Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-04-16, 21:49
witam maly aktual auto juz pomalowane podkladem i kilka foto
i potrzebuje konkretna odpowiedz jaki rozmiar jest ori w vento pierscienia centrujacego bo musze kupic pierscienie centrujace do moich fel a nie chce dac ciala
_________________
Ostatnio zmieniony przez jacekdkigs 2013-04-16, 21:49, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2013-04-16, 21:57
jacekdkigs, jest dobrze, nie zapomnij tylko o zaklepaniu rantów w nadkolach, żebyś potem się nie martwił jak to zrobić nie uszkadzając lakieru. A pierścienie kup na rozmiar piasty 57.1mm
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-04-16, 21:59
jacekdkigs 57,1mm tylko zalezy jaki masz na feldze otwor centrujacy, pewnie bedziesz musial kupic pierscienie takie co wejda na felge i potem na 57,1 takjakby przejsciowke
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-04-17, 13:20
vwjanekvento napisał/a:
jacekdkigs 57,1mm tylko zalezy jaki masz na feldze otwor centrujacy, pewnie bedziesz musial kupic pierscienie takie co wejda na felge i potem na 57,1 takjakby przejsciowke
spoko wiem o co chodzi tylko nie znalem dokladnego rozmiaru pierscienia na piescie dzieki a co do zaklepania rantow to juz to zglaszalem blachmistrzowi dzieki za infoi pomoc z rozmiarem
_________________
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-17, 22:28
Na piascie jest 57 mm. 57,1 to jest wielkosc otworu centrujacego w feldze. Ta jedna dziesiata mm jest po to, aby miedzy felga a piastą nie było wcisku, lecz delikatny luz. Gdy felga sniedzieje to sie zapieka, stad problemy ze zdjeciem felgi jesli ktos zakłada fele od opla gdzie OTWÓR ma rozmiar taki jak piasta w VW czyli 57 mm.
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-05-04, 21:53
witam aktual maly ale bez zdjec bo pojawil sie problem otoz sprawa wyglada tak ze auto odebralem od blacharza i jak zaczalem ogarniac elektryke i centralny to cos mi nie poszlo i spieprzylem elektryczna szybe
a dokladnie najpierw nie otwierala sie szyba kierowcy a wszystkie inne byly ok a teraz nie dziala mi tylnia prawa szyba a reszta jest ok i na dodatek przy WYLACZONYCH tynich szybach przy kierowcy to i tak tylnia lewa szyba sie otwiera i zamyka i male pytanko o co chodzi czy to moze byc przekaznik i jaki to jest i gdzie go szukac albo w czym moze tkwic problem (pytanie do wojtasa glownie) bo nie ogarniam juz a ja nie montowalem tego tylko poprzedni wlasciciel pozdro i licze na szybka odpowiedz
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2013-05-04, 23:04
jacekdkigs, elektryka w samochodzie była fabryczna i mi przez wszystkie lata nie sprawiała żadnych problemów, więc siłą rzeczy nie zgłębiałem tematu, więc niezbytnio pomogę.
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-05-05, 14:51
temat juz z szybami mam ogarniety
chodzi o to ze mam wtyczke co jest w prawym slupku do drzwi tylnich do wymiany ona cos wadzi i mase stracilem wystaczylo mase dolozyc i jest ok ale dodatkowo przelacznik od szyb tylnich w desce co jest takze musze wymienic bo robi zwarcie
a tak ogolnie auto juz poskladane na nowych czesciach i jeszcze jutro jade do bydgoszczy po moje kola wiec jutro beda fotki ale powiem wam ze jest niebo a ziemia zostalo jeszcze tylko posprzatanie i czyszczenie wnetrza
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-05-06, 18:57
no i czas na update
a wiec co zostalo zrobione w samochodzie:
- wymienione blotniki i tylnie nadkola
- wymienione progi
- wymienione tylnie lewe drzwi
- zakonserwowana cala podloga od spodu i wszystkie zamontowane elementy oraz nadkola
- wyprostowany lewy slupek srodkowy
- smoked front wraz z kierunkami i blendami
- boczne kierunki oklejone folia
- cale auto polakierowane na ori kolor zielony metalik (lakier dobierany po kodzie)
- zaspawana antena radiowa i otwory w klapie po napisie
mysle ze na obecna chwile to wszystko ale nie obiecuje ze jak finanse pozwola to wpadnie opona i gwint w tym sezonie bo teraz to seryjny woz drabiniasty
i mala foto sesja:
zostaly jeszcze do ogarniecia detale ale niestety juz musze wyjezdzac w trase wiec jak wroce to odstawiam auto do ponownej polerki i zajme sie detalami
_________________
Ostatnio zmieniony przez jacekdkigs 2013-05-06, 19:09, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum