Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
--<Vento by Kruchy>--
Autor Wiadomość
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1730
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-01-12, 17:17   

100 LAT :zabawa: :zabawa: :zabawa: na nowe pomysły i mody :D
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2013-01-12, 21:06   

Wszystkiego Najlepszego !! :)
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-01-13, 17:14   

może spóźnione ale serdeczne st0 lat :]
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-13, 20:59   

Dzięki chłopaki. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-31, 21:28   

Nudziło mi sie więc pobawiłem się troszke photoshop'em :D




Jutro biore sie za wymiane piasty :mur: klocków oraz musze zawieźć tarcze do przetoczenia.
Poza tym nic sie z ventlejem nie dzieje. :D dostał też dwie nowe opony Dębica Frigo 2. ;) zmiana opon była na plus, lecz wulkanizator dal ladny popis, wkręcajac krzywo szpilke, przez co musze zmieniac piaste. No ale trudno, stało, sie, szkoda ze w zimie bo człowiek w ogole nie ma motywacji do roboty. :/
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-01-31, 21:33   

Kruchy69 napisał/a:

oraz musze zawieźć tarcze do przetoczenia.

Bój Ty się Boga :połbie:
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2013-01-31, 21:39   

Kruchy69 napisał/a:
lecz wulkanizator dal ladny popis, wkręcajac krzywo szpilke,


dlatego ja zawsze woże same koła do wulkanizacji :diabełek: a auto zostawiam w domu ale to głównie dlatego że u mnie wulkanizator nigdy nie mógł zmieścić lewarka pod samochodem :D

Kruchy69 napisał/a:
klocków oraz musze zawieźć tarcze do przetoczenia.


hmm a dużo razy już była przetaczana ?? i ile biorą za przetoczenie tarczy pytam z ciekawości bo zawsze mnie to ciekawiło ??
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-01-31, 21:49   

Rafik napisał/a:

hmm a dużo razy już była przetaczana ?? i ile biorą za przetoczenie tarczy pytam z ciekawości bo zawsze mnie to ciekawiło ??

Nie wierzę :D
A w ogóle po co komu tarcze, tylko bicie i wibracje na kierze. Podobno "na Zachodzie" montują do Vento kotwice w bagażnikach. Wszycho full automat, tylko przy hamowaniu czuć lekkie szaprnięcie.
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
Ostatnio zmieniony przez Luqua 2013-01-31, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-31, 22:14   

Cytat:
hmm a dużo razy już była przetaczana ?? i ile biorą za przetoczenie tarczy pytam z ciekawości bo zawsze mnie to ciekawiło ??

ja do szkoły sobie niore i tam przetaczam. A beda przetaczane pierwszy raz. a do przetoczenia nie wiele, chce tylko progi zebrac na tokarce, zeby szybciej sie klocki ułożyły.
Luqua napisał/a:
Bój Ty się Boga :połbie:
Luqua napisał/a:
Nie wierzę :D
A w ogóle po co komu tarcze, tylko bicie i wibracje na kierze. Podobno "na Zachodzie" montują do Vento kotwice w bagażnikach. Wszycho full automat, tylko przy hamowaniu czuć lekkie szaprnięcie.

o co chodzi...? coś złego jest w przetaczaniu...?
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-01-31, 22:30   

Kruchy69 napisał/a:

o co chodzi...? coś złego jest w przetaczaniu...?

W przetaczaniu nie ma nic złego.
W przetaczaniu tarcz już raczej tak.

Ja raczej wychodzę z założenia, że pierwszy montaż jest ok, następna wymiana klocków też raczej tak, natomiast z reguły przy trzeciej wymianie klocków, należy też wymienić tarcze na nowe. Tarcze przy trzeciej wymianie często mają już rant i ich przetaczanie skutkuje tym, że są cienkie jak żyletki i po nagrzaniu pierwszy lepszy wjazd w kałuże może skutkować totalnym zwichrowaniem tarczy lub jej unicestwieniem.
Jeśli miałeś Kruchy non stop klocki chinole i przedwcześnie się one wycierały to ok. Natomiast jeśli nie szczędziłeś dzięgów na hamowanie, to jeśli sądzisz że Twoje tarcze nadają sie do przetoczenia, to ja uważam, że nadają się one do wymiany.
Nie wiem jaki wymiar mają nominały, a jaka jest minimalna grubość tarcz w MK3. Należałoby to sprawdzić i przeliczyć grubość po zebraniu naddatku i wtedy porównać to z wartością minimalną. Jeśli wychodzi Ci na 0 lub na delikatny + to nie warto nowych klocków zakładać na żyletki. Tym bardziej, że nie jeździmy Veyronami, do których kupno tarczy jest równoznaczne ze sprzedażą działki pod Warszawą. To nie są drogie rzeczy to stary VW, a nowa tarcza to nowa.
Nie odbierz Proszę mojej wypowiedzi negatywnie. Po prostu ja nie uznaję tego typu praktyk. Pozdrawiam serdecznie :cheesburger:
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-31, 22:50   

Luqua napisał/a:
W przetaczaniu nie ma nic złego.
W przetaczaniu tarcz już raczej tak.

Ja raczej wychodzę z założenia, że pierwszy montaż jest ok, następna wymiana klocków też raczej tak, natomiast z reguły przy trzeciej wymianie klocków, należy też wymienić tarcze na nowe. Tarcze przy trzeciej wymianie często mają już rant i ich przetaczanie skutkuje tym, że są cienkie jak żyletki i po nagrzaniu pierwszy lepszy wjazd w kałuże może skutkować totalnym zwichrowaniem tarczy lub jej unicestwieniem.
Jeśli miałeś Kruchy non stop klocki chinole i przedwcześnie się one wycierały to ok. Natomiast jeśli nie szczędziłeś dzięgów na hamowanie, to jeśli sądzisz że Twoje tarcze nadają sie do przetoczenia, to ja uważam, że nadają się one do wymiany.
Nie wiem jaki wymiar mają nominały, a jaka jest minimalna grubość tarcz w MK3. Należałoby to sprawdzić i przeliczyć grubość po zebraniu naddatku i wtedy porównać to z wartością minimalną. Jeśli wychodzi Ci na 0 lub na delikatny + to nie warto nowych klocków zakładać na żyletki. Tym bardziej, że nie jeździmy Veyronami, do których kupno tarczy jest równoznaczne ze sprzedażą działki pod Warszawą. To nie są drogie rzeczy to stary VW, a nowa tarcza to nowa.
Nie odbierz Proszę mojej wypowiedzi negatywnie. Po prostu ja nie uznaję tego typu praktyk. Pozdrawiam serdecznie :cheesburger:


Gdzie napisałem ze montuje te same tarcze pod X krotną zmiane klocków? Czlowieku, tarcze mam trw, mam zamiar zebrać tylko progi, zeby klocki sie szybko ułozyły. Myślisz ze nie mierze tarcz...? Klocki tez mam TRW, samochód był pare razy upalany na torze, wiec hamulce dostawały po dupie i nigdy sie nie zdarzyło, że biły. Nie jestem głupi, wiem, że za cienkich tarcz sie nie montuje i jesli myslisz, że jestem lajkiem, to niestety musze Cie rozczarować, bo jednak sie znam na samochodach.
Bijesz niepotrzebnie piane uwazajac ze jak jestem młodszy od Cb to juz sie nie znam na niczym, bo Ty pozjadaleś wszystkie rozumy. Nastepnym razem jak mnie oskarżysz o partactwo, to zapytaj, tak jak to zrobił Rafik. A i wyobraź sobie ze w autoryzowanych serwisach też przetaczają tarcze, a skoro to robia to tak zaleca/pozwala producent. Masz podana dolna odchyłke grubości tarcz, wiec to nie jest zaden mój wymysł, tylko zalecenie/pozwolenie producenta.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-01-31, 23:00   

Kruchy69, spokojnie, nie unoś się. Znasz się na samochodach, ok. Nie wnoszę też aluzji dotyczącej wieku i poziomu wiedzy. W ASO tarcze może i też przetaczają (w tym, w którym pracowałem tego nie robili). Chcesz to tocz, wniosłem jedynie sugestię, dotyczącą konsekwencji takiego postępowania. Widzę jednak, że doskonale zdajesz sobie sprawę z sytuacji, więc ja Ci wrogiem nie jestem.
Poza tym wyluzuj trochę :faja:
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-31, 23:12   

wybacz, ale przez tego wulkanizatora chodze cały czas poddenerwowany. ;) Konsekwencje znam doskonale. Będąc na praktykach w Toyocie, przetaczanie tarcz było robione nie raz, oczywiscie pod warunkiem, że grubość czy krzywizna tarczy na to pozwalała. I dla sprostowania, bede przetaczał tylko i wyłacznie progi i może delikatnie powierzchnie, aby byc pewnym, że nie jest krzywa. ;)
Wiedze mam dosyć spora ale to głównie zasługa taty i brata, bo w sumie to oni mnie w to wciagneli. Poza tym mój dziadek był instruktorem na warsztatach u mnie w szkole, chodził do niej moj tata, brat aż w końcu ja :D taka nasz mała rodzinna tradycja, a zracji tego ze w rodzinie sami mechanicy to mam sie z kim konsultować, a ja bedąc jeszcze w podstawowce chodziłem do garazu i coś tam podpatrywałem, coś sie uczyłem.
Samochód utrzymuje też głównie z pieniedzy które zarobie na robieniu autek. ;)
Peace! :faja:
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 29
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-02-01, 06:16   

Kruchy69,

Może trochę inne pytanie ile dałeś za tarcze TRW?
Bo ja teraz wymieniałem tarcze na BREMBO a TRW nie udało mi się zdobyć. A mam pełne tarcze.


Jeśli chodzi o zbieranie progów to czemu nie jeśli tylko delikatny rant jest.
Tylko normalnie się to nie opłaca bo warsztaty biorą tyle za przetoczeniu za ile mozna kupić jakieś tarcze bo sie pytałem kiedyś.

Ale jak sobie sam zrobisz to wiadomo free :faja:


Ja zbierałem ranty od bębnów i wiadomo jeśli gruba jest tarcza lub bębęn to warto.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-01, 09:47   

nie pamietam bo to było około 2 lat temu. Gdybym miał bulic niewiadomo ile za przetoczenie to pewnie bym sobie darował :D
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2793
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-02-01, 15:09   

No dokladnie kruchy69 jesli warto tarcze przetoczyc to mozna to zrobic zakladajac ze na wymiane tarcz skladaja sie 3 wymiany klockow (zalezy od tarcz klockow i kierowcy) zakladajac 2 komplet klockow warto przetoczyc tarcze i podrownac je tymbardziej jak sa progi lub inne nierownosci, inna bajka z wykonaniem tego ale u mnie w firmie za piwko idzie to zrobic :D
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-02-01, 21:18   

Kruchy69 napisał/a:
wybacz, ale przez tego wulkanizatora chodze cały czas poddenerwowany. ;)

Heh spoko :pijacy:
Jeśli Cię to pocieszy, to kiedyś przy zmianie tarczobebnów w Omedze (W ASO Fiat) od razu wkręcali mi śruby pneumatem. Piaste też musiałem wymieniać. :plaskacz:
Kruchy69 napisał/a:
.Samochód utrzymuje też głównie z pieniedzy które zarobie na robieniu autek. ;)

Witamy w klubie ;)
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
Ostatnio zmieniony przez Luqua 2013-02-01, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-02, 02:19   

Luqua napisał/a:
od razu wkręcali mi śruby pneumatem.

to jak ten "fachowiec" id dmuchania owiec :D
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-02-02, 10:09   

Kruchy69 napisał/a:

to jak ten "fachowiec" id dmuchania owiec :D

Fuckowiec :diabełek:
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1730
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-02-02, 10:40   

Prawda jest taka że jak cos zrobisz sam, to wiesz, że jest zrobione w 100% dobrze, a z fachowcami to "jeden na milion" :P a resztę pasowało by :strzela: :strzela: :strzela: żeby nie psuli nikomu nerwów i nie naciągali na koszty :D
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-07, 18:56   

A to efekty mojej zeszło piatkowej pracy:
Tak wyglądała piasta po "fachowej" robocie


Tutaj druga piasta

Tak wygladała tarcza po dosłownym liźnieciu:


Widać że jest troche nierówno zużyta, ale te klocki jeszcze przejeździ. ;)

Rozrusznik dostał tez nowe sprzegiełko, przekładnie planetarna oraz tulejki:


A tu jakieś takie fotki jeszcze z pierwszego ataku zimy:


A tu male odśnieżanko :D
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-26, 19:21   

siamanko. Nie chce zakładać nowego tematu wiec zapytam tutaj. Zauważylem ostatnio ze zgrzyta mi jedynka. Ggrzyta w momencie kiedy wrzuce z luzu, na jedynke, gdy potem wyrzuce i wrzuce znowu na ciagle wcisnietym sprzegle to wchodzi ładnie. Obstawiam, że to coś ze skrzynią, bo sprzegło sie nie slizga, a inne biegi ładnie wchodzą. Myslicie, że wymiana oleju wystarczy? Czy może ubyło oleju? Bo zauważyłem, że są wycieki, ale nie aż takie że sie ciurkiem leje, ale zapocona jest.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2793
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-02-26, 20:25   

To nic nie da mam tak z dwojka, mysle ze synchronizator siada ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-26, 20:28   

no to na wiosne skrzynia robi get out :D
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2793
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-02-26, 20:35   

U mnie zima jest troche gorzej niz latem bo olej gestnieje i troche ciezej wchodzi latem malo co wyczuwalne to jest, zmienialem olej i to nic nie dalo, narazie bedzie tak jezdzil skrzynia to nie problem, popoludnie i zrobione :P
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 25
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2161
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-02-26, 20:39   

Tez mam z tą dwójką problem i czytałem że wiele osób to ma, jeżdżą cały czas i chodzi. ten typ tak ma xD
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-26, 20:43   

ja mam w garazu skrzynie z bory i z tego co sie przygladalem to jest to samo, tylko łapa jest inna, ale jest możliwośc założenie takiej jak w venciaku. Tylko ze teraz pomyslałem, czy aby napewno kołnierz skrzyni bd taki sam :/
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10607
Skąd: ...
Wysłany: 2013-02-27, 17:48   

Kolega w borze ma tak samo i raz jak musiałem tym smigac to kazał aby przed wrzuceniem jedynki.....dać na dwójkę i w tedy bezpośrednio z dwójki na jedynkę....niby głupie a na borę z klekotem to działa.
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-27, 17:53   

no to właśnie u mnie tez to pomaga. Widocznie jakaś wada tych skrzyń W octavii też tak mam, tylko ze tam nie zgrzyta, tylko ciezko wchodzi.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10607
Skąd: ...
Wysłany: 2013-02-27, 18:00   

Dodam, że bora ma symbol silnika AGR czyli TDI 90KM....Cos tam kumplowi uwaliło sie przy skrzyni.....jakiś plastki który jest odpowiedzialny za wrzucanie biegów i który uziemił autoi jest dostepny tylko w ASO.....po wymianie te cyrki sie zaczeły....był u wielu majstrów i nikt tego zrobić nie może....tzn wyregulować mechanizmu zmiany biegów w skrzyni.
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-27, 19:38   

AGRa mam w skodzie. :D z brejdakiem sie bawilismy w jego borze, to jako tako to wyregulowalismy. Odkryłem, ze jak powoli wrzucam jedynke, to nie zgrzyta. No nic, jak sie rozsypie, to założy sie odrazu z syncro, a co tam :diabełek:
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
lavirant 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 26
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 269
Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2013-03-07, 16:26   

zazdroszcze blachy :D
_________________
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/n16H/
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-07, 19:37   

Nie ma czego zazdrościć. Klapa po raz kolejny do wymiany, tylne drzwi tak samo, bo na jednych rysa, poza tym juz przy wiazce sie rozpadaja, przednie tez od listwy w góre do malowania, tez para. ;) ale dzieki za miłe slowo. ;)

Przymusowy spot z hose. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2013-03-13, 23:08   

A tam przymusowy :P Sam chciałeś :D :D Chociaż pogoda dopisała. Brakowało ogniska, :pizza: i :piwosz:
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
desax 
Kierowca eLki



Silnik: 1,9TD
Wiek: 27
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 30
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-03-19, 14:41   

Widzę ze Twoje dziecko również ma dobrego tate:D Wielkie Dzięki za Twoje sugestie to naprawdę pomaga i otwiera oczy:) a samochodzik naprawdę Fajny:) Pozdro
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12