Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Drgania
Autor Wiadomość
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-07-18, 18:32   Drgania

Panowie cytuje: "na biegu jałowym występują drgania silnika przenoszone na kierownicę, i karoserie pojazdu. w czasie jazdy zanikają,po czym znowu się pojawjają przy wrzuceniu na luz." Wymieniałem wszystkie poduchy w aucie ale nic to nie dało. Co więc może być problemem?

Cytat z http://www.autocentrum.pl...ice-1217333155/

ktoś miał ten sam problem lecz nikt nie udzielił odpowiedzi a mnie to już trochę denerwuje, że muszę podkładać pod klapkę schowka jakieś chusteczki, żeby mi nie barabanił :mur: :mur:
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-07-18, 18:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-07-18, 19:25   

może sprzęgło się kończy i tak się objawia, w końcu to największy wirujący element przy silniku
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-07-24, 22:01   

kowal323, mam tak samo od 3 lat, w i sumie trochę barzdziej się nasiliło po wymianie skrzyni i sprzęgła więc może jak wojtas mówi wina sprzegła, ale też mi drga i to ostro na luzie ale wystraczy ze nieznacznie dodam gazu o jakis 50 obr i wtedy się drgania zerują.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-07-24, 22:13   

majkel00230 napisał/a:
kowal323, mam tak samo od 3 lat, w i sumie trochę barzdziej się nasiliło po wymianie skrzyni i sprzęgła więc może jak wojtas mówi wina sprzegła, ale też mi drga i to ostro na luzie ale wystraczy ze nieznacznie dodam gazu o jakis 50 obr i wtedy się drgania zerują.


No to mamy tak samo, również jak dodam gazu o te 50 obr to drgania się zerują.. Ja podłożyłem chusteczkę pod klapkę schowka i drgań aż tak nie słychać, a same drgania przeszły na kierownicę. Skoro masz tak od 3 lat to pewnie zdążyłeś się już przyzwyczaić :D
Czyli rozumiem wymieniłeś sprzęgło na bardziej walnięte? : o
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-07-24, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-07-24, 22:13   

Napisz jakiej firmy poduszki, bo kolega mówił jak u mnie troche drgało że albo poduszka wyrąbana albo jakiejś tam firmy sa trefne
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-07-24, 22:16   

FEBI o ile mnie pamięć nie myli .. Musiałbym na fakture spojrzeć.
Nie są złe ale i nie ta jakość co Ori .. Powodem wymiany poduch u mnie było również rzucanie silnikiem przy ruszaniu no i teraz czasem z rana jak bardziej minusowa temp. jest to przy dynamicznym ruszaniu potrafi rzucić. A Wujas jak wymieniał to dorzucił na poduchę jakąś dodatkową gumę a i tak nie pomogło :/
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-07-24, 22:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-07-24, 22:25   

Ja wymieniłem wszystkie 3 poduszki na Lemfordera. Nic to nie dało. Co do wymiany sprzęgła, kiedyś skończyła mi sięskrzynia w centrum wrocławia w południe ;> koszmarny dzień nikt chyba nie wracał autostradą na trójce 200 km :D i skrzynia została wymieniona na od 1.8 więc musiało też być sprzęgło, może i było bardziej skonczone niz stare, dodam też ze szarpie mi przy ruszaniu. Hmm czy zdążyłem się przyzwyczaić to nie wiem, za każdym razem na dłuższym postoju na czerwonym krew mnie zalewa ;p Dodam też że moje było bite co wywnioskowałem po jakimś czasie od kupna, i to jakaś stłuczka czołowa bo przednia łapa była spawana, i tak myślę że może albo to wina sprzęgła albo wina krzywo (co jest niewidoczne) zespawanej łapy i silnik jest jakoś naprężony, no nie wiem już sam
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-07-24, 22:36   

majkel00230 napisał/a:
Ja wymieniłem wszystkie 3 poduszki na Lemfordera. Nic to nie dało. Co do wymiany sprzęgła, kiedyś skończyła mi sięskrzynia w centrum wrocławia w południe ;> koszmarny dzień nikt chyba nie wracał autostradą na trójce 200 km :D i skrzynia została wymieniona na od 1.8 więc musiało też być sprzęgło, może i było bardziej skonczone niz stare, dodam też ze szarpie mi przy ruszaniu. Hmm czy zdążyłem się przyzwyczaić to nie wiem, za każdym razem na dłuższym postoju na czerwonym krew mnie zalewa ;p Dodam też że moje było bite co wywnioskowałem po jakimś czasie od kupna, i to jakaś stłuczka czołowa bo przednia łapa była spawana, i tak myślę że może albo to wina sprzęgła albo wina krzywo (co jest niewidoczne) zespawanej łapy i silnik jest jakoś naprężony, no nie wiem już sam


No to teraz odnośnie szarpania :D U mnie np nie ma opcji jechania na wyższych obrotach jedynką bo jakakolwiek regulacja kończy się szarpaniem .. Tak samo często gęsto (nie zawsze) mam, że np. ruszam, 1 do 1600 - 1800 obr, zmiana na 2 i są szarpnięcia, zmiana na 3 i już mniejsze ale jeszcze są.. Czyli z 1 to ruszam tak do 1200-1300 obr i już zmieniam bo wtedy wchodzi normalnie.
Nawet jeśli Ja zbytnio nie czuję to widzę, po pasażerze z boku, że się buja :mur: Powiem tak, nie zawsze ale przeważnie po wrzuceniu biegu delikatnie mnie szarpnie raz do przodu, po prostu czuć kiedy się wrzuca bieg, czasami zdarzy się rarytas i biegi wchodzą gładziutko - nie odczuwalnie .. Tak samo majtanie przy puszczaniu gazu (ham. silnikiem) i ponownym wciśnięciu ale to już gdzieś tu było pisane czego to wina ..
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-07-24, 22:42   

Cytat:
mam, że np. ruszam, 1 do 1600 - 1800 obr, zmiana na 2 i są szarpnięcia, zmiana na 3 i już mniejsze ale jeszcze są.. Czyli z 1 to ruszam tak do 1200-1300 obr i już zmieniam bo wtedy wchodzi normalnie.


mam tak samo :> czyli musimy się trzymać, chociaż to zależy czy masz jedno mocne szarpnięcie czy kilka, bo jak jedno to takie coś już widziałem jak się przeguby kończyły u kolegi z golfa
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-07-24, 22:44   

majkel00230 napisał/a:
Cytat:
mam, że np. ruszam, 1 do 1600 - 1800 obr, zmiana na 2 i są szarpnięcia, zmiana na 3 i już mniejsze ale jeszcze są.. Czyli z 1 to ruszam tak do 1200-1300 obr i już zmieniam bo wtedy wchodzi normalnie.


mam tak samo :> czyli musimy się trzymać, chociaż to zależy czy masz jedno mocne szarpnięcie czy kilka, bo jak jedno to takie coś już widziałem jak się przeguby kończyły u kolegi z golfa


Tu co zacytowałeś to kilka .. 2 inne silniki a problemy te same :D
Tylko pytanie co tam nawaliło, wymieniać całe sprzęgło czy jakiś element tylko wystarczy :/
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-07-24, 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-07-24, 22:50   

ja bym zalecał jednak całe, w porównaniu do innych aut segment wyżej to sprzegła do naszych to za drobne się kupuje ;p tylko gorzej bedzie jak to nic nie da ;p
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2014-07-24, 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-07-24, 22:51   

majkel00230 napisał/a:
ja bym zalecał jednak całe, w porównaniu do innych aut segment wyżej to sprzegła do naszych to za drobne się kupuje ;p


A Ty masz w ogółe zamiar to robić? bo skoro tak od 3 lat się bujasz :D

majkel00230 napisał/a:
tylko gorzej bedzie jak to nic nie da ;p


Hmm.. Ma ktoś sprzęgło pożyczyć ? ;D
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-07-24, 22:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-07-24, 23:47   

Kowal mam sprawny kpl z dwumasą, jak chcesz się bawić to na dobrą wódkę i jest Twoje.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-25, 08:41   

Szarpniecia miedzy 1600 a 1800 obr/min moim zdaniem sa spowodowane turbina tzn momentem w ktorym sie zalacza czyli dostaje wieksza dawke powietrza szybciej zaczyna jechac automatycznie puszczasz leciutko gaz zwalnia jest odczuwalne szarpniecie co powoduje ze noga automatycznie sie buja i kolo sie zamyka na kazdym biegu to czuc, problem znika w momencie gdy miedzy tymi obrotami wlaczysz tempomat wtedy komputer steruje gazem i jest wyeliminowany czynnik czlowieka i wtedy wszystko dziala i problemu nie ma :-D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-07-25, 18:42   

hotdriver, tylko ze tu jeszcze wystepuja drgania na biegu jałowym a to raczej do turba nic nie ma:) no chyba że w jednym czasie zbiegło się parę rzeczy :D
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-07-25, 21:15   

kowal323, mam zamiar to r obić jak ktoś się podejmie pierwszy ;p hahah

a co do mnie to ja mam 2.0 benzyna więc teoria turbiny odpada.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-07-25, 21:19   

majkel00230 napisał/a:
kowal323, mam zamiar to r obić jak ktoś się podejmie pierwszy ;p hahah

a co do mnie to ja mam 2.0 benzyna więc teoria turbiny odpada.


No to na koniec sierpnia się dowiesz czy wymiana sprzęgła pomogła ; )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 8