Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
POMÓŻCIE BO SKOŃCZYŁY MI SIE POMYSŁY
Autor Wiadomość
aras575 
Kierowca eLki


Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 18
Skąd: BRODNICA
Wysłany: 2008-10-01, 07:25   POMÓŻCIE BO SKOŃCZYŁY MI SIE POMYSŁY

kiedy zimny chodzi wrecz idealnie natomiast gdy łapie minimalną temp zaczyna dosłownie szczekać nie wkreca sie na obroty i gasnie tak jakby nie palił na wszystkie gary.....

stało sie to w dziwny sposób po prostu jechałem i dojechełem na miejsce i było wszystko ok. zgasiłem silnik po 2 min zapaliłem i juz szczekał.....

cewka sprawdzona przewody zapłonowe tez i świce/ uszczelka pod gażnukiem nowa gażnik uczelniony(silnik AAM monowtrysk)

uszczelka po kolektorem ssącym nowa.

ciśnienie na cylindrach sprawdzone i jest prawie książkowe rozrząd sprawdzony

nie ma przedmuchów w płyn chlodzący ani tez nie ma płynu w oleju

nie ma odcięcia zapłonu jest tylko centralny zamek na pilota i w dodatku nowy

układ wydechowy bez katalizatora ale to bez znaczenia bo juz rok tak chodzi wiec raczej sonda nic tu nie ma do rzeczy (sonda jest w tej wersji w kolektorze wydechowym)


masakra nie wiem normalnie za co sie chwycic!!!!!

jak ostygnie to chodzi i jest ok a gdy tylko sie dogrzewa to znowy powtórka z rozrywki
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-01, 08:24   

A czujnik temperatury...sondę sprawdzałes ??
aras575 napisał/a:
gażnik

Zdaje się że nie gaźnik tylko monowtrysk...czyli jednopunktowy

Spróbuj, gdy się silnik nagrzewa odłączyć wtyczkę od czujnika temp...powinno się w tedy włączyć ssanie...zobacz co w tedy będzie się działo.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-10-01, 08:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aras575 
Kierowca eLki


Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 18
Skąd: BRODNICA
Wysłany: 2008-10-01, 09:37   

to że włączy sie ssanie to zmieni tylko to ze nie bedzie niskich obrotów........sprawdziłem czujnik to nie to
 
 
chudy 
Kierowca eLki
granatowy wolf



Silnik: 1V
Wiek: 38
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 30
Skąd: EL
Wysłany: 2008-10-01, 12:39   

Proponuje restart komputera cztli odlaczyć klemę + na noc przyjść rano dpalić nie gazować ma tak sobie chodzić na wolnych obrotach aż wentylator się załonczy i napisać jakie są efekty
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2008-10-01, 15:25   

Ustawienie zapłonu i pasek rozrządu (ustawienie). Sprawdź. :faja:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
Ostatnio zmieniony przez cinek82 2008-10-01, 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aras575 
Kierowca eLki


Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 18
Skąd: BRODNICA
Wysłany: 2008-10-02, 08:46   

zapłon sprwdziłem lampą stroboskopową pasek tez ok napiety i w swoim miejscu


zobaczymy postawilem do elektryka moze ogarnie temat
 
 
misiek 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 ABS +LPG
Pomógł: 18 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 620
Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2008-10-02, 10:50   

miałem podobny przypadek u szwagra w ventylu, tam za taką sytuację odpowiadał wspomniany już tuj czujnik temperatury płynu chłodzącego.Po prostu był zepsuty i nie pokazywał właściwej temperatury i kom puter odczytywał wciąż że silnik jest zimny i ciągle otwierał "ssanie" no i był problem z właściwą pracą silnika.Po wyumianie czujnika na nowy wszystko jak ręką odjął. Wspomnę też że sprawdzany był na kopmpie i nije wykazywało żadnych błędów.A może u Ciebie jest podobnie? A może tro wina silnika krokowego?Ale on to by raczej rzucał obrotami...
 
 
aras575 
Kierowca eLki


Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 18
Skąd: BRODNICA
Wysłany: 2008-10-04, 16:10   

własnie wrócilem z serwisu vw. auto zostało poddane badaniom diagnostycznym na komputerze serwisowym i ......... nic niby wszystko jest ok......a fura dalej odmawia posłuszeństwa



diagności załamali rece...proponuja mi zeby wymieniac kolejno podzespoły i doszukiwac sie.......chyba dziury w całym
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-04, 16:12   

Widzę ostatnio wszystkie furki na vagu wychodza super a mimo to mają nadal problemy :nerwus:
 
 
chudy 
Kierowca eLki
granatowy wolf



Silnik: 1V
Wiek: 38
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 30
Skąd: EL
Wysłany: 2008-10-04, 16:18   

Zrób ten restar :nauka:
_________________
http://img194.imageshack....9kopiakopia.jpg
www.vaglodz.pl
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-04, 16:20   

chudy napisał/a:
Zrób ten restar

Sebastianowi to pomaga...co prawda trochę w innej sytuacji...
No ale spróbuj...na pewno nie zaszkodzi...
 
 
aras575 
Kierowca eLki


Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 18
Skąd: BRODNICA
Wysłany: 2008-10-08, 16:45   

no i powiem wam panowie ze diabli wiedzą co tez drzemie w mojej furze


wszystko zostało juz sprawdzone nie ma sie do czego doczepic
a auto nie chodzi

nawet komputer został sprawdzony i jest wciż to samo
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2008-10-08, 18:41   

mieliśmy kiedyś podobny przypadek z golfem tyle ze na wielopunkcie-wtrysk lał co doprowadziło do spuchnięcia tłoka -problem dotyczył 1 cylindra objawy to po nagrzaniu wyrazny stuk i strata mocy-jezeli u Ciebie siadlyby wszystkie cztery to mogłoby to tak wygladac-tylko nie pasuje mi to ze stalo się to nagle-piszesz ze sprawdiłeś swiece-jak to zrobiłeś? i jakie masz wsadzone?-a moze moduł cewki zapł pierniczy-podmieniałeś cewki one są razem z modulem czy moze też ktoś jakoś sprawdzał?
Ostatnio zmieniony przez egos 2008-10-08, 18:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
aras575 
Kierowca eLki


Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 18
Skąd: BRODNICA
Wysłany: 2008-10-09, 08:55   

cewke podmieniałem juz od trzech działających poprawnie aut a przewody kupiłem nowe i świece NGK
 
 
andrewb25 
Ventofan


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-10-09, 10:33   

może coś w aparacie zapłonowym? czujnik ?
_________________
VW VENTO 2.0 GT
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2008-10-09, 20:26   

powiedz jeszcze czy masz inst gaz jeśli tak to czy te objawy są identyczne na obydwu paliwach czy moze na ktorymś się nasilają
 
 
aras575 
Kierowca eLki


Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 18
Skąd: BRODNICA
Wysłany: 2008-10-10, 14:08   

andrewb25 napisał/a:
może coś w aparacie zapłonowym? czujnik ?



dzieki brachu strzał w dziesiatkę poszedłem za ciosem i okazało sie ze czujnik halla w aparacie sie powalił

wymianiłem aparat i jak reką odjął

masz u mnie zajebistego browara przy najblizszym spotkaniu
 
 
andrewb25 
Ventofan


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-10-13, 20:52   

hehe no to spoczko, :D
też to zmieniałem 2 tygodnie temu objawy bardzo podobne do Twoich
też nie wiedziałem co mu jest, ale oddałem do warsztatu i był jakiś taki kumaty meches co prawie od razu to rozgryzł :D
_________________
VW VENTO 2.0 GT
Ostatnio zmieniony przez andrewb25 2008-10-13, 20:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 12