witam wentyla zgasiłem wieczorem i rano już nie odpalił sprawdziłem już chyba wszystko, nowa cewka. hall.kopułka i palec nadal nic jeszcze zostaje mi czujnik położenia wału. i tu jet pytanie czy musze kupić identyczny jak wymontowałem to numer BOSCH 0261210 ,, VW 021907319 A
po mimo wymienionych cześci i wielu próbach nadal nic. zauważyłem że iskra pojawia sie tylko przy włączonym zapłonie podczas kręcenia ginie i znów sie pojawia po tym jak przestaję krecic. bardzo dziwna sprawa.
Kumpel miał ostatnio to samo w astrze, posprawdzaj dokładnie wszystkie masy i kable ogólnie, u niego masa się ukruszyła nie pamietam już od czego i były identyczne objawy.
dziś odkryłem ze moje auto posiada immobilizer chociaż w kluczyku ani nigdzie indziej nie mam baterii ani nic w tym stylu. ewidentnie ktoś przy nim grzebał bo kable z wtyczki są lutowane bezpośrednio na płytkę jutro auto idzie do fachowca
po tygodniowym pobycie w warsztacie nadal nic mechanicy rozkładają ręce. wszystko zostało sprawdzone dwu krotnie, w środę jeszcze wizyta u następnego szpecjalisty
Silnik: jest
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz/Swiecie
Wysłany: 2013-03-30, 20:31
ja bym sprawdzil czy przypadkiem rozrzad sie nie przestawil byc moze mogl klin na kole pasowym lub od walka puscic znaczy sie sciac przerabialem takie rzeczy w mitsubishi
_________________
Ostatnio zmieniony przez jacekdkigs 2013-03-30, 20:32, w całości zmieniany 1 raz
narazie nie mam możliwości sprawdzić bo auto stoi u mechanika jak przyprowadzę auto do domu to sprawdzę. a czujnik Halla wymieniony był na nowy oryginał boscha, w środe auto ma być sprawdzane czy komputer nie padł. jest jeszcze taki objaw podczas kręcenia stopniowo przygasa Zegar i Stan licznika. kontrolki się świecą.
nie nadal nic według mechanika wszystko jest sprawne,dziś zabieram auto i chyba rozbiorę na części.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-06, 00:36
rozumeim ze dalej nie ma iskry? A cewka? Sory jesli to juz było mówione w temacie, ale nie chce mi sie od nowa tego czytać. Ale skoro mechanior twierdzi ze wszystko jest ok, to czemu nie działa?
witam. po długim oczekiwaniu na diagnozę i na naprawę u mechanika wkurzyłem się i zabrałem auto bo mechanik nie wiedział za co się zabrać. auto stało ponad miesiąc i do niczego nie doszedł. problem nadal nie rozwiązany. może ktoś podesłać jakiś dobry schemat elektryki do Jetty3
witam wszystkich po długim czasie!!! auto już ponad rok stoi po mechanikach i nadal problem nie został rozwiązany. po przejrzeniu całej instalacji oraz wycięciu wszystkich niepotrzebnych dodatkowych zabezpieczeń nadal nic w ecu IMO zostało usunięte. i nadal nic. można powiedzieć ze auto zostało przetrzepane na wylot. czujnik położenia wału nie dostaje napięcia, po podaniu napięcia bezpośrednio do kostki ecu otrzymuje sygnał ale nie wysyła go dalej do modułu zapłonowego. co w tym przypadku zrobić
Czujnik położenia wału nie wymieniałeś na inny ? mam silnik taki jak Twój tylko o innym oznaczeniu AGG, posprawdzaj czy czujnik położenia wału korbowego będzie pasował z mojego 2.0 8V AGG do Twojego ABA jeśli tak to mam taki czujnik na zbyciu. Już miałem trochę przebojów z tymi czujnikami bo z nimi zawsze jakieś problemy ;/
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum