Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Znikający płyn chłodniczy.
Autor Wiadomość
Fokaa 
Autostopowicz


Silnik: 1,8
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 2013-09-25, 19:39   Znikający płyn chłodniczy.

Witam serdecznię, od pewnego czasu przymirzałem sie do wymiany termostatu i płyny chłodniczego juz na zime, ale rowniez od pewnego czasu zobaczyłem ze znika mi płyn chłodniczy, dzisiaj sprawdzałem wszystkie mozliwosci, zaczynaja od zbiorniczka po wszystkie węże oraz chłodnice, nigdzie nie zauwazylem wycieki płynu, i nie wiem gdzie moge szykac przyczny tego, moze ktos zna jakies szczegolne miejsce gdzie lubi nie widocznie uciekac ?
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-09-25, 19:50   

Ten króciec w którym jest czujnik temp płynu lubi pęknąć, a sączący się płyn paruje na silniku bo jest ciepły, poza tym czasem może lecieć z tyłu silnika przy kolektorze ssącym. Masz gaz? Jak masz sprawdź też węże od nagrzewnicy do reduktora gazu. No i czy olej jest w porządku? Nie gotuje silnika, nie przybywa oleju?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Fokaa 
Autostopowicz


Silnik: 1,8
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 2013-09-25, 19:56   

Olej cały czas kontroluje, jest w normie i nic nie ubywa, ale tak jak pisesz jutro sprawdze wszystkei weze do nagrzewnicy bo mozliwe ze w srodku mi cos przecieka a nawet nie wiem o tym.
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2013-09-25, 20:53   

Sprawdź na rozgrzanym, bo wtedy wytwarza się większe ciśnienie w układzie i można zauważyć drobne pęknięcia
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
Fokaa 
Autostopowicz


Silnik: 1,8
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 2013-10-10, 14:12   

Dobra dzisiaj juz wszystko wiem, ciekło prawie wszędzie, wszystko było sparciałe i stare jak Jelcz, wymieniłem króciec ktory wchodzi w głowice z prawej strony wraz z uszczelką, wymieniłem krociec ktory wchodzi w głowice wraz z czujnkiem temp. ale teraz pozostaje pytanie ile uszczelek powinno isc do kroćca z termostatu ? bo w zestawie dosalem 6 uszczelek i kazda jest inna tak wiec juz nie wiem jaką mam dac, juz dwa razy dawalem uszczelke i po zalaniu wody na probe dalej ciekło... moze ktos sie z tym juz borykał ?
 
 
adi1987 
Niedzielny kierowca
adu87


Silnik: 1.8 75km
Wiek: 37
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 65
Skąd: mazury
Wysłany: 2013-10-11, 18:52   

jedna uszczelka
_________________
vento 1.8 75km
 
 
Fokaa 
Autostopowicz


Silnik: 1,8
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 2013-10-21, 11:35   

I juz wszystko wiadome co jest nie tak, niestety po kilkukrotnym złozeniu i rozłozeniu obudowy pompy wody itd. okazało sie ze pojawiły sie mikropęknięcia ktore nie byly widoczne gołym okiem, ale troszke zaczołem to czyscic i tak widac to wygląda....

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 9