Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Maglownica w Vento 1.8 90 KM
Autor Wiadomość
L1U9K8A7S 
Niedzielny kierowca
L1U9K8A7S


Silnik: 1.8 ADZ
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 88
Skąd: LZA / LCH
Wysłany: 2013-02-13, 15:01   Maglownica w Vento 1.8 90 KM

Witam.
Mam takie małe pytanko. Mam Vento jak ze wspomaganiem kierownicy i pytanko: Czy da się wywalić całe wspomaganie razem z maglownicą, zbiorniczkiem, przewodami i pompą i wstawic taką maglownicę bez wspomagania z jakiegoś Vento albo Golfa? Czy czymś się różnią.

Miałem kiedyś Golfa 2 i tak własnie zrobiłem. Sprzedałem całe wspomaganie komplet i wstawiłem zwykłą maglownicę bez wspomagania.

Proszę o poradę.

I czy do venta nie różnią się rozmiarami?
_________________
Bardzo lubię VENTkOwać
 
 
Swistakes 
Ventka to mój dom!
Urosne i bede Jettą



Silnik: 2E
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 2005
Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-02-13, 15:11   

Dokladnie nie wiem, ale jaki sens jest wywalać wspomaganie z samochodu, chyba ze Ci chodzi o to zeby wsatawić do golfa z vento bo do konca wyraznie nie napisales
_________________
Moja Ventka i byle
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=18137
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14233
http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9585
 
 
L1U9K8A7S 
Niedzielny kierowca
L1U9K8A7S


Silnik: 1.8 ADZ
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 88
Skąd: LZA / LCH
Wysłany: 2013-02-13, 15:18   

Swistakes napisał/a:
Dokladnie nie wiem, ale jaki sens jest wywalać wspomaganie z samochodu, chyba ze Ci chodzi o to zeby wsatawić do golfa z vento bo do konca wyraznie nie napisales


Powiem tak. Wspomaganie w starych samochodach jest bez sensu. Ciągle coś podpiskuje, a to olej trzeba wymienić, a tu pasek się zużywa. I tu nie chodzi o kasę tylko o święty spokój. Im auto ma mniej "udogodnień" tym mniej jest do zepsucia :) ) A z Golfem pisałem że miałem kiedyśi wymieniłem na zwykłą maglownicę bez wspomagania i wszystko było ok, więc pytam czy w vento maglownice tak jak w golfie się nie różnią...
_________________
Bardzo lubię VENTkOwać
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-14, 20:21   

mozesz, czemu nie, tylko że w vento najgorsza wersja była ze wspomą, także jeśli chcesz miec bez to tylko z golfa podpasuje. Ale do tego bedziesz tez musiał chyba zmienic drążki i końcówki, bo są inne.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2013-02-14, 21:10   

L1U9K8A7S napisał/a:
Wspomaganie w starych samochodach jest bez sensu. Ciągle coś podpiskuje, a to olej trzeba wymienić, a tu pasek się zużywa. I tu nie chodzi o kasę tylko o święty spokój.

L1U9K8A7S, - ale te prace o których wspomniałeś nie wykonuje się ich 3 razy w roku tylko raz na kilka dziesiąta tys. wiec nie widzę sensu modzić i z lepszej opcji pchać sie w gorsza ;)
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
L1U9K8A7S 
Niedzielny kierowca
L1U9K8A7S


Silnik: 1.8 ADZ
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 88
Skąd: LZA / LCH
Wysłany: 2013-02-24, 04:15   

A więc co się może dziać, że wywala mi zbiorniczkiem spieniony płyn wspomagania? I buczy trochę...
_________________
Bardzo lubię VENTkOwać
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-02-24, 10:28   

Masz zapowietrzony układ. Najlepiej zdejmij pasek z koła pasowego pompy i ponieś samochód do góry, odkręć korek od zbiorniczka i obracaj kołem pasowym pompy ręcznie, następnie kręć kierą od lewej do prawej i odwrotnie. Po kilku takich cyklach dolej oleju do max, załóż pasek i odpal samochód, problem powinien ustąpić ;)
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
L1U9K8A7S 
Niedzielny kierowca
L1U9K8A7S


Silnik: 1.8 ADZ
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 88
Skąd: LZA / LCH
Wysłany: 2013-02-24, 17:57   

OK. A jaki olej wlać? jaki jest najlepszy i ile go wchodzi. Jak już się za to zabiorę to wymienię ten płyn bo czuję ze on chyba tam od nowości jest.

Aha i jak spuścić cały płyn najlepiej? Mój ma już zabarwienie raczej czarne...

I jeszcze jedno. Bo muszę wykręcić pompę wspomagania bo mam śrubę tą do nastawiania urwaną od dołu tą. I muszę się jakoś pobawić żeby wyciągnąć więc lepiej będzie na wierzchu, to czy jakoś tą pompę od razu można wyczyścić czy coś, jak już tak będzie na górze pompa?
_________________
Bardzo lubię VENTkOwać
Ostatnio zmieniony przez L1U9K8A7S 2013-02-24, 18:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-02-24, 18:07   

Spuszczasz też kręcąć kołem pompy i kierownicą, a do tego odkręć jeden z przewodów przy pompie. Nie pamiętam ile wchodzi w cały układ ale myśle że ok 1l możesz wlać taki olej http://allegro.pl/olej-do...2985452443.html lub takihttp://allegro.pl/ply...3019976592.html
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
L1U9K8A7S 
Niedzielny kierowca
L1U9K8A7S


Silnik: 1.8 ADZ
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 88
Skąd: LZA / LCH
Wysłany: 2013-02-24, 18:15   

wojtas83, a skoro już wykręcę pompę całą to można coś w niej przeczyścić albo coś? Bo jak już pisałem wykręcam ją bo mam w niej śrubę urwaną.
_________________
Bardzo lubię VENTkOwać
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-02-24, 19:37   

sam raczej nic jej nie zrobisz, jeśli nie chałasowała i nie cieknie na simeringu za kółkiem to jest sprawna :)
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
L1U9K8A7S 
Niedzielny kierowca
L1U9K8A7S


Silnik: 1.8 ADZ
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 88
Skąd: LZA / LCH
Wysłany: 2013-02-25, 15:33   

Jak poruszam kółkiem pompy to "gibie" się na każdą stronę o dobre kilka milimetrów jakby była wyrobiona. A faktycznie hałasowała.
_________________
Bardzo lubię VENTkOwać
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-02-25, 15:45   

nie ma z niej wycieków lub pocenia przy ośce?
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
L1U9K8A7S 
Niedzielny kierowca
L1U9K8A7S


Silnik: 1.8 ADZ
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 88
Skąd: LZA / LCH
Wysłany: 2013-02-26, 18:48   

Nigdzie nie ma żadnych wycieków, całość sucha. Ale jednak postanowiłem wymontować całość razem z przewodami. Jeśli by ktoś zechciał mogę porobić fotki przed wyczyszczeniem całości żeby pokazać że wszystko jest bez wycieków i jakby ktoś chciał kupić to jak się za to wezmę będę mógł sprzedać całe kompletne wspomaganie. Bo mi nie będzie potrzebne. Skoro już mam najuboższą wersję ventylka to i będzie jeszcze bez wspomagania mi to nie będzie przeszkadzać. ;)
_________________
Bardzo lubię VENTkOwać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13