Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-09-01, 13:09
rolz napisał/a:
Będę kombinował z glinką a jak to nie zadziała to kupię IronX
IronX - mistrz. Tylko nie wiem jak zadziała z twoją felgą, bo z tego co pamiętam to masz bezbarwny na gołe aluminium, to możliwe, że lakieru nie uszkodzi.
Można też zamiast IronX użyć Valet PRO Dragons Breath , działa praktycznie tak samo, ale jest trochę tańszy. Widziałem test porównawczy tych dwóch specyfików i ValetPro stoi na wysokim poziomie.
Co do autka, to prezentuje się świetnie, te felgi Gotti też idealnie pasują Widać, że kolego dbasz o autko pod względem mechanicznym, jak i wizualnym, no i nie szczędzisz pieniążków na kosmetyki do pielęgnacji, dzięki czemu czerwony lakier będzie długo w tak świetnej kondycji
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-09-02, 18:34
bart_jawelin napisał/a:
Klasa koło! Moje niestety nie są w takim stanie
Oddaj do Tujko, widzisz jak wygląda ich robota... Chłopaki biorą 150~250 za koło a masz efekt lepszy i bezbolesny w utrzymaniu w porównaniu do ręcznej polerki
Paweł_R napisał/a:
Co do autka, to prezentuje się świetnie, te felgi Gotti też idealnie pasują Widać, że kolego dbasz o autko pod względem mechanicznym, jak i wizualnym, no i nie szczędzisz pieniążków na kosmetyki do pielęgnacji, dzięki czemu czerwony lakier będzie długo w tak świetnej kondycji
Dzięki za miłe słowo
Aeternus napisał/a:
toc te fele to gotti nie ats
Przestałem już ludzi poprawiać P.S. Ekipa z Oliwskiego Garażu dała radę
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-10-15, 20:10
Paweł J. napisał/a:
Że też chce Ci się bawić w odbudowę miejsc na korki podziwiam.
Swistakes napisał/a:
Dobrze robisz, lepiej wiedziec ze rdzy nie ma niz jest, a zabawa to też dobra na zabicie czasu jesli sie go posiada, na szczescie nie bylo zle
v3n70 napisał/a:
widocznie jest perfekcjonistą i kocha swoje autko dobra robota
Dzięki za miłe słowa
szefuniopaslek napisał/a:
Po prostu kolega znalazł dobrego dawcę nie mylę się ?
3 oczka udało mi się znaleźć czyste, 4 było średnim stanie ale udało się wyczyścić, jedno trzeba było sfabrykować do czego posłużył kawałek... Opla Vectry
Golf, z którego wycinałem podłogę służył ewidentnie na wsi bo sporo świeżych ziemniaków znalazłem
Niestety trochę późna pora na takie akcje ale nie chciałem zgnilizny znaleźć na wiosnę i jak tylko pierwszy śrubokręt przeszedł na wylot decyzja szybko zapadła.
W domu czeka już wyprana cała wykładzina razem z dywanikami. W czwartek przedmucham kompresorem podłogę z pyłu + porządne odkurzanie całego wnętrza i zaczynam składać wszystko do kupy, pozdro
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-10-15, 21:48
rolz powiedz mi jak to u Ciebie jest z ta zmiana oleju na syntetyk? bo z tego co wyczytałem na 8str przeszles z polsyntetyka, bierze olej, jak tam się sprawuje? Bo Ja planuje sprobowac z minerala przejść na polsyntetyk
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-10-16, 16:42
vwjanekvento napisał/a:
rolz powiedz mi jak to u Ciebie jest z ta zmiana oleju na syntetyk? bo z tego co wyczytałem na 8str przeszles z polsyntetyka, bierze olej, jak tam się sprawuje? Bo Ja planuje sprobowac z minerala przejść na polsyntetyk
Oleju nie bierze, nie rozszczelniło mi silnika, silnik pracuje może trochę bardziej kulturalnie ale co najważniejsze o wiele łatwiej odpala się zimą, do tego ponoć turbo mniej dostaje po dupie, więc polecam Leję Motula 5W40 ale chce jeszcze spróbować Valvoline
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-12-17, 21:51
Trochę dobroci wpadło do autka
1) Napinacz paska + rolka alternatora ze sprzęgłem INA 5350012.10 po przetoczeniu wałka aby było taniej w przyszłości Zdecydowanie ciszej w autku, polecam
2) Ori króciec od środku, zdjęć nie robiłem
3) Z auta wyleciał gwint MTS po 4 sezonach, 3.5 roku jazdy łącznie 50000 km.
4) W miejsce MTS wpadł nowy kit + górne mocowania Powerflex
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-12-25, 14:01
TT600 napisał/a:
Co to za kit wrzuciłeś w końcu?
wojtas83 napisał/a:
chyba H&R, jeśli dobrze kojarzę
Wojtas dobrze skojarzył, autko śmiga teraz na kicie H&R 40864-4 z serii komfort (-40mm przód/tył) + poliuretanowe górne poduszki amortyzatorów Powerflex + tylne tuleje przednich wahaczy R32 Do tego oczywiście nowe osłony, odboje, łożyska, talerzyki i inne pierdółki. Ważne, że przy przechodzeniu z gwintu trzeba odwiedzić szrot w celu zdobycia sprężyn talerzowych na tył.
Geometria zrobiona w piątek, nowe zimówki Nokian W+ i pierwsze wrażenia po zrobieniu 500 km.
Przód bardzo podobny twardością do gwintu MTS ale wybiera lepiej dziury i zdecydowanie przyjemniej tłumi poprzeczne nierówności, duży plus za to pomimo poliuretanów. Jak dla mnie jest twardo ale bardziej sprężyście. Tył podobnie sztywny i miły ale przy 4 pasażerach + pełen bagażnik + pełny bak, tył dość mocno przysiadł co mnie nieco zaskoczyło. MTS niezależnie od obciążenia był sztywny, tutaj faktycznie czuć, że pracuje i sprężynuje, musiałem się do tego przyzwyczaić. Pasażerowie z tyłu, obce osoby z blablacar słodko spali praktycznie całą drogę a dość szybko zasuwałem po krętych drogach podlasia Wcześniej ludzie z tyłu byli po prostu wytelepani i na nierównej drodze nie było mowy o spaniu.
Sumarycznie o wiele pewniej się jeździ i można o wiele szybciej wchodzić w zakręty. Na dużych nierównościach przy MTS miałem często problemy z hamowaniem ponieważ auto wręcz podskakiwało i żabkowało tracąc przyczepność. Teraz czuję, że zawieszenie bardziej aktywnie pracuje i koło ma zapewniony lepszy kontakt z asfaltem. Oczywiście mogła to być kwestia zużycia gwintu MTS i zmęczonych opon ale generalnie różnica jest bardzo duża na plus.
W zasadzie to nie mogę się doczekać drogi powrotnej do Trójmiasta i to chyba najlepsza rekomendacja dla tego zawieszenia
Gdzie kupiłeś te górne mocowania? Bo u siebie mam wybite i chciałem zmienić na Lemfordera, ale jeśli są dostępne poliuretany to chętnie sobie je zamontuje, o ile cena jest w miarę ok
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-12-25, 21:40
Paweł_R napisał/a:
Gdzie kupiłeś te górne mocowania? Bo u siebie mam wybite i chciałem zmienić na Lemfordera, ale jeśli są dostępne poliuretany to chętnie sobie je zamontuje, o ile cena jest w miarę ok
Czas oczekiwania ok. 3 tygodni.
Mi się szybko wysypywały poduszki przy gwincie, średnio po roku, więc wolałem zainwestować, zobaczymy jak będą się sprawować, ponoć dożywotnia gwarancja.
Dzięki bardzo za link. Cena trochę wysoka, ale jeśli jest to tak naprawdę trwałe, więc warto zainwestować No i tak jak mówisz, jak co roku musiałeś zmieniać, to tym bardziej warto.
Ostatnio zmieniony przez Paweł_R 2013-12-26, 21:07, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum