A Anti Lag działa na zasadzie przepuszczania mieszanki paliwowo-powietrznej do kolektora wydechowego jeszcze przed turbiną, gdzie występuję jej wybuch. Tym samym właśnie przez te spalanie mieszanki w tym miejscu, turbo jest cały czas napędzane i niema spadku doładowania.
A jeśli chodzi o zdjęcia to wrzucę wszystkie gdzieś na jakiś serwer i dam link.
Wiązka położona i odrazu przerobiona pod sterownik me7.5. Wyjazd prawdopodobnie w sobotę.
Problem z misą częściowo rozwiązany, jutro napiszę co i jak dokładnie.
Zakupiłem olej 10w60 Valvoline'a, filtr oleju K&N'a i zapinki do maski których użyję do zderzaka.
Kolego, jak tam postępy przy oprawcy ? Jakaś taka cisza w temacie sie zrobiła. ;p
Pozdro od: SzymiE30, NiemiecMK2, KrzysiuRBR (btw. Jette mk2 kupił), no i ja.
PS. Nudzimy sie w robocie. ;p
Ostatnio zmieniony przez Leszczu 2015-04-27, 09:42, w całości zmieniany 2 razy
Nie wystrojone, bez przepływki i szerokiej lambdy, buda nie pospawana, zawiecha z tyłu nie zmieniona. Ogólnie słabo jak narazie. Trochę się przeliczyłem z robieniem wszystkiego naraz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum