Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 07:16
LPG
Autor Wiadomość
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-22, 16:04   

Jeśli to ty założyłeś ten temat to poprostu przy każdej wypowiedzi masz przycisak POMÓGŁ.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-06-24, 00:47   

Dokładnie tak jak pisze Spyro przy każdej wypowiedzi masz przycisk POMÓGŁ więc możesz "rozdać" tyle punkcików ile wypowiedzi w Twoim temacie.
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-06-26, 17:41   

ja jezdze na 3 elektrodowych. napewno moge powiedziec, ze nie ma co kombinowac z jakimis swiecami specjalnymi, preferowanymi do gazu. zwykle dobre swiece i spokoj.
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-26, 19:40   

Najważniejsze żeby były nowe i dobre (znam pacjentów co kupują używane świece i nigdy nie moge ich zrozumieć...)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Gunship 
Niedzielny kierowca
Vento 1.6 CL 1993



Silnik: ABU
Wiek: 42
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 61
Skąd: Grotniki k/Łodzi
Wysłany: 2006-06-29, 14:09   

Ja też się zgazyfikowałem tydzień temu. Podobnie jak Spyro - zbiornik 34 l w kole.
Instalacja wygląda następująco:
Zbiornik STAKO 34L (toroidalny)
Reduktor TOMASETTO
Elektrozawór/filtr TOMASETTO
Wielozawór TOMASETTO
Obudowa w. TOMASETTO
Zawór tankowania TOMASETTO
Sterownik Lambda KME BINGO

Za całość zapłaciłem 1500 zł. Dodatkowo 2 pierwsze regulacje mam za darmo. Gwarancja na instalację 2 lata (zbiornik 11 lat). Jak do narazie sprawuje się całkiem ok. Jestem jeszcze przed regulacją i trochę więcej zżera ale na pełnym zbiorniku przejeżdzam w trybie szybkie miasto ponad 300 km (bez regulacji) także mam nadzieję że wynik ten ulegnie poprawie.
Fakt, faktem - ile kasy zostaje w portfelu ;)
Co do świec to NGK 3' BUR6ET i jest "luksus" :)
_________________
Stowarzyszenie Eksploracyjno-Historyczne "Grupa Łódź"
www.lodz-eksploracja.org
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-29, 19:42   

Gunship napisał/a:
Co do świec to NGK 3' BUR6ET i jest "luksus"

czyli klasyczne trójelektrodówki, jak nie chcesz wydac za dużo to wtedy jednoelektrodowe. Jeżdżę już na nich jakiś czas i jak narfazie tfutfu odpukać nic się nie dzieje. Co do spalania u Gunshipa to naprawde nieźle! Ja po mieście w lato zrobię max 280 km na całym zbiorniku...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
sławek 
Niedzielny kierowca


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 88
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2006-06-29, 21:15   

u mnie po samym miescie moge przejechac jakies 230 km a na trasie 280 km, takze srednia mi wychodzi około 12,5/100 troche duzo mi sie wydaje
 
 
marecki2R 
Ventomaniak
Jetta 2.0 16v



Silnik: ABA
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 505
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-06-29, 21:24   

Czytałem artykół o tych właśnie naszych świecach z tematu i jedno jest pewne ze przy starej generacji silnikach ilosć elektrod nie odgrywa praktycznie żadnej różnicy .
_________________

 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-30, 00:20   

No i pewnie dlatego proponowali mi wszyscy jednoelektrodowe (tańsze)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-06-30, 01:18   

sławek napisał/a:
12,5/100 troche duzo mi sie wydaje

dokladnie- u mnei jakies 10... i to nawet jak mu wygarniam nieziemsko-to powyzej 11.5 nie wyjdzie...
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-30, 09:10   

Mój ventylek też tyle wciąga po mieście i to w lato. W zimę to i czasem koło 200 na baku robię. Ale tylko po mieście, zero na trasie.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
lukspeed 
Niedzielny kierowca
Vento1.8 55KW


Wiek: 44
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 45
Skąd: RZESZÓW
Wysłany: 2006-07-06, 16:05   

Witam
Jestem juz po testach pierwszych ale jeszcze przed regulacja puki co niejest źle a pozatym to oczki mi wyszły jak na trasie spalił mi tak mało zaraz podam co i jak:-)
a więc:
cykl miasto koło 300km na 37gazu
na samej trasie 480km :shock: :shock: (jazda z prędkościami od 80-120)/37 gazu
w cyklu mieszanym czyli miasto-trasa ok.390km /37gazu
Tankuje gaz na Shelu bo od znajomych sie dowiedziałem że lepeij zatankować 3-4gr drożej a dalej i bez strzelalnia z rury:-)jechac:-)Teraz czeka mnie jeszcze regulacja i zobaczymy co dalej bedzie:-)jak narazie jestem zadowolony.
_________________

Ostatnio zmieniony przez lukspeed 2006-07-06, 16:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-07-06, 16:10   

wiesz co może nie jedź na tą regulacje bo jeszcze Ci popsują i spalania wzrośnie :mrgreen:

a tak na serio to 480 na 37 to ładny wynik :)
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-07-06, 16:36   

dokladnie-ja na regulacji nie bylem :) tak jak zreszta kuzyn-razem zakladany mielismy. stwierdzilismy, ze jak sie dobrze sprawuje, to po co grzebac :D
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-06, 18:25   

Tu nie masz racji. Raz na jakiś czas powinno się pojechsac na regulację. To, że auto mało pali to nic nie zxnaczy. Może się okazać, że podaje do silnika za bogatą albo za ugbogąś mieszankęi można rozwalić silnik, poza tym filtr gazu też trzeba wymieniać...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-07-06, 18:49   

filtr gazu wymieniam sam. a i na regulacji nikt mi spalin nie zbada...-wiec skoro auto chodzi dobrze, pali w normi...- ja nie widze problemu
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-06, 18:52   

jakto na regulacji nikt Ci spalin nie zbada? To gdzie Ty jeździsz na te regulacje? Ja mam zwykłą instalcję mieszalnikową i pierwsze co to podłaczają pod analizator spalin. A kumpel ma instalację z komputerem i od razu oprózz spalin podłączają instalację pod laptopa...

[ Dodano: 2006-07-06, 18:54 ]
Za regulację + wymiane filtra płacę 50 zł, więc nie są to aż takie pieniądze żeby nie można było raz na rok tego zrobić...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-07-06, 21:59   

tam gdzie zakladalem gaz regulacja wyglada tak(bo akurat ejden gosciu, co dwa miesiace wczesniej zakladal przyjechal):
-jak sie zbiera?
-nie narzekam.
-ile pali?
-ok 10.
-to wporzadku.
a pod komputer podlaczaja jak juz naprawde sobie nie radza z wyregulowaniem silnika.Pozatym-nie wierze, ze moze byc podawana zla mieszanka i nie odczujesz tego na jezdzie albo nie przyuwazysz na pracy silnika..-wtedy owszem-nie pozostaje nic jak tzw fachowiec... ale skoro filterkow mam od cholery(kuzyn w filtronie jest magazynierem) to nie widze problemu :)

[ Dodano: 2006-07-06, 22:00 ]
spyro napisał/a:
To gdzie Ty jeździsz na te regulacje?

no wlasnie jeszcze nie bylem :D .
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-24, 09:45   

No więc wracając do tematu świec to właśnie zupełnie przypadkiem znalazłem opakowanie od moiuch świec, tych NGK jednoelektrodowych, są bardzo tanie i aprawde dobre.
Na opakowaniu jest napisane:
NGK No 4 BP 6E
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2006-07-24, 11:07   

ngk sa bardzo dobre
ale tylko made in japan inne to sa podruby
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
Rufio 
Autostopowicz
vw vento 1,8 (90)


Wiek: 45
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 13
Skąd: Szlichtyngowa
Wysłany: 2006-07-24, 22:08   

Witam
ja mam założoną instalację Elpigaz i nie narzekam
Miałem taką w Golfie II przejechałem na niej 60000 km i nic sie nie działo
Świece miałem załozone 3 elektrodowe Boscha i tez na nich zrobiłem 60000 km działają dalej myślę że ważne jest gdzie zakładają instalację i jakich części do tego uzywają lepiej zapłacić trochę więcej i mieć spokój
Mieszankę trzeba regulować bo jak będzie za uboga to powypala zawory
_________________

 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-24, 22:27   

A ja miałem niezły wałek u siebie w aucie. Od paru dni silnik zaczłą mi przerywać przy dodawaniu gazu. Zacząłem sprawdzać na bezynie - problemu nie było. Trochę zacząłem się denerwować, bo co spec to proponował wymieniać parownik, a to przewody od gazu a inni proponowali tylko wymianę filtra gazu. W końcu jedyny uczciwy i w to małej stacyjce zakłądania gazu powiedział złoter słowa: Coś z elektryki: kopułka, palec, świece lub kable. Więc nie myśląc zbyt długo wszystko to rozebrałem, przeczyściłem i autko znowu śmiga jak tralala.
I jak tu ufać mechaniorom, wymieniłbym pół instalacji gazowej, a wystarczyła godzinka pracy... Rzeczywiście w kopułce te metalowe elementy były pokryte milimetrowej grubości białym nalotem. Pewnie to było przyczyną. Przy okazji wyczyściłem też świece...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-07-25, 01:36   

a na benzynie szedl normalnie, bo do zaplonu mniejsza iskra potrzebna jest... ja sie z moja kopulka nameczylem etz neizle i z palcem-wyienilem w koncu na nowe-problem nie zniknal :| jak sie okazalo to byl dziurawy przewod podcisnienia od derwa :| -no ale mam przynajmniej zapasowa stara kopulke i palec :D
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-25, 03:42   

Na szczęście kopułka i palec są taniutkie, ale po co na zapas wymieniać... Teraz czeka mnie zawiecha, więc odkłądam kasiorkę...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
AndrzejJ 
Niedzielny kierowca
vento 1,8



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 87
Skąd: Zamojskie
Wysłany: 2007-09-05, 08:41   

Wczoraj zamontowali mi LPG z komp. LAVATO. Kazali trochę pojeździć i przyjechać na regulację. Ale podczas jazdy na LPG zauważyłem, że moja Ventka po zagazowaniu stała się mniej dynamiczna, wolniej przyśpiesza i silnik głośniej chodzi niż na benzynie. Generalnie chodzi tak jak kiedyś wlałem złej jakości paliwa. Wczoraj przejechałem na gazie tylko 50 km, jak wracałem z zakładu. Mam pytanko czy przy regulacji lepiej ustawią instalację, tzn. żeby był bardziej dynamiczny (oczywiście z rozsądnym spalaniem). Czy ktoś kto zakładał LPG zauważył znaczniejszy spadek mocy auta? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Dodam, że silnik na gazie i na benzynie pracuje równo.
_________________
vento'96 CL, 55 kW (75KM)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-05, 09:47   

Przy komputerowym sterowaniu nie ma różnicy między benzyną a gazem w przyspieszaniu czy pracy silnika. Do tej pory jeździłem na tzw. śrubie i wtedy była spora różnica w przyspieszeniu na LPG od benzyny, Od niedawna mam założone komputerowe sterowanie oraz nową sondę lambda i nie ma żadnej różnicy w stosunku do benzyny.
Silnik nie ma prawa chodzić głośniej na żadnej z instalacji gazowych. To oznacza, że coś jest nie tak...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-09-05, 18:46   

normalne, ze glosniej chodzi, bardziej sie grzeje... a spadek mocy zalerzy od dawki LPG. Andrzej moze nie odczuwac, bo jak pisal gdzies tam, to ma dosc spore LPG. ja mam LPG okolo 10 litrow na 100 i lekki spadek jest-ale prawie nie odczuwalny. ogolnie jak Ci mocno go skreca(zeby niby mniej palil) a jak sie bedzie meczyl, to spalanie i tak Ci takie samo wyjdzie-czasem lepiej berdziej rozkrecic a miec troche pod pedalem i zeby silnik lekko pracowal

[ Dodano: 2007-09-05, 18:48 ]
spyro napisał/a:
Silnik nie ma prawa chodzić głośniej na żadnej z instalacji gazowych. To oznacza, że coś jest nie tak...

a dlaczego nie ma prawa? przeciez to calkiem inne paliwo, inaczej sie spala, inne oktany... ?
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-09-05, 18:52   

spyro, napisze krótko: zawsze silnik na LPG chodzi głośniej.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
pampam 
Niedzielny kierowca
1.8 ABS 94r. GL


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 49
Skąd: pampam
Wysłany: 2007-09-05, 20:47   

spyro powiedz mi tez chce zajrzec do kopulki ale czy ja mam palec przy wtryskach chyba jest cos innego??cos z elektronika??i czy nie przestawie zaplonu-od dawna nosze sie z zamiarem przeczyszczenia tego wszystkiego???
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-09-05, 20:56   

niczego nie przestawisz. nie rozumiem o co chodzi z wtryskami? i z jaka elektronika-wez napisz najlepiej jaki masz silnik
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-05, 21:38   

theority napisał/a:
zawsze silnik na LPG chodzi głośniej.

hmmm, może i tak, ja w tej chwili odkąd mam sterowanie kompem to silniczek chodzi identyko ne benzynie jak i LPG, tzn głośność, obroty itp itd...
A spalanie... Temat rzeka, choć tęskni mi sie już za moim smokiem, bo od 2 tygodni codziennie na pieszo do roboty - masakra.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
pampam 
Niedzielny kierowca
1.8 ABS 94r. GL


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 49
Skąd: pampam
Wysłany: 2007-09-06, 08:23   

Cytat:
niczego nie przestawisz. nie rozumiem o co chodzi z wtryskami? i z jaka elektronika-wez napisz najlepiej jaki masz silnik

chodzi mi tylko o to czy nic niepoprzestawiam.....a z ta elektronika--w samochodach z wtryskiem zamiast palca jest chyba inne urzadzenie ktore podaje impuls na swiece???
1.8 ABS 94r
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-06, 11:33   

Normalnie masz palec i kopułkę. Jako, że to tanie jak barszcz warto wymienić co jakiś czas na nowe.
Masz dwa systemy kopułki i palca: BOSCH i Ducelier (czy jakoś tak, nie wiem jak to się pisze po francusku).
Ja np mam ten francuski system.

Przy zasilaniu LPG powinno się bardzo dbać o elektrykę, czyli kopułka, palec, świece i kable. TO musi być w nienagannym stanie bo od razu są problemy z LPG.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-09-06, 15:15   

Nie wiem dlaczego niektorzy twierdza ze silnik na LPG pracuje glosniej.Wg mnie bzdura.Moze pracowac lepiej gdyz liczba oktanowa gazu moze zawierac sie w przedziale od 70-do nawet 100 oktan wiec moze sie zdarzyc ze auto bedzie mocniejsze na gazie ale to juz jest zalezne od sprawnosci technicznej silnika.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
Ostatnio zmieniony przez CichyEska 2007-09-06, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-09-06, 20:05   

CichyEska napisał/a:
Moze pracowac lepiej gdyz liczba oktanowa gazu moze zawierac sie w przedziale od 70-do nawet oktan

ale spala sie bardziej stukowo.
CichyEska napisał/a:
moze sie zdarzyc ze auto bedzie mocniejsze na gazie ale to juz jest zalezne od sprawnosci technicznej silnika.

taaa? polonez (rok niewazny) jak go rozkrecilismy (palil kolo 20) to na gazie szedl o wiele lepiej niz na benzynie :D . pokaz mi auto, ktore bedzie palilo dokladnie tyle samo gazu co paliwa i bedzie mialo na LPG lepszego kopa? (nie mowie o sekwencji, instalacja do 3 generacji )
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 9