Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Red&Gray GTD swap to 1.8T 20V
Autor Wiadomość
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-13, 18:45   

_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-13, 20:08   

majkel00230, eee to ja już bym wolał dwie rurki na śrdoku.

partyzant, klatka i wożenie osób z tyłu nie będzie raczej bezpieczne, poza tym klatka bez krzyżaka to jakby jej nie było.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-13, 20:11   

gusta i guściki ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-14, 18:22   

tom cio, Nie chodzi tyle o klatke co o zrobienie "IKSA" na tylej szybie. Puścić dwie rury po przekątnej, od górnego mocowania amora do dachu. Bardziej taka rozpórka efektowniej wyglądająca :P
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-01-14, 19:48   

Będzie kozackie Vento. Takie jak mi sie od zawsze marzyło.
_________________

 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2015-01-16, 19:31   

No no żałuję że dopiero teraz zajrzałem do tego tematu :P na prawdę szczere gratulacje . Co do wydechu to może trochę kiczowato to wygląda ale mi się bardziej podoba opcja którą podał majkel00230, https://www.youtube.com/watch?v=80AS_Wa8XOo
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-01-16, 20:04   

hehe jak wydech to może dwie rurki wychodzące z progów? :D
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-17, 09:06   

Heavy, jaj ma Maclaren😁???

p1.pichost.me/i/34/1570513.jpg
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2015-01-17, 09:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-21, 02:02   

Vencik się robi, dużo się dzieje ostatnio, zaczęliśmy spawanie i wzmacnianie podłogi, kielichów:






A tutaj widać mnie i mojego nadwornego lakiernika czyli kolege Leszcza (z pistoletem), a w tle widnieje coś z czego jestem jak narazie najbardziej dumny :faja:



Sanki, wahacze, zwrotnice, jarzma, zaciski, tylna belka zostały wypiaskowane i pomalowane jakąś specjalną farbą ściaganą z Hameryki, w kolorze SignalRot (Leszcza ojciec pracuje w sklepie lakierniczym i uruchomił tajne dojścia :D )
Farba stosowana do naczep przyczep ciężarowych i maszyn budowlanych. Dostałem 10lat gwarancji na rdze i obicia.
Zawieszenie dosłownie dostało 10 warstw lakieru więc licze, że przeżyje 50 lat :D
Ale jako sanki dosyć mocno obrywają przy glebie to zobaczymy co z tego będzie :D

Przed i po:








I parę fotek więcej:










I na koniec z zimującym Ventem Leszcza, dzięki Leszczu za pomoc! :faja:



Jak znowu znajdę chwile wolnego to będzie dalsza relacja z remontu
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2015-01-21, 11:28   

gruboo :hejka: też nie mogę się doczekać aż swojego tak zrobię :P
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-21, 12:01   

Co tu dużo mówić... Kawał dobrej roboty :oklaski:
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
 
 
Leszczu 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 30
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 84
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-21, 12:45   

spoko jest, wiecorem dalej działamy w temacie. :)
 
 
janez07 
Niedzielny kierowca
Vento moją pasją!



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 98
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2015-01-21, 19:11   

Ach nie mogę się doczekać efektu końcowego :P To jaki kolejny etap?
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-21, 21:05   

mogłeś zaciski rozebrać na 100% bo wydaję się że tego nie zrobiłeś i pomalowałeś gumowe elementy a one później zaczną pękać przez farbę
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-01-21, 21:12   

Jak się rozbierze to dobrze ale mi nigdy guma nie popękała przez farbę, tylko farba pęka i sama odpada od gumowych osłonek po jakimś czasie.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-21, 21:31   

wojtas83, mi popękała na przednich hamulcach, może zbyt dużo jej nałożyłem ale tak czy siak powinno się i nie dyskutuj :D
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-01-21, 21:45   

majkel00230, powinno się nie dyskutować z moderatorami :P A tak poważnie to wystarczy okleić osłonki taśmą papierową ;)
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-21, 21:53   

wojtas83, :lodzik: przepraszam xD

z tyłu przy tym mechaniźmie od ręcznego jest taka gumką że jej nie oblekisz jak nie rozbierzesz. mówię Ci krzychu tego się nie maluje !! ! xD
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-21, 23:31   

Panowie, spokojnie.
Zaciski nie rozebrane, gdyż nie chciałem by podczas piaskowania porysowało się miejsce w którym chodzi tłoczek.

Hamulce dostaną tak samo jak zawieszenie kompletną regeneracje. Wszystkie gumy, końcówki itp, tak samo sprawa z hamulcami, nowe klocki, tarcze, gumki, tloczki, przewody, odpowietrzniki.
po prostu wszystko co sie da :D
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-22, 08:11   

partyzant, no i liga, też teraz regeneruje wszystkie możliwe elementy zacisku,
tylko nie mam gdzie piaskować ;/
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-22, 17:52   

partyzant jakbys zostawil tłoczek w srodku razem z ta uszczelka gumowa i dal do piaskowania to bys spokojnie to zrobil potem tylko zmienil ta uszczelke, Ja swoje osobiście robie na firmie ;) zawsze można jakos to zabezpieczyć tak samo gwinty ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-22, 18:50   

Tylko wtedy nie doczyścisz miejsca styku z uszczelką, najlepiej mieć dorobione korki na kształt tłoczka.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-23, 00:41   

Jak to mówią w ameryce, łan &*($&&+_ :D
I tak miałem wszystko zmieniać, bo tu już niema co bawić się w połśrodki. Tyle kasy co pochłania Vencik to 100 zł różnicy mnie nie zbawi ;)
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-29, 00:31   

No to kolejne postępy :D

komora wyczyszczona ze smarów, rdzy, pospawane kielichy oraz wszystko zabezpieczone coriną a następnie pomalowane na czarno:


Takie tam 1500PLN:



Spawanie podłogi:



Zmontowane już heble:



P.S. Gwinty tak wysoko rozkręcone tylko na czas remontu, żeby ktoś sobie nie pomyślał że tak wysoko gibam :P


Tu już zamontowane sanki i wahaczory:





No i pojechał Vencik i a3 do VAG Doctor, doszedłem do wniosku że to będzie lepsza opcja niż swap samemu (nawet jeśli chodzi o koszta)




 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-01-29, 07:13   

dobra robota :oklaski: z ciekawości zapytam ile płacisz za swap pod kluczyk?
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-01-29, 08:13   

1,8 t pewnie koło 2.000
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-29, 10:05   

Czemu nie samemu? Ja ostatnio robiłem od podstaw elektrykę silnika całą i w sumie nie taki diabeł straszny :diabełek:
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-01-29, 10:22   

tylko że tu trzeba troszkę więcej inwencji elektrycznej :diabełek:
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-29, 10:33   

Do AGU? Obrotek, pompa paliwa, wskaźnik temp płynu, czujniki ciśnienia oleju, grzałka sondy lambda, jakieś +12 po zapłonie i stałe, i pewnie kilka przekaźników. Co więcej byłoby do podłączenia? Myślę że trochę czasu nad schematami i chłopaki daliby sobie radę, tym bardziej że widać że mają zgraną ekipę.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Leszczu 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 30
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 84
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-29, 12:36   

ogólnie fajowo jest, mam elegancką foteczke z prac to wrzuce. ;p


Pozdro z ChesterGarage, klepiemy dziś zmułe w &*($&&+_. ;p
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-29, 16:57   

Swap będzie kosztował mnie 1500-2000zł wraz z pospawaniem rur pod IC.
Ogarnął elektrykę, podepną licznik z a3 i połączą z manetkami mfa ( Licznik ma Full Fis'a więc będzie odrazu więcej info o silniku)
Wyłączął immo, i pokasują wszystkie błędy od przepalanych żarówek itp
Do tego zostaje skrzynia z 1.8t więc wszystkie linki od lewarka też przekładają.
Jak dobrze pójdzie, tzn. jak będą pieniądze to będą spawać odrazu TIP 3" i DP 3" -> 2,5".
Jeszcze trzeba rezać kosz w zbiorniku, bo odrazu wpada wydajniejsza pompa paliwa Bosch 040.

tomcio dla mnie kabelki to czarna magia, ja już bym się zgubił przy manetkach MFA :P

Zresztą chłopaki mają pojęcie już i o tych silnikach i o takich swapach, więc lepiej to będzie wykonane z ich rąk. A dodatkowo współpracują z TurboDiesel.pl więc będzie dobra zniżka na strojenie :tazz:
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-02-10, 00:12   

Silnik już wisi, odrazu przerabiamy na elektroniczną przepustnice. Ten zabieg jest głownie po to by móc wgrać Lauch Controla i AntiLaga :D
Dla mnie to się najbardziej liczy, ale ogólnie to jeszcze pomaga w sterowaniu silnika.




Następnym problemem okazała się misa... Na tak wysoko ustawionym gwincie (tak jak na zdjęciu gdzieś wyżej) okazało się, że misa jest centymetr nad ziemią... :mur:

Prawdopodobnie bd podnosić tył silnika, a następnie robić customową misę. W tej chwili jest niżej o jakieś 3cm od sanek :mur:

 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-02-10, 08:11   

Lauch control to do ruszania a AntiLag ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-10, 09:16   

Podtrzymanie ciśnienia turbo przy przepięciach biegów. Kolega pewnie ścigać się ventem nie zamierza więc sądzę że chodzi tu głównie o efektowny płomyczek z wydechu :)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-02-10, 16:57   

Z tym ściganiem to różnie będzie tymbardziej, że mamy w Białymstoku takie właśnie nocne ustawki.
Swoją droga to bardzo efektownie wygląda, a auto jest też robione pod zloty.

Tak w roli wyjaśnienia Launch Control pomaga w efektywnym starcie (nie efektownym, chociaż może i też :D ) , a AntiLag cały czas podtrzymuje doładowanie przy zmianie biegu, by nie było turbo dziury. Czyli po prostu mówiąc jest cały czas pompa :D

Tutaj macie byłą Ibizę chłopaka który wkłada mi silnik:
https://www.youtube.com/watch?v=bGGjf0HAtk8


P.S. wyświetlają się wam zdjęcia? Bo mi raz tak, a raz nie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 8