Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2012-06-08, 22:51 VOKLSWAGEN von VENTO by jacekdkigs
Witam zakupilem od naszego kolegi z okolic Grójca tego oto ventylka
nie bede sie rozpisywal tylko przejde od razu do rzeczy:
ROCZNIK : 1997
SILNIK : AFN 110km 81kw TDI
ZAWIESZENIE : seria
KOLA : jakas stalowka 14 cali
WNETRZE : skóra z golfa VR6
AUDIO : nic specjalnego
WYPOSAZENIE : alarm z immo, obszyta kiera i dzwignia recznego, podgrzewane lusterka (do ogarniecia), i jeszcze cos o czym nie pamietam bo teraz nie chce mi sie skupiac i myslec
i jeszcze dzis zostala wymieniona przednia szyba na nowy zamiennik z nordglassa z wersji GT
PLANY :
- blacharka znaczy sie progi reperaturki blotnikow i tylnia klapa
- nowy lakier
- moze jkaies kolo ale nie obiecuje
PLAN NA SEZON 2013
- kolo jakas szeroka 16 lub 17
- jakas tam gleba a moze sie pokusze na air
- nowe lampy na przod
- czarne wnetrze (sufitka i plastiki)
- jakies audio zeby czysto gralo a nie dudnilo
jak cos jeszcze wymysle to dopisze ale to podstawowe plany
zdjecia zapozyczone od wojtasa bo ja jeszcze nie fotografowalem auta a jedyne co sie zmienilo to tablice z WGR na CSW
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-06-09, 20:59
Ja zawsze będę kibicem tematu Nr 1
Myślę, że będziesz choć w połowie tak zadowolony z ventylka jak ja byłem przez prawie sześć lat, dbaj o niego żeby jeździł jak najdłużej bo związanych z nim jest wiele wspomnień.
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2012-06-09, 22:28
napewno kontynuacja i zmiany beda
a dzisiaj tak jakos wyszlo ze w okazyjnej cenie trafilo sie kolo i musialem skorzystac
jest to 16 cali na 7,5 szerokie et35 BORBET T
mial byc kupiony 16 calowy na 9 borbet ale po zalozeniu na auto bym musial poszerzac z przodu a tak jest idealnie rowno z nadkolem a na tyl sie wstawi dystans na przyszly sezon i mniejsza opone bo teraz jest balon 205/50 toyo proxes
wiec teraz zostalo skupic sie tylko i wylacznie na blacharce i na takim setupie narazie auto zostanie w tym sezonie a jak sie trafia jakies fanty napewno beda zakupione
a tutaj foto jak wyglada na borbecie
[IMG=http://img546.images...162e.jpg][/IMG] [IMG=http://img163.images...161p.jpg][/IMG] [IMG=http://img19.imagesh...158l.jpg][/IMG]
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2012-07-30, 17:25
mały aktual po wczorajszej wizycie u znajomego i podłączeniu VAGA
dzisiaj ogarnięta nieszczelność dolotu do turbinki oraz czyszczenie icka z zewnątrz a był zawalony syfem
oraz powymieniane wężyki podciśnień na nowe
oraz jedno jest pewne ze zaraz po blacharce wymieniam icka i wstawiam go na przód przed chłodnice bo te osiągi jakoś mnie nie zadowalają i mam problem z wysoką temperaturą w układzie i mam nadzieję że to też zasługa pogody i jeszcze muszę rozkminić jaki icek będzie pasował między zderzak a chłodnice
a kasa na blacharkę się zbiera
a tutaj mała fota jaką mam pomoc przy autku wiec myślę że z takim majstrem szybko pójdzie doprowadzenie auta do stanu prawie idealnego
[IMG=http://img17.imagesh...aaaa.jpg][/IMG]
edit: co jest ze nie moge miniatur wstawic?
Ostatnio zmieniony przez jacekdkigs 2012-07-30, 17:26, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2012-08-12, 12:37
narazie maly odkop ogolnie wizualnie nic sie nie dzieje z autkiem wiec nie wstawiam fotek
a na obecna chwile zaslepiony zostal EGR, uszczelniony dolot do turbo i jeszcze trzeba wymienic zawor sterujacy turbina i bedzie cacy z silnikiem
a blacharza odwiedzam w pazdzierniku
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-03-04, 17:23
mały niewielki odkop
ale myślę że czas najwyższy coś napisać bo długo nie zaglądałem na forum
a dokładnie wylgąda to tak:
po oględzinach auta i demontażu dywanów i foteli ukazały się niewielkie dwie dziurki w podłodze
dzisiaj venciak udał się do blacharza w świeciu gdzie będą następujące rehabilitacje:
wymiana błotników
wymiana progów zewnętrznych i wewnętrznych
wymiana reperaturek tył
zaspawanie dziur i może znaczków na klapie
lakierowanie całego auta w obecny kolor znaczy się zielony
wymiana tylnich drzwi pasażera
ogólnie dodatkowo zostały zamówione na alegroszu
nowe lampy przod bo stare popękane maja uchwyty
nowy grill bez znaczka nowego typu
blendy z kierunkami smokedy kpl
boczne kierunki smokedy
fotki wstawię jakieś w przyszłym tygodniu bo dzisiaj już wyjeżdżam w trasę a w weekand będą wstępne oględziny prac i jakaś sesja zdjęciowa
jakby ktoś pytał gdzie auto poszło to do szczeblewskiego w świeciu na ulicy mickiewicza
ogólnie auto miało być na jesień oddane na rehabilitację ale brak funduszy musiał się odbić dlatego takie opuźnienie
pozdro
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-03-19, 21:21
mały update
jakieś tam fotki u blachmistrza niestety ja nie widziałem jeszcze nic ale moja małżonka była na kontroli i coś tam pstryknęła
ogólnie to już są wymienione progi, pospawana cała podłoga i progi wewnętrzne, wymienione reperaturki i błotnika
w domu już leżą nowe lampy, blendy, kierunki boczne i przednie i hokej od mapeta ten wyginający sie i potwierdzam naprawde wygina się jak ori a co do grila jakos mi sie widzi ten nowy typ ale w bedzie czesciowo pomalowany tzn tylko zeberka beda czarne
a oto kilka fotek:
jakby wojtas sie pytal to nie rzucam slow na wiatr i jak mowie tak robie tylko troche sie opoznilo ale jak obiecalem auto trafilo w dobre rece
_________________
Ostatnio zmieniony przez jacekdkigs 2013-03-19, 21:24, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-03-30, 17:45
lesny1982 napisał/a:
pajelek napisał/a:
Elegancko to wygląda. Długo robota zajęła? aa i jaki koszt zabawy:)
piwko z 15 zł i godzinka na spokojnie
dokładnie najwięcej czasu idzie na usunięcie starego kleju z lamp po zdjęciu kloszy
a tak sprey czarny mat i ja malowałem pędzelkiem bo bałem się zaklejać odbłyśnik bo kiedyś zdarzyło mi się ze po odklejeniu oderwałem odbłyśnik razem z taśmą
i zajęło mi to troszkę więcej czasu ale musi być to zrobione dokładnie
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-03-30, 20:26
levis521 napisał/a:
a jak lampy rozklejales?
10 minut w gorącej wodzie klosz zanurzony razem z obudową tak żeby łączenie było zanurzone i klej sam puszcza można delikatnie pomóc rozdzielić je płaskim śrubokrętem ale trzeba być przy tym ostrożnym aby klosz nie pękł
U mnie 3 minuty we wrzątku starczyły na tyle że samymi rękami odszedł I tak samo jak ty malowałem pędzelkiem bo w nie widocznym miejscu jak dotknąłem palcem odbłyśnik to już odchodził a co dopiero po taśmie. Co do venta ciekawie się zapowiada, i pewnie tylko pogoda ogranicza więcej modów, tak jak u mnie zresztą. Pół pokoju mam zawalone gratami do venta
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-03-31, 11:33
można i suszarka a dlaczego moczyłem w wodzie? bo pod wpływem temperatury klej się robi miękki jak plastelina i wg mnie łatwiej się go pozbyć a co do modów to mam jeszcze w planach gwint i mniejsza oponę oraz przednie fotele do tapicera na ten sezon ale zobaczymy jak z kaska wyjdzie wiec na razie będzie zdrowa seria ze smoked frontem jak auto wyjedzie od blachmistrza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum