czerwona strzalka to dawka paliwa, klucz 13 kontra i wkrecajac srubokretem zwiekszasz dawke
zielona strzalka sruba dokladne ustawienie obrotow, zmniejszasz obroty wykrecajac, jezeli juz nie ma regulacji to wtedy sruba z niebieska strzalka
niebieska strzalka - obroty na biegu jalowym z wcisnietym przyspieszaczem
zolta strzalka - obroty na biegu jalowym z wyciagnietym przyspieszaczem
Postanowiłem zmniejszyć dawkę, obróciłem o pół obrotu śrubkę i spadły trochę obroty, podniosłem śrubką z zieloną strzałką.
Teraz moje pytanie na ile mogę sobie pozwolić ze zmniejszaniem dawki, jak poznać że przesadziłem i dawka jest za mała?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-04-02, 20:30
ja raz jak nakrecilem to srobki to spowrotem nieudalo sie odkrecic i troche wiecej teraz pali
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Pol obrotu srubki to jest duze zmniejszenie dawki. Na pewno odczuwalne. Nie zmniejszaj dalej. Jak swojego Kadzillaka podkrecalem to roznica miedzy 1/4 obrotu a 1/2 to byla lekka chmurka i konkretny batory
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
To szukaj dziury w baku ;P Duzo tez traci sie na nieszczelnych przelewach a i moze puszczasz jakis oring na pompie. I jeszcze sprawdzic jak tam wtryski sie maja czy podczas przyspieszania z sandalem w podlodze jest chmura dymu czy lekko podkapca. To juz trzeba popatrzec. Jesli wszystko wyeleminowales to masz wybitnie ciezka noge
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Chmury dymu jeszcze nie widziałem za sobą, aż czasem się dziwię jak widzę u kolegi jak przyspiesza i zostawia czarną chmurę, w mieście staram się nie przekraczać 2k obrotów, no czasem 2,5 to max, dziury w baku, ani żadnej nieszczelności nie ma na 100% bo kałuży ropy nie zostawiam, ani nie śmierdzi ropą, pompa czyściutka, suchutka.
_________________
Ostatnio zmieniony przez piotrek_inf 2009-04-02, 20:54, w całości zmieniany 1 raz
Pol obrotu srubki to jest duze zmniejszenie dawki. Na pewno odczuwalne. Nie zmniejszaj dalej. Jak swojego Kadzillaka podkrecalem to roznica miedzy 1/4 obrotu a 1/2 to byla lekka chmurka i konkretny batory
Jak zmniejszyłem o te pół obrotu to na początku spadły obroty z 950 do 800 i troszkę podciągnąłem tą zieloną, ale w mocy nie odczułem żadnej zmiany.
mi jak uszczelnial pompe to powiedzial ze za duza byla dawka paliwa ustawiona, ja na to ze tak od kupna bylo to typ do mnie ze handlarze tak robia. ale wydaje mi sie ze teraz pali w miescie wiecej o 0.3 litra i ma mniejszego buta. w pompie elektronicznej TDI tez tak sie reguluje??
Tam nie ma srubek, nie ma nawet jak dodac gazu z poziomu silnika.
Mozesz sobie poczytac o swapach z TD na TDI tzw. M-TDI bez elektroniki.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
czyli trzepa podpinac komputer i ustawiac to na kompie? nie chce mi sie czytac, zastanawiam czy tylko czy mechanik z komputerem wielkosci koperty mi to zrobi
Ale co tam chcesz zwiekszac? To juz podchodzi pod chiptuning
A mozesz sobie sam dygnac dawke paliwa ale regulacja jest symboliczna. Adaptacje, grupa bodajze 4 albo 5. Ja mam 3.8mg/suw Dajesz 2mg o ile da sie tyle wyklikac i moze moze cos poczujesz.
Rezystora wstaw
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
rok czasu jezdzilem na zwiekszonej dawce bo handlarze jak mi sprzedawali pewnie to zmienili jak dawalem ostro gaz to tymil od 3 tys obrotow. a jak mi typ pompe uszczelnial to powiedzial ze bylo zaduzo i zmienil na tyle ile powinno byc dawke paliwa no i samochod teraz troche gorzej sie zbiera i pali ciut wiecej. Facet mnie troche z kasa wysterowa i nie mam zamiaru do niego jechac i dlatego sie pytam czy da rade to przywrocic u innego mechaniora ktory tez ma kompa. Mam tez power boxa ale narazie lezy w szufladzie bo ktorys z pinow jest wygiety i nie chcial wejsc ale to tez moglo by chyba zmienic dawke paliwa
Junior_86, praca pompy steruje komputer za pomoca nastawnika. On tam ma okreslone napiecie i daje okreslona dawke paliwa. Popatrz sie na grupe "1" statycznie jaka jest dawka paliwa, oraz zloguj dynamicznie grupe 008 a najlepiej to 003 008 011 odrazu przeplywka i turbina.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum