Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Skacząca temperatura silnika
Autor Wiadomość
skonek 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 27
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2013-06-26, 17:24   Skacząca temperatura silnika

Witam !
Pojawil sie u mnie kolejny problem zwiazany z temperatua silnika...Problem wyglada tak:
Podczas startu na zimnym silniku temperatura podchodzi najlpierw pod 90 stopni a pozniej spada tak do 80 a nastepnie wzrasta prawie do 110 stopni. Co moze byc przyczyna takich wahan? Dodam ze wymienilem czujnik temperatuy silnika ale problem zostal ten sam nadal? Macie jakies pomysly?
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-26, 23:26   

Może wskaźnik wariuje...? Napewno czuc ze sie gotuje?
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
skonek 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 27
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2013-06-27, 16:15   

powiem tak: wentylator się załącza i chłodzi chłodnicę. nie wiem czy naprawdę grzeje mi się silnik czy po prostu mnie przekłamuje a dzisiaj wracajac z pracy cały czas wskaznik wariował. raz pokazywało poniżej 70 stopni, pozniej 80-90 pozniej znowu ok 70 a pozniej znowu wskoczyla na 100 stopni
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-29, 11:39   

Zobacz jak się nagrzewa dolna rura od chłodnicy. Powie ci to dużo o sprawności termostatu.
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
skonek 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 27
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2013-06-29, 19:39   

sprawdze i dam znać. Moje pytanko : jeśli termostat byłby felerny to rura dolna od chłodnicy powinna być zimna tak? A termostat i tak chcę wymienić bo nie jest to jakiś wielki wydatek z tego co się orientuję.
jest ktoś na forum z silnikiem aam kto wie gdzie znajduje się termostat? z tego co sie orientuję to koło alternatora ale mogę sie mylić...
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-30, 00:51   

Przy sprawnym termostacie wygląda to dokładnie tak: po odpaleniu zimnego silnika mamy górną i dolną rurę od chłodnicy o jednakowej temperaturze. Silnik nagrzewa się wg wskaźnika do powiedzmy 70-80*C, górny wąż jest dużo cieplejszy od dolnego, ale dolny też robi się powoli ciepły, bo termostat już powoli popuszcza. W okolicach i powyżej 90*C oba węże gorące, dolny wiadomo, mniej. Jak dolny nagrzewa się na zimnym silniku razem z górnym jednakowo to termostat otwarty, jak cały czas zimny to termostat zamknięty, ale zdarza się też, że się zacina w jakiś dziwnych położeniach. Wyjaśniłem własnymi słowami, ale chyba w miarę zrozumiale :D Termostat jest jak piszesz, przy samej pompie. Aaa, i jak masz możliwość to luknij na temperaturę na VAGu, bo może tylko licznik w kulki leci, ale jeśli masz gniazdo OBD1 to nie ma sensu podłączać, bo za wiele nie zobaczysz ;)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-06-30, 15:29   

TT600, nie do końca dobrze piszesz.....dolny wąż musi być zimny aż do temperatury otwarcia czyli chyba 87 stopni....jak dobrze pamiętam. Jeśli przed osiągnięciem tej temperatury jest ciepły lub nawet tylko letni-termostat do wymiany.

Aby wykluczyc czujnik należy zmierzyc jego rezystancję......najlepiej go wyjąć i umieścić w garnku z wodą i innym termometrem, potem podgrzewać Jest na forum tabelka.....mierzymy oporność i patrzymy czy ta oporność pokrywa sie z tym co pokazuje nam termometr zanurzony w tej samej wodzie co czujnik.
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-30, 16:18   

Paweł J. napisał/a:
TT600, nie do końca dobrze piszesz.....dolny wąż musi być zimny aż do temperatury otwarcia czyli chyba 87 stopni....jak dobrze pamiętam. Jeśli przed osiągnięciem tej temperatury jest ciepły lub nawet tylko letni-termostat do wymiany.

Chodziło mi raczej o to, że cyklicznie się otwiera i zamyka, aż do wyrównania temperatury.
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
skonek 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 27
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2013-07-02, 10:30   

tak jak napisał Paweł J.u mnie przed osiagnieciem 87 stopni dolny wąż jest ciepły-trochę mniej cieplejszy od tego gornego. Sprobuje wymienic termostat na weekend i zdam relacje
 
 
skonek 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 27
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2013-07-13, 14:38   

panowie po wymianie termostatu problem jest nadal.... mam pytanko: wentylator powinien się załączać przy ok 87 stopniach i czy wentylator posiada 2 biegi -jak tak to przy jakich temperaturach powinny się włączać oba biegi ? jesli się myle to prosze mnie poprawić. wymienilem już termostat,czujnik temperatury przy kroćcu wodnym a wskazowka nadal wędruje na 100 stopni... pomóżcie !
Ostatnio zmieniony przez skonek 2013-07-13, 14:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-07-13, 15:50   

skonek napisał/a:
wentylator powinien się załączać przy ok 87 stopniach
To termostat otwiera się przy 87 stopniach, wentylator przy około 95-100. Czujnik wymieniłeś na jaki? oryginalny, czy podróbę? Jeśli ten drugi, to masz jasną odpowiedź. Odżałuj tą stówkę i kup nowy w ASO i Twoje problemy znikną. Wielokrotnie temat przerabiany i lekarstwem na to jest właśnie wizyta w ASO.
_________________
Zielony borowik...
 
 
skonek 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 27
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2013-07-13, 15:59   

skonek napisał/a:
Czujnik wymieniłeś na jaki? oryginalny, czy podróbę?


Wlasnie chodzi o to ze podrobe jakiegos TOPRAN-a. Jaki tam ma isc dokladnie czujnik? z żółtym paskiem czy niebieskim? Wczesniej mialem z zoltym ale slyszalem ze zamienili je na niebieski pozniej ...
Ostatnio zmieniony przez skonek 2013-07-13, 16:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
skonek 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 27
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2013-07-13, 16:23   

według etki ma tam iść czujnik z oznaczeniem nr. czesci 357919501a
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-13, 18:14   

A wentylator włącza ci się w ogóle? Jak nie to można sprawdzić go na krótko, albo miernikiem czy napięcie dochodzi. W chłodnicę wkręcony jest włącznik wentylatora.
Poza tym napisz kiedy masz te wahania temperatury, bo jeśli stoisz w miejscu lub jazda od świateł do świateł + korki to nie widzę problemu - mam tak samo, aczkolwiek u mnie dochodzi max. do 100*C i wentylator wychładza w okolice 90*C.
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-14, 12:28   

Ja tak miałem w starym ventylu. Nie gotował sie ale wskazówka wedrowała na 120* i tak stała, kontrolka nie mrugała. Winnym okazał sie zegar. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
skonek 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 27
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2013-07-15, 08:36   

wentylator się załącza,tylko wskazowka trochę przekłamuje. wczoraj np. na trasie pokazywał mi temp. 70 stopni. raz pokazuje 100 a raz 70. zauwazylem ze nawet na zimnym silniku kiedy go chce odpalic jak przekrece zaplon to pokazuje juz 70 stopni ...
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-06-23, 21:22   

Witam wie ktoś przy jakich temperarturach wlaczaja się poszczególne biegi wiatraka? Na trasie vento ma temp 90-95 co byłoby norma, ale wczoraj w miescie no wiadomo jedne drugie trzecie swiatla i temp podskoczyla do 100-103 może, nie wiem jakby to się dalej potoczylo bo akurat stanalem i poszlem do sklepu na zakupy, kurde po ostatnich wakacjach albo jestem przewrażliwiony albo boje się żeby może nie przegrzać motoru tymbardziej ze jest po remoncie. Wiatrak sprawdzilem i chodzi 1 i 2 bieg także wiatrak jest ok.
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-06-23, 21:50   

Mi na starym typie licznika(pokazuje dokładnie temperaturę wody) ok 3 lat temu gdy postałem w korkach to grzał się od ok 100 i dopiero włączał się 1 bieg wiatraka, więc za późno się włączał, po sprawdzeniu czy działają wszystkie biegi wentylatora kupiłem nowy włącznik wentylatora, który jest wkręcany w chłodnice i problem ustąpił. Podczas jazdy temperatura wynosiła ok 87 stopni, gdy postałem wskazówka stawała równo w pion 90 stopni i wtedy włączał się wentylator, czyli prawidłowo, pochodził chwilę wskazówka powracała na ok 87 stopni i się wyłączał. Teraz mam nowy typ licznika w którym po lekkim rozgrzaniu wody wskazówka stoi w pionie i nie wiem dokładnie przy ilu stopniach się włącza wentylator, ale w lato włącza się często gdy samochód po jeździe postoi ok 2 minuty i juz chodzi, w zimę raz czy dwa podczas postoju się włączył więc myśle że prawidłowo.
Napisz jeszcze jak masz założony pasek od napędu pompy wody, pasek idzie górą czy dołem?
Mi jak spece wymieniali kiedyś rozrząd to założyli pasek dołem i napędzał pompę wody w drugą stronę przez co temperatura cieczy podskoczyła o kilka stopni.
_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2014-06-23, 21:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-06-23, 22:10   

No teraz to mnie zaskoczyles, a to się tak da? :diabełek: Zobacze szczerze mowiac ale watpie ze tak bedzie ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-06-23, 22:14   

Da się da, po kole pompy chodziła zewnętrzna gładka część paska :D
_________________
Vento OEM+
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-06-23, 22:43   

No to jak już zaczęty temat to też zapytam: jak to w końcu ma byc z tym paskiem tak klarownie żeby wszyscy wiedzieli, pasek po kole pompy wody ma chodzić gładką częścią, czy tak jak na rysunku częścią z ząbkami? Bo koło pompy wody jest gładkie i niby na chłopski rozum trzeba by założyć gładką stroną paska. Ja tak właśnie mam i temp to 80-85 stopni około, mam nowy termostat.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-23, 23:45   

Odpowiadając na pytania odnośnie temperatur wentylatora itp.:
Termostat:
- temperatura początku otwarcia - 87*C
- temperatura pełnego otwarcia - 102*C
- skok minimalny zaworu - 7mm

Wentylator:
- temp. włączenia 1. prędkości - 92...97*C
- temp. włączenia 2. prędkości - 99...105*C

- temp. wyłączenia 1. prędkości - 84...91*C
- temp. wyłączenia 2. prędkości - 91...98*C

To powinno rozwiać niektóre wasze wątpliwości :)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
speedy333 
Zapalony Ventkarz


Silnik: ---
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 231
Skąd: ---
Ostrzeżeń:
 10/3/6
Wysłany: 2014-06-24, 00:09   

Na mój rozum jeśli pasek ma ząbki to ewidentnie musi być ząbkami do środka :P No bo po co by były ząbki skoro nic by nie robiły ?? Jeśli miałoby chodzić na gładkim pasku to byłby on gładki z obu stron, no nie? A że koło jest gładkie to ząbki w trakcie przechodzenia po nim "schodzą" się do siebie a jeśli byłby założony gładką stroną to ząbki "rozchodziłyby" od siebie na zewnątrz podczas przejścia po kole... Pomyślcie, to by nawet głupio wyglądało, bez sensu...

Stawiam dużego Desperadosa jak ktoś założy pasek rozrządu "na lewą stronę", odpali furę i przejedzie chociaż kilka metrów (na biegu, nie z górki :P )

Co do termostatu, u mnie zawsze pokazuje temperaturę w granicach 70 - 75 stopni i czasami jak sie studzi po trasie albo jak stoje w korku to potrafi dojść do 80 - 90 stopni i wtedy włącza się wentylator, dowiedziałem się że po wymianie termostatu będzie mi non stop pokazywał 100 - 110 więc nie ma sensu bo mógłby się gotować... A od listopada tylko kilka razy widziałem jak wiatrak chodził, z czego czasami sam to wymuszałem żeby sprawdzić czy w ogóle działa :D Mój typ tak ma...

Może źle napisałem, może się mylę, ja mam co prawda w dieslu ale zasady są podobne jak w benzynie, silniki zresztą nieco też, może nie dokładnie wytłumaczyłem i nie przekazałem w pełni tego o co mi chodzi ale myślę że załapiecie :D Takie jest moje zdanie w tym temacie, jeśli coś jest nie tak to poprawcie :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-06-24, 10:36   

Panie majster ale tu pompa jest na pasku wieloklinowym a nie zębatym ;) A chodzi mi właśnie o to że jakby miał być ząbkami w stronę koła pasowego (ten wieloklinowy, nie wiem jak inaczej na to mówić) to koło na pompie też miało by ząbki tak jak to na alternatorze i wale, a ono jest gładkie. I właśnie dlatego mam wątpliwości.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-06-24, 11:15   

Pasek ma chodzić rowkami po kole pompy, wtedy napędza pompę wody w dobrym kierunku. Jak założy się pasek gładką stroną to pompa kręci się w drugą stronę.
tom cio, nie masz przypadkiem licznika nowego typu? Nowy typ pokazuje jak stoi w pionie temperatura ok, zimno albo gorąco, dokładnej temperatury nie pokaże, tylko stare dokładnie pokazują.
Np. W Borze 1.6 AKL pasek od alternatora,klimy, pompy wody ma rowki z dwóch stron, bo chodzi po kołach na górze i na dole.
_________________
Vento OEM+
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-06-24, 15:06   

pawel66600, dzięki za wyjaśnienie, czyli ja mam źle założony pasek :P Co do licznika to miałem oryginał z 1993r to pokazywał mi 80 stopni, a teraz mam inny licznik z mfa ale nie znam rocznika to pokazuje mi 100 stopni, myślę że to przez to że licznik który pewnie pochodzi z abs a ja mam silnik aam.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-06-24, 15:39   

Niech ktoś zarzuci foto jak ma być dobrze a jak zle wtedy wszyscy będziemy wiedziec ;)
Pany pasek ma isc dolem a Ja mam gora :mur:
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Ostatnio zmieniony przez vwjanekvento 2014-06-24, 16:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-06-24, 16:44   

Sorry ze post pod postem ale napisze wam ze pasek odkad kupiłem auto tak był a wcześniej miałem walnięty czujnik temp. i byłem nieświadomy teraz gdy czujnik dobry to i pokazywalo mi temp wysoka o czym napisałem.
Pasek już zmieniony i przynajmniej nie meczylem się żeby go napiac, sam altek go napial i tylko srubki dokrecilem ;)
A i jeszcze jedno w tamte wakacje niedoze padl termostat to i pompa nie krecila w ta strone co trzeba wiec nie dziwie się ze przegrzalem, dobrze ze po remoncie dosyć szybko to razem rozkodowalismy ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2014-06-24, 16:46   

w 1.9TD idzie pasek dołem (klin paska w rowek koła) ... chciałem foto zrobić, ale się rozpadało i tylko zerknąłem szybko :D
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-06-24, 20:35   

tom cio, Jak masz ten licznik co na foto z niebieskimi wskazówkami to stary typ, co w nim wolno wszystko chodzi i kontrolki mają widocznie piktogramy i świeci cały kwadrat. Poszukałbym na Twoim miejscu nowego typu, różnica jest spora i lepszy wygląd,

vwjanekvento, Z odwrotnie założonym paskiem jeździłem chyba ok roku albo i więcej i nic się nie stało, kwestia termostatu i wentylatora.
_________________
Vento OEM+
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-06-24, 20:39   

Ja jezdzilem 4 lata odkad mam vento ale najlepsze ze zmieniałem pompe raz potem rozrząd nad morzem mi na wakacje robili i tez zle założyli, teraz po kapitalce tez zle zalozony no ale latwo o blad tymbardziej ze kolo od pompy jest plaskie ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-06-25, 10:56   



tak to wygląda w aam, w reszcie pewnie też, jak ktoś bedzie chcial wiedzieć o którymś innym to wkleje każdy jaki sobie zamarzycie :P
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-06-25, 21:12   

Kolego podpinałeś się pod kompa....??? Sprawdz jaką temp pokaże ci na kompie i na zegarach...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 8