Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Olej na świecy ( w cylindrze)
Autor Wiadomość
kubulex94 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 TDI 90km
Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 21
Skąd: okolice Kalisza
Wysłany: 2014-12-20, 17:06   Olej na świecy ( w cylindrze)

Witam. Mam taki problem z golfem III 1.6 iż zaczął pracować na 3 cylindrach po wykręcenie świec okazało sie że na 4 cylindrze ( licząc od strony rozrządu) do komory spalania dostaje sie olej który zalewa świece po jej przeczyszczeniu silnik zaczął pracować normalnie ( oczywiście kopcił cały czas a olej zbiera sie w kolektorze wydechowym) lecz nie na długo. Sprawdziłem kompresje i na wszystkich cylindrach wynosi ok 12 bar a na tym 4 cylindrze jest prawie 15 bar bo pewnie jest to spowodowane tym że jest przez ten olej sie uszczelnił. Zdjąłem głowice i sprawdziłem prowadnice z uszczelniaczami i nie są one najgorsze, głowica i uszczelka też wyglądały oki. Może wie ktoś skąd mógł sie brać olej w cylindrze. Prosze o pomoc
_________________
http://polskajazda.pl/Sam...en/Vento/143770
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-12-20, 17:19   

To, że trzyma kompresję nie znaczy, że pierścienie zgarniające są ok. Może pierscień zgarniający się zapiekł od np nagaru i już nie zgarnia oleju.
 
 
kubulex94 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 TDI 90km
Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 21
Skąd: okolice Kalisza
Wysłany: 2014-12-20, 17:40   

tylko że tego oleju jest sporo wiec nie wydaje mi się że aż tak by przepuszczał, a czy jak by sie zapiekł pierścień zgarniający to porysował by cylinder bo w golfie nie ma żadnych uszkodzeń na cylindrze
_________________
http://polskajazda.pl/Sam...en/Vento/143770
Ostatnio zmieniony przez wojtas83 2014-12-20, 19:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-12-20, 17:46   

nie pisz postu pod postem, uzyj opcji edytuj
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-12-20, 17:53   

Chodzi o to, że jak np zgarniający sie zapiecze od nagaru może on przylegać do tłoka, a nie do ściany cylindra i nie zgrania oleju.
 
 
kubulex94 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 TDI 90km
Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 21
Skąd: okolice Kalisza
Wysłany: 2014-12-20, 18:57   

a jakiś sposób na sprawdzenie tego pierścienia bez wymontowania tłoka????
_________________
http://polskajazda.pl/Sam...en/Vento/143770
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-12-20, 19:19   

Niestety nie ma na to innego sposobu jak wyjęcie tłoka i dokładne obejrzenie. Jeśli pierścień okaże się ok, to daj głowice do szlifierza żeby sprawdził ją na szczelność, bo możliwe że pękła między kanałem olejowym a ssącym na ten cylinder i olej do komory spalania wtłaczany jest pod ciśnieniem, stąd duża jego ilość.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 9