Witam. Mam problem z moja motorownią, mialem nieszczelny przewod od filtra powietrza do turbiny, znalazlem jeszcze przetarcie na wezyku podcisnienia reszta wydaje sie ze wszystko ok szczelne.
Na vagu pokazalo 3 bledy nie spisalem kodow ;/ skasowalem bledy. teraz nie pokazuje zadnego, ale dalej samochod nie chce jechac muli sie. Przewody od intercoolera chca sie prezyc, ale to nie to co powinno byc, turbine delikatnie slychac predkosc lapie powoli i chyba teraz wiecej niz 160 nie pojedzie. starcilo dynamike. o co tu moze chodzic? nie wyrzuca zadnych bledow teraz.
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2014-02-07, 15:30
przepnij zawór n75, zasilanie prosto z pompy vacum, a wyjście do turbiny, ja miałem podobnie i była nieszczelność na akumulatorze podciśnienia.
A jak na odpalonym podepniesz na krótko podciśnienie do turbiny to rusza się gruszka i sztanga?
bez przepinania niczego sztanga rusza się ale to nie jest plynny ruch idzie w dol raz troszkę szybciej raz wolniej i wydaje mi się ze nie pracuje w pelnym zakresie
jak daje podcisnienie na gruche bezposrednio sztanga elegancko pracuje, zostawilem to na chwile i w droge czy bedzie poprawa----> dwojka sandal ii rece opadaja;/ odpialem przeplywke, i zaczal lepiej jechac . wrocilem do domu nie chodzil rowno, wiec podpialem ja z powrotem. czyzby umarla smiercia naturalna?nastepna sprawa to zawor n75 wykrecilem go i dmucham bez problemu w kazdy krociec. gdzies wyczytalem ze jak tak zrobie to zawor do wymiany ? rozebralem go i tam w tym tloczku ten plastik sie zacial spróbuje to rozruszac jak nie dam rady to zamienie go z n18 i zobacze co sie bedzie dzialo? tez gdzies wycczytalem ze mozna go smialo zamieniac?
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2014-02-17, 14:02
zawory można śmiało zamienić, wyczyść go zgodnie z poradami na necie, na pewno nie zaszkodzi. a podpinałeś n75 prosto pod pompę vacum z ominięciem reszty instalacji?
Panowie przeplywka! ), n75 wyczyscilem, zlozylem. 2 bieg i sandal po minieciu 3 tys obrotow zaczal ciagnac i przerwa i znowu, na 3 biegu to samo zatrzymalem sie odpialem MAF i niebo a ziemia ciagnie rowno
Mam jeszcze pytanie jakie nastepstwa moga byc jak bede jezdzil na odlaczonej przeplywce? bo do konca miesiaca lipa z kasa u mnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum