Witam
Jak w temacie mam pytanko a raczej dwa. wiec tak:
1. Moze wie ktos z was po co jest ten gumowy pierscien na polosi prawej (tej dluzszej) i jakie jest jego zadanie?? Jest on mocowany takjakby w 4 punktach i u mnie 2 z tych 4 sie zerwaly. Czym to moze grozuc i co by sie stalo jakbym to ustrojstwo wywalil??
2. Wlasnie wymienialem poduchy silnika i w sklepach mowili i sprzedali mi poduche ta tylna olejowa a u mnie siedziala zwykla dokladnie taka sama jak przednia. Chcialem ja wymienic ale sklep zamkniety to obadalem obie poduchy pod wzgledem podobienstw i roznic i jedyne co mi wyszlo to ze olejowa jest wyzsza o okolo 5mm wiec wsadzilem ta olejowa. Wszystko niby jest ok tylko jakos teraz silnik jest pochylony tzn tak jakby skrzynia nizwj siedziala a silnik od strony paskow byl wyzej. i nie wiem czy tak ma byc czy to wina tej poduchy..
AAA zapomnialbym. Moja Ventka to 1.9 TDI z 94 roku.
Silnik: 2e Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 924 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-12-09, 11:39
Jeżeli ci chodzi o te gumy na przegubach
To muszą być i to całe nie mogą być dziurawe i popękane
One są po to żeby chronić przegub przed woda i brudem
Jak tą gumę wywalisz to smar się wypłucze i przegub ci się zatrze
Co do poduch to powinny być olejowe i silnik powinien stać prosto
Tak mi się wydaje że musisz wszystkie poduchy wymienić na jeden rodzaj i będzie w porządku
Jeżeli ci chodzi o te gumy na przegubach
To muszą być i to całe nie mogą być dziurawe i popękane
One są po to żeby chronić przegub przed woda i brudem
Jak tą gumę wywalisz to smar się wypłucze i przegub ci się zatrze
Co do poduch to powinny być olejowe i silnik powinien stać prosto
Tak mi się wydaje że musisz wszystkie poduchy wymienić na jeden rodzaj i będzie w porządku
Ehh no niestety nie zrozumiales mnie
Oslony przegobow to wiem ze musza byc cale i sa. Mi chodzi o takie gomowe kolko na tej dluzszej polosi czyli na tym walku. Znajduje sie ono miedzy przegobami mniejwiecej w 1/3 odleglosci od skrzyni i 2/3 od kola patrzac.
Co do poduch to u mnie orginalnie nie bylo zadnej olejowej. Przednia i tylna simnika byly identyczne gumowe. A w katalogach jest ze przednia jest taka jak mialem a tylna olejowa czyli inna jak mialem i ta olejowa jest okolo 5mm wyzsza a mocowania i reszta jest ta sama. Poduchy wymienilem oczywiscie wszystkie na nowe!!.
Czy ktorys z wlascicieli TDI moglby zobaczyc jak u mniego silnik stoi?? Najlepiej kucnac i porownac gorna linie pokrywy zaworow albo tej plastikowej oslony z krawedzia belki przedniej.
Silnik: 1.8 ABS +LPG Pomógł: 18 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 620 Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2007-12-09, 19:07
To jest tzw '' masa wyrównoważająca " i jest tylko montowana nba praw32ej półosi napędowej. Służy to wyrównoważenia półosi, zeby nie powstawały zbyt duże drgania podczas jej obracania się. Jej zaocowanie też jest ściśle określone na prawej półosi i wynosi 541mm plus minus 1mm i mierzy się ją od strony koła prawego po zdemontow aniu tarczy hamulcowej i półosi(tam gdzie kończy się miejsce obsadzania łożysk)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum