Silnik: 1.8 Pomogła: 5 razy Wiek: 33 Dołączyła: 31 Sie 2010 Posty: 433 Skąd: LLE
Wysłany: 2011-07-26, 16:32
Tylko na gazie czy na benzynie też?
Może membrany parownika są już za sztywne. Wtedy bywa że jest za duża dawka gazu i strzela. Zobacz czy nie bierze powietrza gdzieś za filtrem
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2011-07-26, 19:35
Jeśli strzela i szarpie ma ciepłym silniku przy mocno wcisnietym gazie, szczególnie z niskich obrotów, to na bank wina kabli. Wymiana swiec, palca i kopułki, także nie zaszkodzi.
Silnik: 2.0 2E 116km Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 141 Skąd: Mrozy
Wysłany: 2011-07-29, 22:59
tak jak koledzy wyżej piszą świece,przewody,kopułka,palec albo zbyt wczesny zapłon, lub uboga mieszanka, ponieważ gdy jest wiecej powietrza od gazu wzrasta tęp spalania i powoduje to zapłon mieszanki w dolocie powietrza.... ja tak miałem po wymianie wszystkiego co sie dało wystarczyło odkręcić śrubę na przewodzie od gazu obok krokowca i od tamtej pory mam święty spokuj od strzałów , wymiany przepływomierzy itp. Pozdrawiam
A co jesli poszarpuje w zakresie 2200-2600 obrotow? W sumie to czuc gdy hamuje sie silnikiem i przy pierwszym wcisnieciu gazu.
I tak wielki sukces ze po rozebraniu przepustnicy i przejrzeniu wiazki silnik odpala na benzynie od kopa i chce utrzymywac obroty ~900 i nie gasnie. Jeszcze trzeba tylko ogarnac spalanie LPG 16l
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 2.0GT 2E B/G
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 16 Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2012-09-25, 10:53 strzela
Witam, to znów, otóż powymieniałem wszystko kable,świece,kopułka,palec,wyczyściłem parownik, i pare dni było dobrze ,wogóle nie strzelał,a od wczoraj znów zaczyna się to samo, znów zaczyna strzelać. co jeszcze byście sugerowali żeby zrobić???co to może być???bo już ręce opadają.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-09-29, 12:51
Zibi, jak auto chodzi na benzynie całkiem dobrze? Musisz dokładnie sprawdzić szczelność dolotu, czyli rury od przepływomierza do przepustniocy łącznie ze wszystkimi wężami i wężykami łaczącymi się z nią, od odmy szczególnie i regulatora obrotów, a nawet te cienkie od klapki pod filtrem i regulatora ciśnienia benzyny.
Potem trzeba podregulowac instalację LPG, zwykle wzbogacić mieszankę w tym wypadku. Poszukaj czy niema gdzieś ucieczki iskier, czasem daje w kość stara brudna plastykowa osłona na kopułce, wywal ją najleiej jeśli jeszcze masz.
Na koniec - jeśli po tych licznych strzałach uszkodził się przepływomierz i np blokuje mu się klapka - to do wymiany albo naprawy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum