BRC just junior to sterownik do silniczka krokowego, więc nie ma regulacji na "śrubę".

U mnie siedzi brc just, za to junior to taka okrojona wersja mojego sterownika, ale także powinno się wszystko regulować kompem na postoju jak i na obciążeniu, reduktor reguluje się normalnie . Może Ci po prostu silniczek krokowy wyciągali i go czyścili lub sprawadzli czy nie zacięty ??
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-06-07, 18:05   

Paweł J., u mnie się reguluje śrubką ;/ Mam osobiście tak napisane że to "II" a ile w tym prawdy to nie wiem, bo to nie ja montowałem ten gaz.
Aaa nawet znalazłem jakiego typu śrubkę: http://img13.allegroimg.p...2/55/3127725523
I podobno też jest druga gdzieś obok od innych obrotów bo jedna jest od niskich a druga od wysokich obrotów.
Więc muszę to ogarnąć aby to normalnie działało. Choć z tego co widziałem u znajomych to nie jestem jedyny jeśli chodzi o śrubkę.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2013-06-07, 20:12   

OMG. To masz z drugiej generacji zrobiona 1 generacje... Czyli najtanszym kosztem, zeby LPG lecialo. Ale takie instalcje jest cholernie ciezko wyregulowac bo albo dobrze sie zachowuje w przedziale niskich obrotow, a potem gora kuleje, albo odwrotnie. Silniczek krokowy z centralka jest po to zeby regulowac odpowiednia ilosc gazu w petli zwrotnej z sonda lambda. A zeby to wszystko dobrze funkcjonowalo musisz miec szczelny uklad wydechowy. Inaczej sa przeklamania na sondzie lambdzie i sterownik bedzie dazyl do tego zeby wzbogacic mieszanke. Ergo wiecej bedzie palil, nie potrzebnie i tez nie zdrowo dla silnika.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-06-07, 20:24   

bradley, to żesz mnie "uszczęśliwił" a na pewno poinformował co nieco. Więc nachodzi mnie pytanie czy da się dokupić ten silniczek czy coś tak aby wyregulować normalnie? I czy wiadomo jakie koszta tego są?
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-06-11, 18:54   

Bry!
Co do gazu to już wszystko wiem. koszt to ~150 zł za silniczek i ustawienie jego wraz z montażem. termin po telefonicznym ustaleniu terminu usługa jest robiona "od ręki".
Lecz Koleś mi powiedział ze potrzebna jest działająca sonda lambda aby dobrze ustawić dawkę, czy to prawda?
Jak mogę sprawdzić czy działa moja sonda? jak ostatnio bylem u jakiegoś gazownika to ustawiał dawkę na sondę i coś mu na mierniku pokazywało więc niby działa.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-06-11, 21:17   

a korzystając z okazji i tematu, powiedzcie mi, czym jest spowodowane piszczenie hamulców w trakcie jazdy? Czy to rano, czy po pracy w drodze do domu, w połowie drogi hamulce z przodu zaczynają popiskiwać, mimo, ze nie hamuję, tylko podczas jazdy, a przestaje piszczeć z chwilą naciśnięcia pedału hamulca. Kiedyś myłem dość intensywnie auto, koła i pamiętam, że po jakimś czasie (tego samego dnia) wyjechałem z domu i tak strasznie coś szorowało, chrobotało, że masakra - pomyślałem, że coś przerdzewiało i się wyrobi. fakt, po kilku kilometrach i hamowaniach ustało, ale od tego momentu popiskuje mi teraz. Może nie zawsze, nie za każdym razem, ale tylko zawsze podczas jazdy. Już nawet wykonałem kilka bardzo mocnych i gwałtownych hamować z dużej prędkości - tarcze masakrycznie się nagrzały, ale nic to nie pomogło i dalej popiskuje. Gdzieś ten smar się wytarł między zaciskiem a klockiem?
_________________
Zielony borowik...
 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-12, 13:38   

dołączam się do pytania kolegi powyżej. mam podobny problem
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-06-12, 16:08   

Mam następne pytanie.
Z powodów mi nie znanych w dolnej części obudowy filtra miałem dziurę i wpadał mi na pasek bo zaczepu nie było. Więc wreszcie kupiłem sobie dolną obudowę. Lecz zastanawiam się jak istotny jest ten " kabelek" lub "wężyk" i jak bardzo go muszę dobrze podłączyć i wgl do czego on służy?
Ten który wystaje z obudowy po prawej stronie.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-06-12, 17:33   

Ten wężyk steruje klapką od ciepłego/zimnego powietrza.
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2013-06-12, 17:39   

Paweł J., Czy mogę jakoś go połączyć z tym co mam w samochodzie? czy muszę z samochodu ładnie i delikatnie wymontować i w ten zamontować?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-06-12, 19:03   

Szczerze.....nie zgłębiałem tego tematu. Mam przetarty przewód na tym jakby "szmacianym" łączeniu, ale przy wtrysku i ta klapka chodziła jak chciała. Mam ją na stale zablokowana tak by ssała tylko zimne powietrze.
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-06-18, 10:46   

Witam nie chce zakładać kolejnego tematu więc spytam tu.

Ostatnio wymieniłem tarcze przód z 239mm na 256 wentylowane i bardzo fajnie sie sprawuje, przynajmniej tak sie nie grzeja.

Ale jest problem hamuja od mniej wiecej polowy wcisnietego pedału hamulca, odpowietrzone wszystko.

Ale jest taki myk ze jak naciagne linki od recznego to hamulce żyleta ale tylko na jakis czas.
Jak mi kiedys ktos powiedzial samoregulatory sie zacinaja i zeby to sprawdzic kiedys zaznaczylem sobie jak bardzo sa wciagniete przez sprezynke i nawet nie drgnely jak sam sobie je naciagnalem to znowu jakis czas pomagalo a okladziny jeszcze sa gruby przy szczekach. Linek od recznego nie mam juz jak napiac musze podkladki podkladac.



I teraz do sedna czy wymienic sprezynki na mocniejsze czy nasmarowac samoregulator czy co zrobic zeby sie naciagal i dzialal poprawnie ?? ?
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 9