Sezon się kończy, a ja w ostatniej chwili założyłem wymarzone felgi, Borbet A 17". Przód 8,5J dystans 20mm i naciągane błotniki, tył 10J dystans 7mm i będzie jeszcze trzeba zrobić negatyw bo przy wybojach trze rant o oponę Na razie zwykły kolor, malowane na biało będą na przyszły sezon. Parę fotek teraz, reszta jutro.
Mały update.
Ostatnio dorwałem tanio dokładkę z Laguny i dzisiaj z pomocą kumpla ją zamontowałem, było trochę cięcia, ze 20 wkrętów poszło, ale dokładka leży jak by była seryjna co mnie cieszy
Wpadła też osłona na stożek z puchy Heinekena po 2 letnim leżakowaniu w szafie.
Albo mi się wydaje albo widziałem borbety na sprzedaż ? Powiedz mi jak Ci się jeździ automatem w vr ? i napisz czy robiłeś jakiś przelot i jaki masz tłumik końcowy ?
Powiedz mi jak Ci się jeździ automatem w vr ? i napisz czy robiłeś jakiś przelot i jaki masz tłumik końcowy ?
Automatem jeździ się dobrze, w korkach nie masz problemu z wachlowaniem biegami, a jak chcesz przyspieszyć to żwawo redukuje biegi, wczoraj nawet spaliłem trochę kapcia
Jeśli chodzi o wydech to kat jest pusty, wycięty środkowy tłumik, a reszta seria.
patrolfak napisał/a:
Albo mi się wydaje albo widziałem borbety na sprzedaż ?
vwkrzysio napisał/a:
i ja też gdzieś je widziałem na handel
No są wystawione na sprzedaż, bo 17" jest trochę za duże jak nie masz air ride'a i straszna koza się robi, wic idę o cal niżej i jak się sprzedadzą Borbety to już mam upatrzone felgi.
Jeśli chodzi o wydech to kat jest pusty, wycięty środkowy tłumik, a reszta seria.
I powiedz mi czy znośnie głośno przy takim zabiegu ? ja juz wyciąłem kata i wspawałem rurę. teraz nie wiem czy wycinać patelnię bo dużo ludzi mówi że będzie bardzo głośnio.
Jeśli chodzi o wydech to kat jest pusty, wycięty środkowy tłumik, a reszta seria.
I powiedz mi czy znośnie głośno przy takim zabiegu ? ja juz wyciąłem kata i wspawałem rurę. teraz nie wiem czy wycinać patelnię bo dużo ludzi mówi że będzie bardzo głośnio.
Jest głośno, szczególnie powyżej 3k obrotów. jak kedyś mierzyłem podczas przeglądu to wyszło około 90 db. Dla mnie jest dobrze, ale i tak będę kiedyś robił przelot 2,5" tak żeby pluł ogniem
W swoim ventolu mam rurę zamiast kata i przegląd przechodzi wszędzie
Powód? Pierwsza rejestracja przed 1 lipcem 1995. Przed tą datą kat nie był obowiązkowy i każdy diagnosta to potwierdzi. Choć na początku też się czepił do puki nie spytał się o dokładną datę rejestracji.
Mój ma datę 25 czerwca 1995 pierwszej rejestracji. Więc niewiele mi brakowało.
u mnie z datą nie przejdzie bo pierwsza rejestracja to 1997 ;/
no właśnie właśnie tak myślałem że wyczyścić go w środku i wstawić. ale tu moje pytanie.
nie lepiej bo wyczyszczonym kacie wstawić w niego rurę ? bo wiadomo katy nie są walcowate i bo wyciągnięciu bebechów z nich przez ich kształt mogą powstawać mało oczekiwane zawirowania i tętnienia powietrza.
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Jako że nareszcie położyli mi asfalt, wjechałem do garażu i trochę pogrzebałem:
1. Założyłem halogeny ZKW które jakiś czas temu przerobiłem na czarne.
Tak wygląda ori czarny ZKW.
2. Wyłączyłem przepustnicę z obiegu chłodzenia, przez co powietrze w niej nie będzie się już nagrzewać, KM na + nie przewiduję Przewód puściłem pod plastikami, więc jest ładnie.
Dzień 2gi, po trudach z odkręceniem miski, okazało się że po wgnieceniu miski smok pompy oleju dostał tak mocno że pękł, tak więc ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, poszukuję samego smoka pompy oleju, ewentualnie całej pompy, może być zajechana.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum