Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Na cieplym dlugo odpala
Autor Wiadomość
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-27, 09:23   Na cieplym dlugo odpala

Witam, mam problem z moim ventem - Na zimnym silniku pali na dotyk, odrazu ale gdy silnik sie juz zagrzeje tak ze nie wlaczają sie swiecie zaczyna obracac, nieraz tak do 8-9 sekund. Pompuje go pedalem gazu podczas odpalania i po ktoryms wcisnieciu zalapuje, jeszcze nie bylo tak zeby nie odpalil, ale jest to wkurzajce i boje sie ze sie rozwinie. Moze ktos tak mial wczesniej?

ps. Dodam ze od jakiegos czasu zauwazylem powietrze w przewodach - czy to moze miec zwiazek?

SILNIK 1.9 D WOLNOSSACY 64KM

Jezeli chodzi o jazde nie zauwazylem jakis roznicy w mocy silnika, czy spalaniu (6,2 tryb mieszany i krotkie trasy, czeste gaszenie to chyba normlany wynik)
 
 
Biały1992 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 b/g
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 30
Skąd: Limanowa/Tymbark
Wysłany: 2013-07-27, 09:58   

powietrze w przewodach !?
dziwne , choć możliwe ;]
_________________

 
 
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-27, 10:15   

Tak bombelki powietrza leca razem z paliwem
 
 
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-03, 22:54   

up
 
 
adamwwy 
Ventofan


Silnik: 2.0AQY
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 166
Skąd: Wwy
Wysłany: 2013-09-16, 22:16   

Kąt wtrysku sprawdź.
_________________
Zapraszam na tanią wymianę opon: http://forum.vwvento.org/...p=215524#215524
 
 
Daro 
Kierowca eLki
DARO26


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 31
Skąd: Okolice Kraśnika
Wysłany: 2013-09-17, 08:50   

Wymień zawór na filtrze paliwa
191 127 247 A SEAT
191 127 247 SKODA
191 127 247 A SKODA
9186366 VOLVO
191 127 247 VW
191 127 247 A
i o-ring pod zaworem powinno pomóc N904 264 02
_________________
DAro
 
 
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-17, 10:51   

Kat wtrysku jest ok, wymienilem caly filtr paliwa i powietrza, teraz zmieniam przewod paliwa bo lapie lewe powietrze i dam znac - jeszcze jakies pomysly? ;x
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-09-17, 22:12   

Cytat:
teraz zmieniam przewod paliwa bo lapie lewe powietrze


inna opcja miałem tak że pompa byłą już zużyta i cofało się paliwo wtedy zamontowalem zaworek zwrotny na filtrze i było dobrze.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-18, 23:06   

Podziala to dluzej czy to tylko prowizorka na chwile z tym zaworkiem?
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-09-19, 03:50   

U mnie rok działało i nawet byłoby dłużej ale trafiła się sprawna pompa za grosze bo 120zł aż sam nie wierzyłem :D kupuj zaworek na wezyk żebym nie kłamał 8mm. Z tego co pamiętam to kosztuje od 15-30zł. Druga sprawa prowizorki najdłużej wytrzymują :D ale ten sposób działa jak paliwo się cofa, licz się ze w przyszłości ze pompę będziesz musiał zregenerowac koszt 300-700 zł lub trafić okazję na alledrogo sprawna , najlepiej z jakąś gwarancją rozruchowa .
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-21, 18:41   

warto kupic uzywana pompe?
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-09-21, 18:51   

To już dobre pytanie bo można trafić gorsza niż masz , warto tylko gdy ktoś daje gwarancje choć z 7 dni na pompę.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-24, 20:13   

jedź do pompiarza prawdopodobnie nastawnik pompy wtryskowej, jeżeli powietrze w przewodach to najprawdopodobnie to. lub mogło dojść do uszkodzenia ECU tak właśnie miał kolega na zimnym palił na dotyk a na ciepłym chechłanie
 
 
pgt 
Kierowca eLki


Silnik: AFN+
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 33
Skąd: Żuromin/Warszawa
Wysłany: 2013-09-24, 21:46   

Nie mieszajmy dwóch różnych systemów walutowych ;) (zwykłego diesla i TDI/SDI). Problem ciepłego rozruchu, który można rozwiązać przez korekcję map startowych dotyczy niektórych TDI. W Vento dotyczy to tylko jednego silnika - AFN.
_________________
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-25, 21:59   

tak ale wystarczy ze w ecu popali jakies sciezki np. gdy woda przypadkiem sie dostala i juz moze walic blad i nie odpala na cieplym to jest elektronika i w tym wszystko jest mozliwe
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-09-25, 22:57   

hotdriver, kolega pgt, delikatnie wyjaśnia Ci że w TD nie ma ECU tam jest zwykła manualna pompa na linkę :młotek:
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
pgt 
Kierowca eLki


Silnik: AFN+
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 33
Skąd: Żuromin/Warszawa
Wysłany: 2013-09-25, 23:33   

hotdriver, wiesz, że dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele ;) Rozwiązywanie problemu ciepłego rozruchu przez zmianę oprogramowania nie ma nic wspólnego z uszkodzeniem ECU.
Ostatnio zmieniony przez pgt 2013-09-25, 23:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-27, 20:09   

to na to wychodzi ze to kąt co moze byc innego??
 
 
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-01, 20:26   

Chlopaki kąt jest sprawdzony, a na kompie nie bylo zadnych bledów - zmienilem przewody paliwa bo jeden byl nie szczelny (pocił sie) ale nadal to samo, powietrze w przewodach jest, jutro zamontuje zaworek zwrotny na przewodzie przed pompa moze to rozwaze moj problem
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-10-02, 21:44   

co moze byc najgorsze to zuzycie mechaniczne pompy wtryskowej czyli elementow wewnetrznych przeczytaj ten post moze cos on ci pomoze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=22376
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2013-10-02, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-14, 17:34   

zalożyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwa (przed filtrem z baku do filtra, koledzy tu z forum pomoglo to przy zuytej pompie) ale u mnie nadal ten sam problem :l
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-10-14, 21:58   

A dalej masz pęcherzyki powietrza w wężykach?
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-10-15, 08:24   

A może to wina rozrusznika? Nie wiem jak to jest w starszych dieslach, ale zdarzają się jaja takie, że na zimnym pali od strzała, na ciepłym za którymś razem łapie. Po wymianie rozrusznika, bądź też regeneracji problem ustępuje.
_________________

 
 
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-12-08, 01:01   

Przypomnialem sobie ze to zaczelo sie dziac po wymianie rozrzadu, jest opcja ze jest jakos zle ustawiony albo cos i to przez to? Teraz tez na jak jest zimny np rano po mrozie, to strasznie dziwnie odpala, szarpie i jakby go dlawilo.
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-12-08, 22:29   

najbardziej możliwa przyczyna źle ustawiony rozrząd przestawiona pompa
 
 
Seweryn 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 D
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-13, 17:52   

Problem zalatwiony - lapal gdzies lewe powietrze na przewodach, uszczelnili je, i w pompie przestawil sie jakis zaworek, nie wiem jaki, aczkolwiek ustawili, nasmarowali i dziala.

mozna zamknac :)


ps. rozrusznik tez robil swoje bo juz slabo krecil, zregenerowalem.
Ostatnio zmieniony przez Seweryn 2014-01-13, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 9