Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Nie odpala po myjce
Autor Wiadomość
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-03, 14:19   Nie odpala po myjce

Witam Panowie
Miałem dzisiaj sytuację, pojechałem autem na myjkę co robię naprawdę często od dwóch lat :D
wsiadam auto nie odpala, myślę sobie zalałem coś idę sprawdzam w sumie na wrażliwych elementach sucho, kable kopułka itp, silnik kręci ale nic nie załapuje a przy rozpoczęciu kręcenia resetuje się licznik,
zalanie czy zbieżność sytuacji?
dodam że auto zostawiłem na cpn i podjadę jutro bo może trochę przeschnie.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-03, 22:47   

byłem teraz spróbować go znów odpalić bo nadal stoi na cpn.
i nic, dalej licznik się resetuje przy próbie odpalenia silnik kręci ale nie załapuje, próbowałem aż się aku skończył, zaje**** mu kopa zamknąłem i do domu, nie wiem czy mi go ze stacji nie od holują .
jakieś pomysły ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-12-03, 22:49   

Sprawdź czy jest iskra, bo to podstawa przecież.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-03, 22:53   

wiem wiem, na razie nie miałem z kim więc samemu nie dam rady ale posprawdzam, chociaż tak ładnie kręci że wygląda jakby nie było albo iskry albo paliwa
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-12-03, 23:53   

jak masz ori alarm, to mogą się zimne luty zrobić, ściągnij je jakoś do domu bo szkoda zeby stał na stacji, jeszcze ktoś okradnie czy coś
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-04, 09:06   

alarmu nie mam tylko centralka i immo, a pozabierałem wszystko co by mogło skusić bo już ostatnio mi weszli do środka, załatwiłem sobie hol dzisiaj popołudniu więc bede sprawdzał wszystko
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-05, 10:37   

sprawdziłem dziada kompem dzisiaj,
wywaliło mi parę razy czujnik zasysanego powietrza G42 (rozumiem że to jest ten w obudowie filtra powietrza) a nie chodzi o przepływomierz ?? ???? oraz wywaliło mi czujnik prędkości silnika G28, i tak jak myślałem nie daje iskry ? czyli ja stawiam na czujnik położenia wału bo z tego co pamiętam to kiedyś odłączałem chyba czujnik zasysanego powietrza i auto odpalało
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-12-05, 11:20   

Na nie odpalonym silniku zawsze będzie błąd czujnika położenia wału:)
_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2014-12-05, 11:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-05, 11:22   

tzn ?
jak bedzie parę razy kręcił i nie palił to wyspie czujnik ?? ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-12-05, 15:16   

Nie, zawsze będzie się błąd święcił niezależnie czy wcześniej kręciłeś czy nie i nie odpalił. Po prostu błąd zniknie jak silnik będzie uruchomiony.
_________________
Vento OEM+
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-05, 15:53   

pierwsze słyszę ;>
a stacyjka może dać takie objawy? jak brak iskry ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-12-05, 15:57   

pawel66600 dobrze pisze mi ak auto walnelo i podpięli pod kompa to pokazalo czujnik halla mimo ze był dobry a tak naprawdę była walnieta uszczelka i nie moglem odpalić, przy okazji miałem walnieta tez kostke stacyjki, ale watpie żeby miała stacyjka cos wspólnego z twoja sytuacja ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-05, 16:37   

rece opadają,
walczyłem dzisiaj przy nim, na koniec walnąłem maską z nerwów juz i pojechałem po klucz do swiec do sklepu bo nie mam na "wyjezdzie" jestem,

wracam maski juz nie idzie otworzyc, spalic go nic wiecej

macie jakies sprawdzone sposoby na otworzenie maski jak z rączki nie idzie ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-05, 16:43   

no dobra ale kopułka sprawdzona, przewody, rezystancja cewki ale niestety tylko od strony pierwotnej, nie wiem może komp dostał parę kropek wody po myjce ale wątpie żeby siadło wtedy tylko sterowanie zapłonem
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-12-06, 13:48   

Jak masz ciepły garaż to przywlecz go tam i niech sobie postoi z dzień i wszystko wyschnie. a jak wtedy nie odpali to grzebać. Kompem się nie martw bo kostkę z gumą więc woda się tam nie dostanie.
_________________
Vento OEM+
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-06, 20:47   

oo dzięki za info przynajmniej mi komp z głowy odejdzie,
już 3 dzień stoi także chyba by wyschło bo 5 na plusie cały czas,
jutro albo pojutrze czeka mnie na parkingu wymiana czujnika położenia wału, czyli odkręcenie łapy itp.... jak ja nie lubię miast
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-08, 13:37   

czujnik położenia wały wymieniony (na parkingu) kopułka wyczyszczona, kable sprawdzone,,, dalej dupa.. myślę że teraz czas na wymianę cewki co wy na to ?

ps. nie wiecie jak to jest z cewkami? która do którego pasuje ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2014-12-08, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-08, 16:25   

majkel00230, a takie pytanie (retoryczne): połączenia z akumulatorem w dobrym stanie są? Bo piszesz, że
majkel00230 napisał/a:
silnik kręci ale nic nie załapuje a przy rozpoczęciu kręcenia resetuje się licznik
tak jakby coś nie stykało dobrze. Może przy rozruszniku przewód się lekko poluzował...?
_________________
Zielony borowik...
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-08, 17:13   

wydaje mi się że te resety już były oznaką słabości aku albo przebicia trafo, bo na początku prób odpalenia nie występowały. wyciągnąłem cewkę i zobaczyłem że jest pęknięta w połowie na rdzeniui obudowie, nie jakaś ogrmona dzirura czy coś tylko milimetrowe pęknięcie ale przez większość rdzenia więc szukam innej i wtedy zobaczę, tylko jak to jest z dopasowaniem nie wiem, jak patrzyłem na katalogi intercars to powinny wszystkie pojemności pasować do siebie, a i załączam zdjęcie sterownika z pod cewki jakby kto chciał wiedzieć jak wygląda :)

a i myślicie że ta pokrywa i kolektor tak wypolerowane czy chromowane było ?
(to tak z innej beczki)

http://zapodaj.net/ecc8bff3bd3e4.jpg.html

http://zapodaj.net/7e48e46675f26.jpg.html
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2014-12-08, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-12-08, 17:26   

Chromowane ;)Jak cewka peknieta to masz przyczyne ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-12-08, 21:57   

majkel00230, jak coś mam cewki 2 szt prawie nówki lub 1szt oryginał.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-09, 17:13   

dzięki tomcio ale już mam założoną "nową"
i teraz tak odpalił ale stukają, wydaje mi się że zawory spotykają się lekko z tłokiem , przestawił się rozrząd ?

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

ps, jakby to był rozrząd to ustawię go tak z miejsca ? tzn bez ściągania paska itp

świece też wymieniłem dzisiaj
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2014-12-09, 17:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-12-09, 17:16   

Według mnie to szklanki, pewnie się podwiesiły.
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-09, 17:18   

popychacze? i co to przechodzi ? hałas bardziej słychać jak się przyłoży ucho do kolektora ssącego i w wydechu też słychać
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2014-12-09, 17:24   

jak tak slucham to tez bym stawial na popychacze, w mojej 2 litrowce tez tak bylo jak robilem sprzeglo stał dwa dni z podniesionym przodem, sprawdz olej i powinno sie ulozyc
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-12-09, 17:25   

majkel00230 napisał/a:
popychacze?

Tak.....według mnie to popychacze zaworowe, ale fachowcem nie jestem i niech mnie ktoś poprawi. Długo tak silnik pracował ?? W instrukcji jest coś wspomniane o kilkudziesięciu sekundach zanim popychacze mogą skończyć klepać, ale tu kłania się klasa oleju....jaki masz olej ??

Rozrząd masz raczej dobrze napięty i nie powinien przeskoczyć, ale kto wie......dobrze napięty bo silnik ładnie gwiżdże.
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-09, 17:29   

mój stał 5 dni, w tym czasie parę razy był kręcony, olej w normie, auto rozgrzałem ale stukanie się nie zmieniło, i wydaje mi się że na 3 cylindrze stuka najbardziej,
one mogą się tak nagle skończyć ? jak długo można z tym jeździć? ile kosztuje wymiana ? bo auto potrzebuję na wczoraj a nie mam warunków żeby zrobić to samemu.

jak wykluczyć przestawienie paska ? posprawdzać znaki i wsio ?

hmm jak gwiżdże to rozrząd dobrze napięty ?? :P
olej Castrol Magnetic 10W40, już w sumie czas na wymianę,
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2014-12-09, 17:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2014-12-09, 17:39   

u mnie to przestalo gdzies po 5 - 10 km przejazdzki, ja swojego zawsze mialem na 15w40 i nigdy grama nie wziąl (jedyne auto w mojej karierze).
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-09, 17:41   

kurdę boję się trochę nim ruszczyć nawet na test,
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-12-09, 17:50   

majkel00230 napisał/a:
kurdę boję się trochę nim ruszczyć nawet na test,



Ale gazu mu dać to się nie bałeś ? :D Wsiadaj i dziduj skoro koledzy wyżej piszą, że normalnie z tym jeździli i przestało.
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-12-09, 17:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-12-09, 18:13   

majkel00230 napisał/a:
hmm jak gwiżdże to rozrząd dobrze napięty ?? :P

No tak.....każdy kumaty mechanik Ci to powie, zauważ że niektóre 2.0 czy 1.8 chodzą normalnie, a niektóre pogwizdują. ;)

Według mnie to popychacz i to jeden popychać bo gdyby rozrząd to wszystkie zawory by tłukły (o ile w ogóle byłoby to możliwe). Popychacz stanął....czemu....nie wiem, może olej, ale niby 10w40 czyli taki jak do silników z hydrauliką na zaworach....czy można jechać....nie wiem.....lepiej zapytaj jakiegoś sprawdzonego mechanika.

No i niech sie inni wypowiedzą.
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-09, 18:51   

kowal323, masz piwo jak będę w Twoich rejonach xD ujechałem z 10km stanąłem posłuchać i już cisza, wszystko jak wcześniej :>

dziękąwać wszystkim za pomoc.
:hejka:
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-12-09, 19:01   

Domaga się remontu kolego :diabełek:
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 9