jak na kompa od AFN ,turbo 130KM , program i wtryski 216 to trochę mało nie uważasz?Zrobiłeś grube mody a to nie chce się przełożyć na moc,jaka jest tego przyczyna?
slaw71, Wiem ze moc nie jest zaskakująca ale wszystko w trosce o sprzęgło bo na pierwszym pomiarze było 150 km i 340 nm ale baliśmy sie o nie niedługo będzie mocniejsze i korekta
Mozna by bylo jeszcze bardziej wygladzic moment i moc zwiekszyc. 300 niutow to chyba kres seryjengo sprzegla
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
jazda całkiem inna wcześniej miałem 1z na wtryskach afn było ok 124km i 260 nm
ale teraz jest dużo duo lepiej ciągnie równiej i do końca jednak vnt to vnt
da się normalnie jeździć i jak trzeba przycisną to jest czym wyprzedanie teraz to bajka
na 2 jest trakcja nawet niezła.
krzys-jeruzal, ale miales 1Z na samych wtryskach czy cos jeszcze modziles? Bo AFNowskie maja tylko wieksza szpryce, ale cisnienie otwarcia jest takie samo jak w 1z na 190mbar. I 124KM po samych wtryskach to cos duzo, za duzo
W kompie i tak musiales robic program na podstawkach z lutowaniem? Bo przez kabel sie nie da w 16 bitowcach. Ja akurat mam 16bitowca oryginalnie do 2,5bara, wiec tu raczej nic poza programem zmieniac nie trzeba.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2008-11-08, 19:45, w całości zmieniany 1 raz
był terz programik troche mocny bo turbo pompowało 1.125 bara
moje teraz pompuje 1.2 bara,a jak mi się zacinał N75 to i pompowało 1.4 kto ci robił setup ? ja na samych wtryskach i programie mam 130KM , a Ty dodatkowo wymiana kompa,turbo , kolektor i 8KM więcej- coś nie tak,zdejmij moment i nie będzie problemu ze sprzęgłem,a o ile sie nie mylę to i tak powinno dać radę.Może pompa niewydala,jak z dymieniem,jaka temp. intercoolera pokazuje w VAG. Takie mody i co? jak niema różnicy to po co przepłacać
to jest program na 3rytgodnie dopóki nie wymiennie sprzęgła i nie przerobie pompy na 11 program praktycznie bezdymny. yusy z łodzi grzebał w kompie
narazie siedzi seryjny ic
tak jak pisałem za pierwszym razem zahamował Sie na 148 km i mak mn340
wieksze ic czeka na czas by je włozyc
doładowanie u mnie jest na 1.3
2.5 bara jest to cisnienie bezwzgledne odejmi od tego 1bar cisnienia atmosferycznego
Tak wiem o tym. Tylko sa kompy do 2 bar, czyli po zwiekszeniu doladowania ponad 1bar na turbinie cos pewnie sie wychrzani A tak ma sie zapas jeszcze 0,5.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Witam ponownie !
Mój samochodzik dostał nowe:
Hamulce na przód 280mm od Ibizy Cupry . Na tyle zostały zmienione bębny na tarcze Wszystkie tarcze są nawiercane i nacinane na dobrym klocku Textar i płynie Ferodo DOT 5.1
Następnie wymienione jest sprzęgło na Sachsa zestaw G60 (dzielnie radzi sobie z 360nm)
Założona została pompa wtryskowa od silnika AFN
Jest tez FMIC od scharana
A To Efekt : http://www.fotosik.pl/pok...a862ed0744.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum