Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z układem chłodzenia silnika
Autor Wiadomość
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-04, 18:06   

nie bede zakladal nowego tematu wiec napisze tutaj.
Pacjent - Vento TDI 90KM AHU
Objawy:
zaczelo sie od tego ze w goretsze dni po lekkim przycisnieciu auta tak do 4 tys bylo widac ze wywala lekko plyn ze zbiorniczka. Postanowilem go wymienic, pleblem ustapil, lecz wczoraj po wiekszym przepalowaniu w zbiorniczku byl full plynu, widac bylo ze sie z lekka pieni, po ostygnieciu stan plynu sie zgadzal, ale weze byly twarde jak stal. Wyglada na uszczelke pod glowica, bo potym sie zapowietrzyl. Ale, kolor plynu- jest ladniutki rozowiutki tak jak nowy, nie widac sladow po oleju itd. Temperatura ok, nie gotuje sie, nie nagrzewa sie szybciej niz powinien itp. Oleju tez nie przybywa, plynu tez nie i gdyby nie wycieki ze zbiorniczka to tez mysle ze by nie ubywalo. W dodatku dzisiaj po 10-godzinnym postoju w ukladzie dalej utrzymywalo sie cisnienie. Co o tym myslicie Panowie...?
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-05-04, 20:27   

płynu zawsze "przybywa" jak samochód ma ciepełko ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-05-04, 21:44   

Kruchy69, a jak jedziesz delikatnie też wywala płyn? Bo tak było u mnie. Ale wygląda na uszczelkę.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-05-04, 22:15   

Lub też pęknięcie w głowicy, ale to musiałoby być minimalne pęknięcie jak tak delikatnie.

majkel00230, ale węże nie robią sie cholernie twarde, poza tym przybywa tylko troszkę przynajmniej u mnie i to nie tylko w vencie.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-05-04, 22:20   

a bierzecie czasami możliwość pęknięcia bloku ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-05-04, 22:27   

Blok w starych vw raczej nie pęka, szybciej od pęknięcia bloku obstawił bym pęknięcie tuleji cylindra
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-05-04, 22:31   

pytam bo kuzyn miał tak w C5 3.0.
A mam ten sam problem nadal w jettcie co kruchy, tylko tu się jeszcze olej pokazał
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-04, 22:59   

jak jade delikatnie to tez sie robia twarde weze ale plynu nie wywala. Fakt faktem ze venciak juz ma prawie 400 tys wiec juz profilaktycznie by wypadalo wymienic uszczelke, poza tym uszczelniacze tez juz musze wymienic, bo z rana puszcza chmurke. Nie ma co, jutro trzeba sciagac copke i przestac rozmyslac. Odrazu sie porting zrobi. :p
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-05-04, 23:02   

Jak już będzie zwalona czapa to zajrzyj też do prowadnic, bo potem szkoda dwa razy to samo rozbierać ;)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-07, 11:29   

prowadnice smietnik.:p ale uszczelka nie byla winna. Zadnych niedociagniec niezauwazylem. Winna byla pompa wody i termostat. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 9