Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
The Vento - MarkFoxx
Autor Wiadomość
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-26, 22:46   The Vento - MarkFoxx

Witam wszystkich Ventomaniaków. :)

Przyszedł czas na prezentacje mojego wozidła.

Do tej pory przez 2 lata jeździłem Jetta MK2 z 86 roku. Bardzo poczciwe i trwałe auto. Niestety prawie 8 lat w Polsce odcisnęło na nim piętno w postaci korozji. Przyszedł więc czas na zmianę samochodu. Długo myślałem czy kupić zdrowszą Jette, czy zrobić krok do przodu i wziąć Vento. Wybór padł jednak na Vento i nie żałuje.

Mój egzemplarz na pewno będziecie kojarzyć, bo ta sztuka była już prezentowana na forum.

Krótka notka o aucie:
Rok produkcji: W dowodzie 1996, wg. VINu 1992
Silnik: 2.0 GT AGG + LPG Tomasetto
Wyposażenie:
- Elektryczny szyberdach
- Elektryczne lusterka
- Wspomaganie
- Centralny zamek
Kolor: LA7U

Ventyl ideałem nie jest. Do zrobienia jest masa pierdół, które mnie drażnią. Plany są i to dosyć ciekawe, ale nie będę ich zdradzał. Sukcesywnie będę relacjonował przebieg zmian jakie będą zachodzić przy aucie.

Auto przeczekało zimę w garażu. Gdy śnieg na ulicach stopniał zaczęły się testy. Silnik kiepsko pracował zarówno na benzynie jak i gazie. Przyczyną okazał się przepływomierz. Teraz na PB chodzi dobrze, ale z gazem są problemy. Jeszcze w tym tygodniu planuję podjechać na serwis.

Bardziej się narazie nie będę rozpisywał, bo komu będzie się to chciało czytać :P

Kilka zdjęć robionych suszarką do włosów podczas oględzin przed zakupem:



Profilaktycznie filtry i świece. Musiałem kupić olej i zrobić dolewkę, bo było poniżej minimum. Po uzyskaniu odpowiedniego przebiegu wymienię go na jakiegoś Motula.



Pozdrawiam. :)
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2013-03-26, 22:53   

auto nolana ?
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-26, 22:55   

od kogos z forum je wziąłes? Od nolana...? Mniejsza, autko fajne, jak dla mnie to - jeździłbym :p
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-26, 22:55   

Zgadza się. Szczerze to dowiedziałem się o tym dopiero parę dni temu gdy trafiłem tutaj. :)
Ostatnio zmieniony przez MarkFoxx 2013-03-26, 22:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-03-26, 23:11   

A jednak sprzedal szkoda ale wazne ze trafia z powrotem na forum i miejmy nadzieje ze bedzie mu tylko lepiej teraz, MarxFoxx czekamy na dalsze modyfikacje, i oby ventka dobrze sie sprawowala :D
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-26, 23:22   

Pierwsze fanty dziś dojechały. Podziękowania dla Wydym :piwo:

Czarne rączki i słoneczka. Niezbędne ponieważ podsufitka będzie czarna. :)



Oraz wykładzina klapy bagażnika:



Przy okazji spytam, dmuchawa nie działa na "1" oraz "3". Gdzie mogę szukać przyczyny?
Ostatnio zmieniony przez MarkFoxx 2013-03-26, 23:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-27, 13:13   

raczej we właczniku, Spróbuj tą blaszke podgiac w odpowiednia strone. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
VW_Kriss_PZL 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 90 KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 263
Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2013-03-27, 13:48   

No fajna furka ci się trafiła ;) Dokładnie jak mówi Kruchy69, Jeździłbym :P
_________________
Grupa Wielkopolska
http://forum.vwvento.org/...er=asc&start=35
 
 
Swistakes 
Ventka to mój dom!
Urosne i bede Jettą



Silnik: 2E
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 2005
Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-03-27, 18:13   

Furka furką, ale widze widze ze dzialać z nia tez zaczynasz dobrze jak juz graty są :oklaski:
_________________
Moja Ventka i byle
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=18137
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14233
http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9585
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-03-27, 21:17   

Fany sprzęt :oklaski:
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
 
 
Matej29 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 138
Skąd: LC - Chełm
Wysłany: 2013-03-27, 21:52   

Powodzenia w modach :) Samochód zacny :oklaski:
_________________
http://images47.fotosik.p...039ce9fcb9m.jpg
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-28, 01:45   

Byłem u gazownika. Wymienili listwę wtryskową gazu. Auto troszkę lepiej pracuje, ale nadal nie tak jak powinien.

Trochę faluje na biegu jałowym, delikatne ruszanie ze świateł poprzez muśnięcie pedałem gazu skutkuje spadkiem obrotów tak do 500, czasem w takiej sytuacji przełączy się na benzynę. A jak przycisnę go do większej prędkości i wcisnę sprzęgło potrafi przełączyć się na benzynę lub zgasnąć.

Dużo rzeczy jest przy nim do zrobienia. Np. niepokojące dźwięki wydaje gwint z przodu, z tył coś stuka - nie wiem czy to normalne przy gwincie. Jedno jest pewne - nie zamierzam na niczym oszczędzać, małymi kroczkami do przodu. :) Będzie ciekawie w temacie.

Do włącznika dmuchawy zajrzę, dzięki za naprowadzenie. :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez MarkFoxx 2013-03-28, 01:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
shranz 
Ventofan
Wariat



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 158
Skąd: Wyszkow Marki
Wysłany: 2013-03-28, 08:02   

A dobrze pali? Jak się od razu na gaz przełączy? Może płynu w chłodnicy brakuje? I za mały obieg w parowniku jest przez to obroty falują, może być też membrana już do du... Ja miałem takie przyczyny na gazie w Uno.. Tyle ze Uno tak miałem ustawione ze na samym gazie całą zimę palił bo zbiornik paliwa był wyjęty. I sprawdz jeszcze silniczek krokowy od gazu jeśli jest , ja miałem :p
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-28, 17:20   

shranz napisał/a:
A dobrze pali? Jak się od razu na gaz przełączy? Może płynu w chłodnicy brakuje? I za mały obieg w parowniku jest przez to obroty falują, może być też membrana już do du... Ja miałem takie przyczyny na gazie w Uno.. Tyle ze Uno tak miałem ustawione ze na samym gazie całą zimę palił bo zbiornik paliwa był wyjęty. I sprawdz jeszcze silniczek krokowy od gazu jeśli jest , ja miałem :p


Płynu w chłodnicy jest dosyć. Będę szukał przyczyny na spokojnie.

Dziś przyszła do mnie kolejna część układanki "Made in Canada":



Zacząłem prace nad bagażnikiem i jego okolicami. Auto musiało być delikatnie uderzone z prawej strony. Niestety widać kunszt tego, co to prostował. Dodatkowo pojawiła się ruda, na szczęście jeszcze bez ubytków.

W paru miejscach się nieco pospawa, dobrze zakonserwuje, uszczelni i będzie na lata mam nadzieje. :)

Cała konserwacja z płyty bagażnika zostanie zerwana. I tak niewiele jej zostało. Wszystkie rude miejsca zostaną oczyszczone a cały bagażnik wewnątrz zostanie pomalowany podkładem epoksydowym. Gdy wszystko będzie zakonserwowane i uszczelnione rozpocznę zabawę z zabudową audio. :)



Tutaj ktoś bardzo zaniedbał ten fragment. Trzeba będzie wzmocnić spawem. Ilość szpachli nałożonej w tym miejscu zrobiła na mnie wrażenie...





Pozdrawiam :piwo:
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-28, 18:28   

Ooo widzę temacik konkretnie się rozwija :oklaski: , na fotach jeszcze ładnie wyglądał a tu takie niespodzianki. Powodzenia w pracach i oby rudej jak najmniej!
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Swistakes 
Ventka to mój dom!
Urosne i bede Jettą



Silnik: 2E
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 2005
Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-03-28, 19:30   

Jestem w szoku ze tak szybko z tym lecisz :) Jak to tom cio, pisze oby rudej jak najmniej
aaaa i bym zapomnial, zazdroszcze wydechu
_________________
Moja Ventka i byle
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=18137
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14233
http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9585
Ostatnio zmieniony przez Swistakes 2013-03-28, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwkrzysio 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TDI AHU
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 3063
Skąd: LLE
Wysłany: 2013-03-28, 20:08   

no zapał to Ty masz :oklaski:
a wydech malina :poklon:
_________________
Było Vento
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5231
Jest Vectra C
http://forum.vwvento.org/...p=261627#261627
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2013-03-28, 20:56   

Działaj! Działaj! widzę że masz taką samą butlę od gazu :diabełek:
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-31, 00:10   

Wydech jest jedną z niewielu rzeczy, które są udane w tym egzemplarzu...Autko jeszcze nie myte, ale rurkę wypolerować musiałem :D

Zajrzałem dziś do panelu nawiewu i faktycznie blaszka nie stykała. Niestety jeden uchwyt mocujący był już wyłamany więc poszukam całego panelu w lepszym stanie.

Dziś zrobiłem jeden z ważniejszych zakupów - Migomat.



Czekam do wtorku, kupuję butle z CO2 i jadę z tematem :)
_________________

 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-03-31, 00:20   

Ile dałeś za Bestera?
Zamierzam sobie na wiosne rownież jakiś Migomat sprawic i wiele o Besterze słyszałem ;]
Jak rozumiem to transformator :oklaski:
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-31, 01:07   

Dokładnie 1498zł w Castoramie. Oferują jeszcze gotowe zestawy z drutem, zaworem gazu i tandetną maską, ale ja kupiłem te elementy osobno + lepsza maska samościemniająca.

Spawarka oczywiście transformatorowa. Zdam relacje jak się pracuje we wtorek. :)
_________________

 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-03-31, 01:22   

MarkFoxx napisał/a:


Spawarka oczywiście transformatorowa. Zdam relacje jak się pracuje we wtorek. :)

Czekam z niecierpliwością.
Powiedz jeszcze jaki max amperaż to cacuszko ciągnie. Wiadomo, że migomatem nikt szyn kolejowych spawał nie będzie, tylko raczej sobie do blacharki kupuje, ale tak z ciekawości.
Ja się ostatnio napaliłem na Inventor lutospawarkę 200A, z tym że to tylko 220V, ale nie wiem czy to dobry wybór.
Fakt, że inwentorówka siły do 200A nie potrzebuje, ale jednak ciągnąć sobie np 120A jest zdecydowanie lepiej na sile niż na 220V.
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-03-31, 13:46   

Podłączę się do dyskósji na temat migomatu, bo sam zima kupiłem używany. Bester 1800 turbo, dałem 1200zł z dużą butlą i połową rolki drutu. Spawa super, spokojnie pospawasz 6mm blachy.
A auto ładne, plany natomiast zacne :oklaski: Obyś użytkował go dłużej niż nolan, bo jego temat mocno zabłysnął na forum, ale niestety szybko zgasł :P
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-31, 16:57   

Luqua napisał/a:
Powiedz jeszcze jaki max amperaż to cacuszko ciągnie.


80-160A przy 400V i 40-160A przy 230V wg. danych producenta.

wojtas83 napisał/a:
Obyś użytkował go dłużej niż nolan, bo jego temat mocno zabłysnął na forum, ale niestety szybko zgasł


Szybko to on ode mnie nie odejdzie. Projekt jest zaawansowany i długoterminowy. :)

Rozbierania ciąg dalszy. W standardowym dla MK3 miejscu znalazłem dziurę.
Jak się okazało jest to wstawiona reperaturka i co ciekawsze - bez użycia spawarki (na wkręty)...Mam nadzieje, że takich kwiatków będzie mniej albo i wcale. Progi też czeka regeneracja, ale na szczęście niewielka.



Pomysłowość ludzi nie zna granic...
_________________

 
 
gwozdziu 
Kierowca eLki
Jetta III


Silnik: 2.0 ABA
Wiek: 30
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 42
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-03-31, 17:01   

Fajnie że od razu się coś dzieje przy autku :) keep going jak to mówią ;)
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-31, 17:37   

Na wkręty ale widac że się starał bo zabezpieczyli nawet przed rudą :D Ale żeby i reperaturka zgniła to trochu już przesada.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-04-07, 02:40   

Prace nad autem trwają, ale póki co nie robiłem zdjęć. Niestety ogólny stan lakieru trochę mnie zniechęca, ale może pomyśle o lakierniku. Ile musiałbym mniej więcej mieć na polakierowanie całego Vento na ten sam kolor?

I druga sprawa to nakładki na progi, które są w takim stanie, że raczej ich już nie założę...Wiecie może gdzie mogę szukać tych plastików? Na Allegro ich chyba nie widzę...
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-04-07, 10:48   

Malowanie to coś około 1500 jeśli dobrze pamiętam, nakładki na progi chodzi ci o te oryginalne gt? http://tablica.pl/oferta/...77d95c103;r:;s: trochę się cenia ale możesz targować, tylko że on nie ma listw maskujących. Ja jak takich szukałem (i szczęśliwie znalazłem) to szukałem głównie po samochodach na części. Nawet nie wiesz ile takich rarytasów idzie w piec. A i na allegro pisz listwa progowa, naprogowa, a nie nakładki to coś tam wyskoczy. Mam nadzieję że coś pomogłem :D
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2013-04-07, 12:22   

tom cio napisał/a:
Malowanie to coś około 1500 jeśli dobrze pamiętam

zależy gdzie i u kogo ;D 1500 to raczej bardzo niska cena, ceny za element obecnie to od 200 do 400 zł policz x11 elementów w aucie
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-04-07, 12:36   

zeniTh, No w sumie racja. Ja mam swojego zaufanego lakiernika i mi za 1500 autko maluje ale są tacy co biorą 2000 i 3000 też.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-04-07, 18:37   

Dzięki za pomoc. Będę teraz polował i kompletował listwy progowe. Marzą mi się nowe, ale jak dostanę gdzieś w dobrym stanie nie połamane to odpowiednia kosmetyka przywróci im blask.

Póki co walczę z tylnym pasem. Po oderwaniu masy uszczelniającej w okolicach lamp zauważyłem rdzę. Prawdopodobnie blacharz/lakiernik, który naprawiał tył nie zabezpieczył odpowiednio blachy przed szpachlowaniem i malowaniem. Teraz muszę to wszystko robić na nowo...

Mam też pytanie dotyczące mechaniki. Czy po gwałtownym depnięciu na pedał gazu powinno być słychać klapkę przepływomierza? Kupiłem ostatnio używaną przepływkę u Krotoskiego, ale znów zaczynają się dziwne rzeczy na wolnych obrotach.
_________________

 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-04-07, 22:24   

MarkFoxx napisał/a:
Będę teraz polował i kompletował listwy progowe. Marzą mi się nowe

Są dostępne w ASO bo pytał jesienia z ciekawości i jeśli dobrze pamiętam to cały kpl z wkrętami i kołkami mocującymi kosztuje ok 1200zł
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2013-04-09, 14:37   

Dużo sie dzieje przy autku ,mega projekt szukuje i porównujac wczesniejszy temat z autkiem to (nie obrażajac nikogo) ventka u Ciebie będzie miała lepiej ;)
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
VW_Kriss_PZL 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 90 KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 263
Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2013-04-09, 14:53   

Ciekawy patent z tymi wkrętami :D Nawet bym nie pomyślał że można wstawić reperaturki bez spawarki :D
_________________
Grupa Wielkopolska
http://forum.vwvento.org/...er=asc&start=35
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-06-12, 00:09   

Bardzo zaniedbałem temat...przepraszam :(

Prace blacharskie przy bagażniku zostały oczywiście zakończone. Zrobię niebawem fotki. Prawie udało mi się uszczelnić bagażnik. Woda leci jeszcze uszczelką lampy tylnej, ale to pikuś, uszczelni się.

Szachownica wyleciała. Z powodu kiepskiego stanu powłoki lakierniczej przednia maska, dach oraz tylna klapa zostaną niedługo oklejone folią carbon 3M. Przymiarki już były, nabierze charakteru. :twisted:

Poszukuję również szczelnego szyberdachu. Z mojego trochę mi cieknie po pleckach w czasie deszczu...

W dalszym ciągu próbuje uporać się z falującymi obrotami. Wszystko wskazuje na silnik krokowy, ale zanim go kupię to podłącze dziada pod komputer i zobaczę co mi powie.

Czasem żałuję, że wdepnąłem na taką minę kupując go, ale powiedziałem sobie, że doprowadzę go do możliwie najlepszego stanu.

Pozdrawiam i obiecuję w weekend zdjęcia. ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 9