Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
VW VENTO by CINO
Autor Wiadomość
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-06, 23:37   VW VENTO by CINO

Vento?? Podobało mi sie od zawsze... Moi rodzice mają ventylka od 2001 roku :) . Moja mama chciała sprzedać furkę bo jest już nie potrzebny taki duży samochód. Ojciec ma swój mama swój, po prostu chce mniejszy. Ale ja powiedziałem NIE !! I tak został i ja się nim zajmuje od jakiś 6 miechów. W sumie to dopiero początek.

Model: Vento CL/GT

Typ silnika: ABS

Pojemność/moc: 1781/66 (90) (cm3)/kW (KM)

Wyposażenie:

* Centralny zamek
* Elektryczne lusterka
* Elektryczne szyby
* Immobilizer
* Klimatyzacja
* 2 x AIRBAG
* ABS
* Wspomaganie kierownicy
* Regulacja wysokości kierownicy, świateł, oświetlenia wnętrza
* Radio JVC



Co zrobiłem:

Ponieważ nie podobało mi się to że samochód nie równo pracuje i spadały obroty zacząłem wymieniać rzeczy które powinny być w lepszy stanie. Zacząłem od strony prądu. Wymieniłem kopułkę, palec, przewody, świece, cewkę, akumulator. Obroty nie spadały tak często jak wcześniej ale i tak mnie to nie zadowoliło. Kupiłem kable OBD II. Posprawdzałem okazało się że jest coś nie tak z czujnikiem w filtrze powietrza. Sprawdzałem dalej okazało się że silniczek krokowy też padł. Wymieniłem niestety na zamiennik. Co do czujnika powietrza okazało się całkiem przypadkowo że przewód który dochodzi do puszki filtra był urwany. Wymieniłem na nowy. I teraz już obroty są stabilne samochód odzyskał ducha po wymianie tych paru części. Pomimo to że ma przejechanie jakieś 250 tys km. Następnie zabrałem się za wydech (wymiana wianeczka, i dwóch tłumików) niestety wymieniłem na zwykły, jestem na siebie zły bo do tej pory użeram się z tym... Wymieniłem też amortyzatory na Monroe i sprężyny standardowe plus tuleje stalowo gumowe końcówki drążków... Aha bym zapomniał :P wrąbałem podświetlenie na chodniczki i zamówiłem aluminiowe. Mam jeszcze oświetlenie na bagażnik ale niestety mróz mnie przegonił :P i nie zdążyłem założyć. Zamówiłem również skrzynię i new głośniki... blaupunkta...

Co do zrobienia:

Jak to na te lata trochę zaczyna korodować. Na szczęście z tego co wiem nie ma jeszcze żadnych dziur :D . Chciałbym go dać do lakierowania. Ale najpierw muszę trochę w nim pozmieniać i trochę go dopicować :) . Zwyczajnie opadły zderzaki. Mama walnęła w lampę tyłem. Lekko pęknięta lampa i co najgorsze wydaje mi się że słupek trochę dostał bo klapa ciężko chodzi i przyciera o zderzak. Co do malowania chciałbym pomalować go na srebrny kolor przechodzący w oryginalny butelkowy kolor. Srebrny poczynając od przodu na przednich drzwiach mniej więcej w połowie przejście w oryginalny butelkowy (takie można powiedzieć marzenie). Na pewno na lato założę alu. Nie wszystkim się podobają BBS ale mi tak :P i to chyba najważniejsze :faja: . Tak myślę co jeszcze... Jak zrobi się troszkę cieplej (nie mam garażu) to zabiorę się za poprawienie oświetlenia wnętrza.


Wgrałbym fotki ale jakoś nie mam takich wypasionych sesji :P jak reszta... chyba poczekam do lata :)
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-01-06, 23:43   

CINO napisał/a:
chyba poczekam do lata

koniecznie zapodaj no jakies foty .
no i zajebiaszcze wyposazenie - pozazdroscic .
ogolnie widze , ze jak kazdy zapalony milosnik , troszke ze soba juz przeszliscie - czeka to kazdego .
witaj w gronie pasjonatow starych gratow ..... :oklaski: :oklaski: :oklaski:
_________________

Ostatnio zmieniony przez przemolas4 2009-01-06, 23:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-06, 23:45   

Ciekawy opis i brawa za chec zatrzymania autka. :oklaski:

Co do malowania furki na 2 kolory to jakos mi to nie podchodzi....osobiście odświeżyłbym lakier i tyle ;)

CINO napisał/a:
Nie wszystkim się podobają BBS ale mi tak :P i to chyba najważniejsze :faja:


to prawda-nie wszystkim....ważne że Ty czujesz się w tym dobrze i ładnie to zgrasz ;)

CINO napisał/a:
Wgrałbym fotki ale jakoś nie mam takich wypasionych sesji :P jak reszta... chyba poczekam do lata :)

ja tez nie mam żadnej wypasionej foty a tyle już wrzuciłem....dawaj co masz...tutaj możesz się pochwalic nawet prozaiczną rzeczą jaką jest vento w serii-są osoby które dostrzegą w tym potencjał ;)
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-01-06, 23:48   

CINO napisał/a:
Nie wszystkim się podobają BBS ale mi tak

mi tez . byle byly ladne , a nie obdrapane ...
ciekawe jakby na mojej glebie wygladaly .
_________________

Ostatnio zmieniony przez przemolas4 2009-01-06, 23:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-06, 23:49   

przemolas4 napisał/a:
CINO napisał/a:
chyba poczekam do lata

koniecznie zapodaj no jakies foty .
no i zajebiaszcze wyposazenie - pozazdroscic .
ogolnie widze , ze jak kazdy zapalony milosnik , troszke ze soba juz przeszliscie - czeka to kazdego .
witaj w gronie pasjonatow starych gratow ..... :oklaski: :oklaski: :oklaski:



Jakich starych gratów :D moje vento to jak nówka :P hehe...



Zapomniałem dodać że LPG posiadam :) i szyby są odcieniu zieleni....nie wiem jak to fachowo się nazywa....
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-01-06, 23:51   

CINO napisał/a:
Jakich starych gratów

prawda w oczy kole he he he :D :D :D no niestety ja tez mam juz nowke .......
_________________

 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-09, 23:55   

Oto jak wyglądają nowe głośniczki i skrzynia...









 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-10, 09:47   

Ładny zestawik....trochę te maskownice w drzwiach rzucają się w oczy, ale może to i dobrze ;)

Ale zaraz, zaraz.....Cino....Ty jeszcze fot furki nie wrzuciłeś.....już wszyscy nie mogą się doczekać :prosi:
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-22, 00:09   

ventko stoi w garażu i czeka na lawetę która dowiezie go do wujaszka... Stało się nie wiadomo jak że podczas naprawy wpadła podkładka do silnika przez przepustnice i teraz jest gdzieś na tłoku... i trzeba ściągnąć głowice a sam już tego nie zrobię... Więc teraz jestem bez furki :( Może ma ktoś jakiś dostęp do silników z zagranicy 1.8 l ale tylko i wyłącznie jeżdżony na benzynie.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-22, 10:28   

CINO-różnie może być....oby wielkich szkód nie było.

CINO napisał/a:
Może ma ktoś jakiś dostęp do silników z zagranicy 1.8 l ale tylko i wyłącznie jeżdżony na benzynie

W moich okolicach jest kilku gości co tonami to sprowadzają i nawet dają gwarancję rozruchową i chyba na 2czy3 dni...no ale tak jak patrzę na Twój profil to masz kawałek.
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-22, 16:28   

a powiedz mi jakie ceny są ?? może będzie mi się opłacało, jakie przebiegi...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-22, 16:35   

CINO napisał/a:
a powiedz mi jakie ceny są

Zaczyna się to od 400-500zł....ale nie wyglądają ciekawie...takie ładniejsze silniczki to ok 700-900zł.

CINO napisał/a:
jakie przebiegi...

tego nikt nie wie...przebieg zawsze jest na liczniku....równie dobrze może być 100czy 200tys km jak i 400 czy 500tys km....kupno takiego silnika to jedna wielka loteria....nie wiadomo jak jeździł poprzedni właściciel....czy na PB czy na LPG...a jeśli na LPG to czy nie jeździł na najtańszej instalce maxymalnie przykręconej na śrubie...różnie to bywa.

Ja bym się w remoncik zabawił....skoro piszesz, że wujek Ci tam będzie zaglądał to ok...no chyba że Twój silnik już wcześniej ostro niedomagał to już w tedy inna bajka.
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-22, 16:46   

słuchaj mój silniczek ma walnięte jakieś 260 tys km. Troszku już na gazie. A bawienie się w taki remoncik na pół. To szkoda kasy. Wiesz jakieś dwa koła musisz wrzucić w części i szlify itd. aby to miało jakiś sens. Przynajmniej takie moje zdanie.
Ostatnio zmieniony przez CINO 2009-01-22, 16:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-01-22, 18:04   

moj ma walniete jakies 280 fakt ze nie na gazie ale chodzi naprawde wrecz idealnie jak na moje oko:) wiec nie ma zbytnio co patrzec na przebieg według mnie moze do 250tys jezdził dziadek jakis nie przekraczajacy 90km/h i silniczek bedzie napewno igiełka:P
_________________

Mój Yachting

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-22, 18:14   

CINO napisał/a:
słuchaj mój silniczek ma walnięte jakieś 260 tys km

Jeśli ktoś dbał o ten silnik to jeszcze dużo przed nim i ten przebieg w prawdzie duży ale te silniki potrafią robić znacznie więcej.

CINO napisał/a:
Troszku już na gazie

To jeśli to troszku było zrobione na dobrej instalce, która była dobrze wyregulowana i na dobrym paliwie to silnikowi nic nie ubyło.

CINO napisał/a:
Wiesz jakieś dwa koła musisz wrzucić w części i szlify itd. aby to miało jakiś sens. Przynajmniej takie moje zdanie.

Tak....zgodzę się...ale pod warunkiem, ze cały silnik bedzie do remontu....

Buli napisał/a:
wiec nie ma zbytnio co patrzec na przebieg

otóż to...możesz mieć 300 tys przebiegu i silnik bedzie lepiej chodził niz po 100 tys u jakiegoś dzieciaka, który wyciska z motoru siódme poty.
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-22, 18:51   

Wszystko się okaże jak zdejmę prawdopodobnie głowice w weekend. Czy nie są powypalane np. od gazu gniazda zaworów itd... Wszystko się okaże :)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-22, 19:03   

Cytat:
Czy nie są powypalane np. od gazu gniazda zaworów itd...

skoro tak uważasz.... :bezradny:
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-30, 23:50   

No i po wymianie silnika :) Wszystko git :P tylko jeszcze muszę jechać na regulacje gazu :P Ale teraz to dopiero on ma ducha w sobie :P tamten stary silnik ledwo co żył :P Ale tak sobie myślę czy by sobie go nie zregenerować :mysli:
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-31, 08:51   

no to tylko pogratulować, ze to tak się wszystko skończyło...
dużo CIę taki zabieg kosztował ??
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-31, 08:57   

No to niezła operacja za Tobą. Też jestem ciekawy ile Cię to wyniosło w sumie.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-31, 13:30   

600 zł silnik

ok 180 zł - olej, pasek, zimering przy skrzyni, filtr oleju.

Tyle mnie to wyniosło :P ale mam problem.... z tymi wężykami :(
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-31, 13:47   

no to w bardzo dobrej kasie
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-31, 13:59   

CINO napisał/a:
ale mam problem.... z tymi wężykami :(

w temacie, który założyłeś wrzuciłem kilka fot tego ustrojstwa ;)
http://forum.vwvento.org/...p?p=74182#74182
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-02-08, 23:34   

Oto Kilka fotek z garażu :faja:










Generalnie sam nie wiem jak to się złożyło :) ale jeździ :P
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-09, 09:29   

Ważne że już smiga....
CINO, doszedłeś ładu z tymi przewodami ??
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-02-09, 21:25   

Niestety nie do końca oto temat:

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3817
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-11, 18:43   

Powiedzcie mi czy można odkręcić te śrubki z tych alu żeby dokładnie wypolerować ??

 
 
szwagier 
Pan i władca oktanów



Silnik: w planach
Pomógł: 17 razy
Wiek: 45
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 943
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-11, 18:47   

w BBS one są z tego co pamiętam wkręcane
_________________
http://dobrekredytowanie.blogspot.com
http://jakwbanku.blogspot.com
http://e-finan.blogspot.com
http://doradcy24h.blogspot.com
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2009-03-11, 20:45   

no no cino ladna fela
_________________

 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-12, 16:30   

Zrezygnowałem z polerki daje do piaskowania 10 zł za koło.. Zobaczymy jak to wyjdzie...
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-03-12, 16:52   

a czy po piaskowaniu nie trzeba bedzie papierkiem i tak jechac??
_________________

Mój Yachting

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-03-12, 17:50   

Trzeba i z tego co slyszalem to jeszcze wiecej pracy z papierem niz przy uzyciu "zdzieracza lakieru".
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-12, 17:55   

po piaskowaniu to tak samo jak byś scansolem np usuwal tez musisz jechać papierem
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-03-12, 18:21   

http://www.polerka.tk/
P: Moje felgi były wcześniej piaskowane, czy można coś z nimi zrobić?
O: W większości przypadków piaskowanie felgi powoduje powstanie licznych kraterków i znaczną ingerencję w powierzchnię felgi, a polerowanie to zabieg wygładzania powierzchni, a więc przeciwny do piaskowania. Owszem można taką felgę wypolerować, ale nie zawsze da się ją wówczas zrobić na całej powierzchni (przeważnie w takich przypadkach polecamy jedynie wypolerowanie falców) Jednym słowem - FELGI DO POLEROWANIE NIE MOGĄ BYĆ WCZEŚNIEJ PIASKOWANE!

Po chemi nie ma kraterow chyba ze lakier jest bardzo oporny i doprawiamy go papierem sciernym.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-13, 13:39   

bradley napisał/a:

O: W większości przypadków piaskowanie felgi powoduje powstanie licznych kraterków


Kratery to ja mam ale nie od piaskowania tylko wżery tam gdzie lakier odprysł alu sie utleniło i czarne gówno zostało... 2 dni się pieprzyłem z jedną felgą. Jak przyjdzie z piaskowania no to nic innego jak wyrównać dziurki, wypolerować i do lakierowania. Może mój sposób jest nie dobry ale to się okaże :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 14