Wysłany: 2013-02-13, 15:01 Maglownica w Vento 1.8 90 KM
Witam.
Mam takie małe pytanko. Mam Vento jak ze wspomaganiem kierownicy i pytanko: Czy da się wywalić całe wspomaganie razem z maglownicą, zbiorniczkiem, przewodami i pompą i wstawic taką maglownicę bez wspomagania z jakiegoś Vento albo Golfa? Czy czymś się różnią.
Miałem kiedyś Golfa 2 i tak własnie zrobiłem. Sprzedałem całe wspomaganie komplet i wstawiłem zwykłą maglownicę bez wspomagania.
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-02-13, 15:11
Dokladnie nie wiem, ale jaki sens jest wywalać wspomaganie z samochodu, chyba ze Ci chodzi o to zeby wsatawić do golfa z vento bo do konca wyraznie nie napisales
Dokladnie nie wiem, ale jaki sens jest wywalać wspomaganie z samochodu, chyba ze Ci chodzi o to zeby wsatawić do golfa z vento bo do konca wyraznie nie napisales
Powiem tak. Wspomaganie w starych samochodach jest bez sensu. Ciągle coś podpiskuje, a to olej trzeba wymienić, a tu pasek się zużywa. I tu nie chodzi o kasę tylko o święty spokój. Im auto ma mniej "udogodnień" tym mniej jest do zepsucia ) A z Golfem pisałem że miałem kiedyśi wymieniłem na zwykłą maglownicę bez wspomagania i wszystko było ok, więc pytam czy w vento maglownice tak jak w golfie się nie różnią...
_________________ Bardzo lubię VENTkOwać
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-14, 20:21
mozesz, czemu nie, tylko że w vento najgorsza wersja była ze wspomą, także jeśli chcesz miec bez to tylko z golfa podpasuje. Ale do tego bedziesz tez musiał chyba zmienic drążki i końcówki, bo są inne.
Wspomaganie w starych samochodach jest bez sensu. Ciągle coś podpiskuje, a to olej trzeba wymienić, a tu pasek się zużywa. I tu nie chodzi o kasę tylko o święty spokój.
L1U9K8A7S, - ale te prace o których wspomniałeś nie wykonuje się ich 3 razy w roku tylko raz na kilka dziesiąta tys. wiec nie widzę sensu modzić i z lepszej opcji pchać sie w gorsza
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2013-02-24, 10:28
Masz zapowietrzony układ. Najlepiej zdejmij pasek z koła pasowego pompy i ponieś samochód do góry, odkręć korek od zbiorniczka i obracaj kołem pasowym pompy ręcznie, następnie kręć kierą od lewej do prawej i odwrotnie. Po kilku takich cyklach dolej oleju do max, załóż pasek i odpal samochód, problem powinien ustąpić
OK. A jaki olej wlać? jaki jest najlepszy i ile go wchodzi. Jak już się za to zabiorę to wymienię ten płyn bo czuję ze on chyba tam od nowości jest.
Aha i jak spuścić cały płyn najlepiej? Mój ma już zabarwienie raczej czarne...
I jeszcze jedno. Bo muszę wykręcić pompę wspomagania bo mam śrubę tą do nastawiania urwaną od dołu tą. I muszę się jakoś pobawić żeby wyciągnąć więc lepiej będzie na wierzchu, to czy jakoś tą pompę od razu można wyczyścić czy coś, jak już tak będzie na górze pompa?
_________________ Bardzo lubię VENTkOwać
Ostatnio zmieniony przez L1U9K8A7S 2013-02-24, 18:05, w całości zmieniany 2 razy
Nigdzie nie ma żadnych wycieków, całość sucha. Ale jednak postanowiłem wymontować całość razem z przewodami. Jeśli by ktoś zechciał mogę porobić fotki przed wyczyszczeniem całości żeby pokazać że wszystko jest bez wycieków i jakby ktoś chciał kupić to jak się za to wezmę będę mógł sprzedać całe kompletne wspomaganie. Bo mi nie będzie potrzebne. Skoro już mam najuboższą wersję ventylka to i będzie jeszcze bez wspomagania mi to nie będzie przeszkadzać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum