Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 14:52
problem z utratą mocy
Autor Wiadomość
Mario_G1 
Autostopowicz


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-12-06, 20:46   problem z utratą mocy

Witam!posiadam vento 2.0 GT 92r i mam problem z utratą mocy.jak silnik jest zimny wszystko ok,jak sie podgrzeje traci moc.muli go w dolnym zakresie obrotów.czym to moze być zpowodowane??
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2007-12-06, 22:07   

Sprawdź katalizator i drożność tłumików na początek...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Mario_G1 
Autostopowicz


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-12-07, 12:11   

ok.sprawdze.kolega powiedział mi że moze to być wina świec ale nie wyglądają na uszkodzone...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-12-09, 21:56   

ustawienie zapłonu sprawx, nie spala Ci przypadkiem więcej paliwa?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
  Wysłany: 2008-07-28, 19:38   

Witam
Ja mam ten sam problem też mam GT,ale 93 i na dodatek spala mi więcej,dużo więcej.Znajomy podpowiedział żebym na początek wyczyścił filtr powietrza tak zrobiłem ale niewiele pomogło.W poniedziałek jadę na komputer to będzie wszystko wiadomo.
A tak z innej beczki to jak się sprawdza katalizator?Czy obejdzie się bez wizyty u mechaniora??
pozdrawiam
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-07-28, 19:43   

REX28 napisał/a:
jak się sprawdza katalizator?Czy obejdzie się bez wizyty u mechaniora

Oczywiście. Zależy co chcesz sprawdzić. Jeśli jego zawartość, to znaczy, czy jest pełny, nic nie trzaska w nim, ni ejest luźni i tak dalej, to wystarczy, jak popukasz pięścią w niego. Jak nic nie będzie słychać, to znaczy, ze jest cały. A jeśli to, czy ma drożność i nie jest zabity, to wystarczy, że odkręcisz 3 śrubki z jednej stroni i dwie z druguej na obejmie i masz go już w rękach. Powinien mieć prześwit na wilot, to znaczy powinieneś zobaczyć małe światło na wylocie. Jeżeli nic nie ma,a jest cały czarny, to najpiej go za wczasu wymienić, gdyż później może być jeszcze gorzej, co doprowadzić może do zapchania układu poprzez zapchanie, zabicie katalizatora. Nie będa gdzie miały spaliny wydostawać się i rozsadzić Ci może uszczelkę pod głowicą np.
_________________
Zielony borowik...
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-29, 16:39   

helo.
A powiedzcie mi drodzy koledzy,czy warto nawet jeżeli okazałoby się że katalizator jest sprawny zamienić go na strumienice?bo to jest chyba możliwe ale pod warunkiem że sonda lambda jest przed katalizatorem.prawda to czy nie bo nie znam się na tym wcale.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-29, 17:02   

Strumienica ma sens jak masz cały układ wydechowy odpowiednio zmodyfikowany pod dany filtr i dolot...a tak to różnie może być...
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-29, 19:39   

Przepraszam, ale dałem ciała bo zadałem pytanie o stumienicy a znalazłem ten temat kilka ston dalej i teraz mniej więcej wiem o co chodzi.według mnie to tylko ściema z tą strumienicą.

To w takim razie czy można do mojej ventki gt kupić katalizator uniwersalny?i na jakiej zasadzie działa tłumik przelotowy bo muszę coś wymyślić a nie chcę żeby przy odpaleniu autka kojarzyli mnie z samolotem odrzutowym.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-29, 20:01   

mozliwe ze jak sie rozgrzeje i traci moc to moze byc cos z pierscieniami jedz zmierzyc mu cisnienie w cylindrach albo zle funkcjonuje sonda jak ciepła
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-29, 20:10   

REX28, chyba nie ma problemu z utratą mocy tylko tematy pomylił....tak mi się zdaje... ;)
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-29, 20:17   

ok.dzięki za wszystko."tygrys" tematów nie pomyliłem tylko chciałem rozwiązać problem nie skacząc po innych tematach. w poniedziałek jadę na kompa i będzie wszystko wiadomo.dzięki za wszystko koledzy.
tzrymajcie się.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-29, 20:21   

Mario_G1, ale on ma
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-29, 20:21   

A no to przepraszam.... :kwiatek: ....złe odniosłem wrażenie....


Opisz swoje objawy, spostrzeżenia itp... to może coś zaradzimy...
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-07-29, 20:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-29, 20:30   

powaznie nie punktowac nie bede juz napisalem swoje
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-29, 21:27   

Mario_G1, jeszcze mogą ci puszczać zawory i tez bedzie słaby ale mi to wyglada na ze traci cisnienie a jak pracuje na wolnych obrotach jak jest rozgrzany chodzi rowno czy nim trzesie
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-30, 16:39   

Jak jest zimny to jeszcze jest znośnie ale jak się rozgrzeje to wtedy widać a raczej czuć że jest słabszy bo wtedy załużmy na 5 muszę mieć jakieś 2800-3200 na obrotomierzu żeby dopiero było czuć jak się koniki z pod maski wyrywają.a wcześniej na 5 rwały już od 2300,2400.sam już zgłupiałem. :młotek:
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-30, 16:43   

to w końcu kto ma ta utrate mocy ty kolegoREX28, czy onMario_G1,
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-30, 17:30   

Ja mam a raczej moja ventka
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-30, 17:43   

to zrob tak jak pisałem sprawdz cisnienie ale na zimnym jest ok tak
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-07-30, 17:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-30, 19:13   

na początek proponuję podpięcie pod kompa....

REX28, a w jakim stanie jest silniczek ?? nie siorpie dużo oleju ??
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-30, 19:23   

ja bym proponowal najpierw zmierzyc cisnienie bedzie miał pewnosc ze jak jest dobre to zawodzi cos w sterowniu silnikiem ja bynajmniej mierzyłem mam książkowe cisnienie po 12
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-30, 19:36   

jeśli nie siorpie dużo oleju to nawet nie ma co mierzyć ciśnienia bo jedno drugie wyklucza...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-30, 19:38   

od oleju sa inne pierscienie to nie ma nic wspolnego ze siorbaniem
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-30, 19:42   

Tak wiem....ale często jedno z drugim idzie w parze...

Jak na moje oko to nie wina silnika tylko jakiś czujnik szwankuje lub coś nie tak z dolotem lub wydechem...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-30, 19:49   

ale ja bym zaczoł od tego
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-30, 20:56   

Co do oleju to sprawa ma się super bo od marca bo wtedy go wymieniłem nie dolałem ani razu bo cały czas mieści się w normie.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-30, 21:01   

REX28 napisał/a:
mieści się w normie.

No i super...pewnie to jakaś pierdoła :]
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-30, 21:05   

a ile przejechałes od tego marca
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-30, 21:05   

no tak tylko wkurza mnie to że bez kompa się nie obejdzie a tego nie chcą robić za darmo.ale chce się jeździć-trzeba płacić.pozdrawiam koledzy
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-30, 21:07   

od marca przejechałem około 5500km.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-30, 21:09   

jezeli komp nic nie wykaze to musisz jeszcze te cisnienie sprawdzic ale jak zimny to ciągnie ładnie czy tez tak samo i to jakiej temperatury ciagnie jak zimny bo moze za malo paliwa dostaje jak juz mu sie sanie wyłączy
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-30, 21:13   

jak jest zimny to ciągnie jak przeciąg,i do temperatury 70 stopni.a puźniej lipa.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-30, 21:15   

możlwie że słynny czujnik temp. szwankuje i na ciepłym silniku źle ustala proporcje paliwa...
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-07-30, 21:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-07-30, 21:16   

Najprawdopodobniej możesz mieć coś z wydechem nie tak - stan wskazywałby na zabicie kata, np. przez olej...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 14