Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-19, 19:48
problem z zapłonem i obrotami .
Autor Wiadomość
bladekamil 
Kierowca eLki


Wiek: 37
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 40
Skąd: KOŃSKIE
  Wysłany: 2008-04-14, 10:18   problem z zapłonem i obrotami .

witam wszystkich . mam vento 93 r i mam problem z zapalaniem silnika . gdy silnik jest zimny pali odrazu ale po jakichś 10 min gaśnie samoczynnie i nie można go powturnie zapalić trzeba odczekać kolejne 10 min i wtedy znów pali bez problemu .dodam że jest to silnik 1,6 B .A ostatnio zaczoł wariować na niskich obrotach skaczą mu nawet do 1300 a potem same spadają do 600 .i ciężko zapala trzeba mu gazu troche dać żeby dobże załapał . :( :(



prosze o pomoc bo u mnie w mieście żaden mechanik nic nie może o tym powiedzieć i nawet nie chcą się za naprawę brać. PROSZE!!!!!!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-04-14, 10:41   

Był już taki przypadek na forum i chyba nic nie wymyśliliśmy....

bladekamil napisał/a:
.A ostatnio zaczoł wariować na niskich obrotach skaczą mu nawet do 1300 a potem same spadają do 600

To objawy padania silnika krokowego (tak myślę) :hmmm:


Nic tu Ci nie poradzę, ja zacząłbym od standardowych rzeczy, filtr paliwa, przewody, filtr powietrza, zapłon...


To tak z dnia na dzień się zrobiło??
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2008-04-14, 13:52   

sprawdz czujnik temp. bo zapala ci ladnie zimny bo ma wlaczone sanie a jak sie rozgrzewa to komp wariuje od blednych danych ja bym od tego zaczol
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-04-14, 13:55   

A co tam wskaźnik temperatury pokazuje?? Normalnie??
 
 
ara 
Kierowca eLki


Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 37
Skąd: kielce
Wysłany: 2008-04-14, 14:09   

Pewnie tak jak u mnie ma uwalony czujnik temp... Chociaż u mnie były inne objawy ale różnie może być...
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2008-04-14, 14:14   

u mnie np pokazywal jak nalezy ale jak sie silnik rozgrzal to na skrzyzowaniu gasl a jak zapalal to szarpal przy ruszaniu albo byl taki objaw jak by sie ktos stacyjka bawil zapala i gasnie
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
bladekamil 
Kierowca eLki


Wiek: 37
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 40
Skąd: KOŃSKIE
Wysłany: 2008-04-14, 17:58   

tak przy normalnej jeździe to ma temp w granicy 70-80*C .gaśnie bez różnicy czy ma temp 10 czy 120*C . a filterki mam nowe tzn wymieniałem jakieś trzy miesiące temu bo mechanik tak mówił no ale jeszcze mówił o module zapłonowym który też wymieniłem kopółce zapłonu przewodach do świec i bezpiecznikach które to rzeczy również zakupilem no nie wspomne o wszystkich substancjach płynnych ( olej płyn chłodniczy). ale na starych filtrach i miał to samo te same obiawy
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-04-14, 18:06   

bladekamil napisał/a:
tak przy normalnej jeździe to ma temp w granicy 70-80

Trochę za zimny ten silnik BANDERAS_RR, może mieć rację z tym czujnikiem....
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2008-04-14, 20:10   

mozesz sprobowac bo jak wracalem z Norwegi to w okolicy Berlina zaczol mi swirowac ale na autostradzie szlo jechac a jak minolem granice to masakra i przez ten czujnik rozwalilem sobie silniczek krokowy bo najpierw za niego sie wziolem i drogo mnie to kosztowalo a ten czujnik to mniejsze pieniadze i on mial wine
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-04-23, 21:27   

bladekamil, zainteresuj się czujnikiem Halla, a po pierwsze sprawdź prostą rzecz: czy jak nie chce zapalić to ma iskrę czy nie.
_________________

 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-04-27, 17:03   

Miałem ten sam problem, kombinowałem, wymieniałem co tylko przyszło mi i fantastycznym mechanikom do głowy, wydałem w sumie 500 zł a okazało się że to czujnik temp. cieczy za 25 zł :oklaski:
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
bladekamil 
Kierowca eLki


Wiek: 37
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 40
Skąd: KOŃSKIE
Wysłany: 2008-05-04, 16:39   

A wiec tak byłem z moim Ventkiem u mechanika (elektryka ) i sprawdzał całą instalacje elektryczną i stwierdził że czujnik temperatury jest dobry znaczy działa porawnie , czujnik hallotronowy jak narazie działał u niego poprawnie ,a jedyny problem to że ponoć komputer sterujący nie daje napiecia na ssanie (tzn nie zawsze ale często )a jak przełącza ze ssania na normalną pracę to go wtedy odcina i gaśnie . jak narazie nie wymieniłem komputera bo nie mogę znaleźć takiego .poradźcie coś koledzy bo już sam nie wiem co robić . :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 10