Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
BRAK MOCY! 1.9 TDI AFN
Autor Wiadomość
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-07, 10:53   BRAK MOCY! 1.9 TDI AFN

Witam. Mam problem z moja motorownią, mialem nieszczelny przewod od filtra powietrza do turbiny, znalazlem jeszcze przetarcie na wezyku podcisnienia reszta wydaje sie ze wszystko ok szczelne.
Na vagu pokazalo 3 bledy nie spisalem kodow ;/ skasowalem bledy. teraz nie pokazuje zadnego, ale dalej samochod nie chce jechac muli sie. Przewody od intercoolera chca sie prezyc, ale to nie to co powinno byc, turbine delikatnie slychac predkosc lapie powoli i chyba teraz wiecej niz 160 nie pojedzie. starcilo dynamike. o co tu moze chodzic? nie wyrzuca zadnych bledow teraz.
 
 
pgt 
Kierowca eLki


Silnik: AFN+
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 33
Skąd: Żuromin/Warszawa
Wysłany: 2014-02-07, 12:05   

Zrób logi dynamiczne.
_________________
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2014-02-07, 15:30   

przepnij zawór n75, zasilanie prosto z pompy vacum, a wyjście do turbiny, ja miałem podobnie i była nieszczelność na akumulatorze podciśnienia.
A jak na odpalonym podepniesz na krótko podciśnienie do turbiny to rusza się gruszka i sztanga?
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
Ostatnio zmieniony przez tomek87 2014-02-07, 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-11, 13:31   

bez przepinania niczego sztanga rusza się ale to nie jest plynny ruch idzie w dol raz troszkę szybciej raz wolniej i wydaje mi się ze nie pracuje w pelnym zakresie
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2014-02-11, 16:42   

Daj na gruszkę podcisnienie na stale i zobacz czy idzie ;) mozesz jeszcze sprawdzic jakie masz vacum i czy zabardzo nie spada w trakcie pracy
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-02-11, 16:56   

Skoro piszesz że nie pracuje płynnie to możesz mieć VNT do czyszczenia. A nie łapie Ci notaufa?
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-17, 13:49   

jak daje podcisnienie na gruche bezposrednio sztanga elegancko pracuje, zostawilem to na chwile i w droge czy bedzie poprawa----> dwojka sandal ii rece opadaja;/ odpialem przeplywke, i zaczal lepiej jechac . wrocilem do domu nie chodzil rowno, wiec podpialem ja z powrotem. czyzby umarla smiercia naturalna?nastepna sprawa to zawor n75 wykrecilem go i dmucham bez problemu w kazdy krociec. gdzies wyczytalem ze jak tak zrobie to zawor do wymiany ?? ? rozebralem go i tam w tym tloczku ten plastik sie zacial spróbuje to rozruszac jak nie dam rady to zamienie go z n18 i zobacze co sie bedzie dzialo? tez gdzies wycczytalem ze mozna go smialo zamieniac?
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2014-02-17, 14:02   

zawory można śmiało zamienić, wyczyść go zgodnie z poradami na necie, na pewno nie zaszkodzi. a podpinałeś n75 prosto pod pompę vacum z ominięciem reszty instalacji?
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
pgt 
Kierowca eLki


Silnik: AFN+
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 33
Skąd: Żuromin/Warszawa
Wysłany: 2014-02-17, 15:13   

sajmon91 napisał/a:
odpialem przeplywke, i zaczal lepiej jechac

Jeśli po odpięciu MAF jedzie lepiej, to przepływka jest niesprawna. Powtórzę: zrób logi dynamiczne. Omijać N75 nie polecam.
_________________
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
 
 
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
  Wysłany: 2014-02-17, 17:40   

Panowie przeplywka! :) ), n75 wyczyscilem, zlozylem. 2 bieg i sandal po minieciu 3 tys obrotow zaczal ciagnac i przerwa i znowu, na 3 biegu to samo zatrzymalem sie odpialem MAF i niebo a ziemia ciagnie rowno ;)

Mam jeszcze pytanie jakie nastepstwa moga byc jak bede jezdzil na odlaczonej przeplywce? bo do konca miesiaca lipa z kasa u mnie
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2014-02-17, 17:50   

sajmon91, będzie dużo palił
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
 
 
pgt 
Kierowca eLki


Silnik: AFN+
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 33
Skąd: Żuromin/Warszawa
Wysłany: 2014-02-17, 18:19   

sajmon91 napisał/a:
Mam jeszcze pytanie jakie nastepstwa moga byc jak bede jezdzil na odlaczonej przeplywce?

Brak mocy :D
_________________
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 9