Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013 Posty: 37 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-27, 09:23 Na cieplym dlugo odpala
Witam, mam problem z moim ventem - Na zimnym silniku pali na dotyk, odrazu ale gdy silnik sie juz zagrzeje tak ze nie wlaczają sie swiecie zaczyna obracac, nieraz tak do 8-9 sekund. Pompuje go pedalem gazu podczas odpalania i po ktoryms wcisnieciu zalapuje, jeszcze nie bylo tak zeby nie odpalil, ale jest to wkurzajce i boje sie ze sie rozwinie. Moze ktos tak mial wczesniej?
ps. Dodam ze od jakiegos czasu zauwazylem powietrze w przewodach - czy to moze miec zwiazek?
SILNIK 1.9 D WOLNOSSACY 64KM
Jezeli chodzi o jazde nie zauwazylem jakis roznicy w mocy silnika, czy spalaniu (6,2 tryb mieszany i krotkie trasy, czeste gaszenie to chyba normlany wynik)
Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013 Posty: 37 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-17, 10:51
Kat wtrysku jest ok, wymienilem caly filtr paliwa i powietrza, teraz zmieniam przewod paliwa bo lapie lewe powietrze i dam znac - jeszcze jakies pomysly? ;x
U mnie rok działało i nawet byłoby dłużej ale trafiła się sprawna pompa za grosze bo 120zł aż sam nie wierzyłem kupuj zaworek na wezyk żebym nie kłamał 8mm. Z tego co pamiętam to kosztuje od 15-30zł. Druga sprawa prowizorki najdłużej wytrzymują ale ten sposób działa jak paliwo się cofa, licz się ze w przyszłości ze pompę będziesz musiał zregenerowac koszt 300-700 zł lub trafić okazję na alledrogo sprawna , najlepiej z jakąś gwarancją rozruchowa .
jedź do pompiarza prawdopodobnie nastawnik pompy wtryskowej, jeżeli powietrze w przewodach to najprawdopodobnie to. lub mogło dojść do uszkodzenia ECU tak właśnie miał kolega na zimnym palił na dotyk a na ciepłym chechłanie
Silnik: AFN+ Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 33 Skąd: Żuromin/Warszawa
Wysłany: 2013-09-24, 21:46
Nie mieszajmy dwóch różnych systemów walutowych (zwykłego diesla i TDI/SDI). Problem ciepłego rozruchu, który można rozwiązać przez korekcję map startowych dotyczy niektórych TDI. W Vento dotyczy to tylko jednego silnika - AFN.
_________________ Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
tak ale wystarczy ze w ecu popali jakies sciezki np. gdy woda przypadkiem sie dostala i juz moze walic blad i nie odpala na cieplym to jest elektronika i w tym wszystko jest mozliwe
Silnik: AFN+ Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 33 Skąd: Żuromin/Warszawa
Wysłany: 2013-09-25, 23:33
hotdriver, wiesz, że dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele Rozwiązywanie problemu ciepłego rozruchu przez zmianę oprogramowania nie ma nic wspólnego z uszkodzeniem ECU.
Ostatnio zmieniony przez pgt 2013-09-25, 23:36, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013 Posty: 37 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-01, 20:26
Chlopaki kąt jest sprawdzony, a na kompie nie bylo zadnych bledów - zmienilem przewody paliwa bo jeden byl nie szczelny (pocił sie) ale nadal to samo, powietrze w przewodach jest, jutro zamontuje zaworek zwrotny na przewodzie przed pompa moze to rozwaze moj problem
Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013 Posty: 37 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-14, 17:34
zalożyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwa (przed filtrem z baku do filtra, koledzy tu z forum pomoglo to przy zuytej pompie) ale u mnie nadal ten sam problem :l
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-10-15, 08:24
A może to wina rozrusznika? Nie wiem jak to jest w starszych dieslach, ale zdarzają się jaja takie, że na zimnym pali od strzała, na ciepłym za którymś razem łapie. Po wymianie rozrusznika, bądź też regeneracji problem ustępuje.
Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013 Posty: 37 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-12-08, 01:01
Przypomnialem sobie ze to zaczelo sie dziac po wymianie rozrzadu, jest opcja ze jest jakos zle ustawiony albo cos i to przez to? Teraz tez na jak jest zimny np rano po mrozie, to strasznie dziwnie odpala, szarpie i jakby go dlawilo.
Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013 Posty: 37 Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-13, 17:52
Problem zalatwiony - lapal gdzies lewe powietrze na przewodach, uszczelnili je, i w pompie przestawil sie jakis zaworek, nie wiem jaki, aczkolwiek ustawili, nasmarowali i dziala.
mozna zamknac
ps. rozrusznik tez robil swoje bo juz slabo krecil, zregenerowalem.
Ostatnio zmieniony przez Seweryn 2014-01-13, 17:54, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum